OneCoin virtuaalivaluutan louhinta alkaa 26.1.2015

Aamun naurut tätä keskustelua lukiessa :smiley:

Omat mielipiteet.

-Samat ihmiset voivat kusettaa aina uudestaan ja uudestaa, vaikka se keneltä rahoja viedään tietäisi kusettajan, menee moni kuitenkin lankaan. He kun osaavat puhumisen, vakuuttamisen ja ihmisten mukaan vetämisen.
-Puhuttiin verkostomarkkinoinnista, se kun ei vaan todistetusti toimi suomessa, ellei kyseessä ole jotain uutta. Näitä SEO- ja nettisivujen e-kirjoja tarjotaan aina, sekä näitä “Rikastu nopeasti kotoa käsin” kusetuksia. Suomalaiset ei lähde noihin tarpeeksi tehokkaasti mukaan jotta niistä jotain jäisi käteen.

Vaikka näissä tapauksissa harvoin annetaan “johtajasta” mitään infoa, voisin kuitenkin suhtautua aika varauksellisesti kaikkeen “kokemukseen” ja “tutkintoihin”…Miettikää vaikka kuinka pitkään minkäkin suorittaminen kestää :wink:

Voihan sitä elää rahojen kanssa kuubassa tai suomessa köyhempänä, mutta saa liikkua joka maahan :wink:

No niin.

Louhinta on käynnistynyt ja lähtee etenemään hyvää vauhtia.

Mukaan pääsee vielä ja edullisesti.

http://www.onecoin.eu/signup/Mace82

Tehdään tästä yhdessä uusi tulevaisuuden bittivaluutta.

Terv. Mace

Hei J

Kait Mulla ollut onnea matkassa. Tänne olen linkkini laittanut ja nyt on yli 30 000 pistettä/euroa ryhmän “koko” (näin olen itseni antanut ymmärtää). En näe enää ihmisten lukumäärää. Varmasti ovat muutkin siellä ryhmässä linkkiään jaelleet.
Kiitos suuri myös heille ja edelleen minunkin linkkiä käyttäneille.

Toivotaan että kaikki menee hyvin.

[quote=“Hemuhes, post:43, topic:2377”]Hei J

Kait Mulla ollut onnea matkassa. Tänne olen linkkini laittanut ja nyt on yli 30 000 pistettä/euroa ryhmän “koko” (näin olen itseni antanut ymmärtää). En näe enää ihmisten lukumäärää. Varmasti ovat muutkin siellä ryhmässä linkkiään jaelleet.
Kiitos suuri myös heille ja edelleen minunkin linkkiä käyttäneille.

Toivotaan että kaikki menee hyvin.[/quote]

Epäilen edelleen että puhut paskaa, sen verran järkevää sakkia täällä kuitenkin on, vaikka kerran viikossa rikosilmoitusta jostain tehdäänkin. 30000 euroa on jo aika iso summa, mahtaakohan sakki olla edes legittinä pidettynä NEMiin tässä samassa osiossa sen vertaa sijoittanut.

[quote=“J, post:44, topic:2377”][quote author=Hemuhes link=topic=2662.msg22972#msg22972 date=1421768253]
Hei J

Kait Mulla ollut onnea matkassa. Tänne olen linkkini laittanut ja nyt on yli 30 000 pistettä/euroa ryhmän “koko” (näin olen itseni antanut ymmärtää). En näe enää ihmisten lukumäärää. Varmasti ovat muutkin siellä ryhmässä linkkiään jaelleet.
Kiitos suuri myös heille ja edelleen minunkin linkkiä käyttäneille.

Toivotaan että kaikki menee hyvin.
[/quote]

Epäilen edelleen että puhut paskaa, sen verran järkevää sakkia täällä kuitenkin on, vaikka kerran viikossa rikosilmoitusta jostain tehdäänkin. 30000 euroa on jo aika iso summa, mahtaakohan sakki olla edes legittinä pidettynä NEMiin tässä samassa osiossa sen vertaa sijoittanut.[/quote]
Kuvia tai sitä ei ole tapahtunut. Miksi pitää mainostaa jotain paskaa, vaikka olisi sata parempaa vaihtoehtoa? Ite liputan tällä hetkellä NuBitsien/NuSharesien suuntaan, vaikka kannatan toki monia muitakin.

