Laitoin juuri pari BitCoinia myyntiin BitStampiin. Ongelmana oli kuitenkin se, etten voinut asettaa haluamaani hintaa, sillä BitStamp sallii vain 5 numeroa ennen desimaalipilkkua, eli joku saa nyt alehintaan pari Coinia - onhan siinäkin vielä 300 % tuottopotentiaali. Lopuille pitää miettiä jotain OTC-hässäkkää mikäli tarvitsen euroja miljoonittain. 8)
Itse olen tällä hetkellä vahva ostaja markkinoilla, vaikken olekaan all-in - olen oppinut läksyni.
Lyhyellä aikavälillä kaksi hyvin vahvaa tukitasoa alas päin on 50 USD ja 35 USD. Mikäli jälkimmäiseen tukitasoon mennään, niin silloin ollaan ainakin lähellä all-in -tilannetta mikäli fundassa ei tapahdu olennaista heikentymistä. 50 USD voi olla mahdollinen hinta, mutta epäilen että 35 USD on näillä fundamenteilla utopistista toiveajattelua - vastustus on kuitenkin sen verran väkivaltaista noilla tasoilla.
BitCoineja on myös jakautunut tällä hetkellä entistä useamman salkkuun, joten heikoissa käsissä ei ole enää niin merkittäviä määriä Coineja, kuin 1-2 kuukautta sitten.
Volatiliteetti on merkittävästi tasaantunut. Volatiliteetin tasaantuminen on erittäin hyvä asia nimenomaan nousun kannalta. Kolikko näyttää löytävän ostajia, joten nousu saattaa alkaa - vahvat tukitasot ovat edellytyksiä isoille irtiotoille. Seuraava iso irtiotto voi olla nousu nelinumeroisiin lukemiin -mahdollisesti 2000-3000 USD:hen, josta taas romahdetaan ennen seuraavaa irtiottoa.
Vahvat kädet heränevät euromyynteihin, kun kaikki kirkuvat Coineja ja repivät kolikoita vahvojen käsivarsien kannattamista lompakoista. Tämä paine pakottaa vahvatkin käsivarret avaamaan wallettiensa nyörejä kolikko-nälkäinen kansa saa kauan janoamiaan kolikoita armollisilta käsivarsilta. Kolikko on kuitenkin nyt niin “kevyt”, että vahvat jaksavat kantaa wallettinsa. Raskaaltahan kolikko tuntuu, kun nykydollareilla kolikosta maksetaan 6 000 000 -10 000 000 USD.