[quote=“J, post:45, topic:2377”][quote author=J link=topic=2662.msg22975#msg22975 date=1421770075]

Epäilen edelleen että puhut paskaa, sen verran järkevää sakkia täällä kuitenkin on, vaikka kerran viikossa rikosilmoitusta jostain tehdäänkin. 30000 euroa on jo aika iso summa, mahtaakohan sakki olla edes legittinä pidettynä NEMiin tässä samassa osiossa sen vertaa sijoittanut.
[/quote]
Kuvia tai sitä ei ole tapahtunut. Miksi pitää mainostaa jotain paskaa, vaikka olisi sata parempaa vaihtoehtoa? Ite liputan tällä hetkellä NuBitsien/NuSharesien suuntaan, vaikka kannatan toki monia muitakin.[/quote]

Täyttä hevonpaskaahan noi tuon jutut on, nyt kuvankaappausta kehiin niin ehkä joku jopa uskoo… Niin monta mielenkiintoisempaa ja parempaa projektia markkinoilla kuin tämä verkostokoijareiden uusin viritys.

Katsoin tuon youtube videon. Olipas hapokasta! :o

WinCapita höystettynä “kryptovaluutalla”. Ei voi olla totta.

Tästä aiheesta riittää yksi ketju. Yhdistin uuden ketjun tähän.

Joo ite tuli kanssa tuonne liityttyä, saas nähä mitä tulee, paljon

Jaahas ite tuli kanssa ostettua paketti, saas nähdä kuinka tuossa käy, paljon ne puhuu, joten kokeilkaa, http://onecoin.eu/signup/jones1987

Jännä homma, kun ei ole vieläkään tuo Onecoinin toiminnan lailliseksi todennut saksalainen lakifirma saanut nettisivujaan kuntoon! Olisin kysellyt heiltä siitä haasteesta, jolla minua täällä foorumilla jo ehdittiin uhkailla, että josko voitaisiin sopia jostakin kohtuullisesta vahingonkorvauksesta… No, ehkä heillä pitää muuton kanssa kiirettä, onhan yritykselle sen nettisivuilla annettu eri osoite kuin puheena olleessa asiakirjassa. Nöyränä kunnon kansalaisena halusin kuitenkin maksaa heille asianmukaiset korvaukset törkeästä kunnianloukkauksesta laillista liiketoimintaa kohtaan. Siispä en luovuttanut, vaan yritin hieman Saksan yritysrekisteristä kaivella tietoja siitä, että kumpikohan noista osoitteista nyt mahtaa olla se voimassa oleva. Voisin sitten kiikuttaa heille salkullisen laillisia onecoineja korvaukseksi oikein henkilökohtaisesti. Valitettavasti tuon nimistä asianajotoimistoa ei kuitenkaan Saksan yritysrekisteristä löydy. No, ehkä kyseessä on yrityksen rinnakkaistoiminimi. Ei huolta, löytänen kyllä yrityksen osoitteen sen yksilöintitunnuksella, joka yrityksen nettisivuilta ja tällaisista asiakirjoista pitäisi aina lähtökohtaisesti löytyä. Tällä kertaa se on kuitenkin heiltä kokonaan unohtunut mainita… Mitenkäs nyt näin? :-\

Joku, joka olisi heikompi uskossaan, voisi jo erehtyä luulemaan, ettei tällaista firmaa todellisuudessa ole olemassa lainkaan, mutta kyseessä on varmasti jokin väärinkäsitys. Ehkä voisin kysyä asiaa Ignatovalta itseltään, jos hän kerran on oikein Suomeen tulossa. Ehkä ilmoitan myös poliisille Ignatovan vierailun ajankohdan, jotta voivat itsekin tulla halutessaan paikalle. Tulee sitten myös heidän kanssaan selvitettyä tämä väärinkäsitys, kun niin kärkkäästi lähdin tällaista hienoa ja laillista liiketoimintaa kritisoimaan. Samalla voisin muistuttaa Ignatovaa, että heidän Onecoin Ltd. -yhtiöltään on tainnut päästä tilinpäätösraportointi unohtumaan koko yrityksen olemassaolon ajalta. ;D

Mikähän tuon OneCoinin kurssi nyt on ? Mistä se löytyy ?

Onko se tämä vai joku muu ?
http://coinmarketcap.com/currencies/1coin/#charts

lisätty: ilmeisesti useampi vähän samannimisiä kolikoita olemassa

ps. en ole tulossa mukaan onecoiniin

[quote=“Hemuhes, post:43, topic:2377”]Hei J

Kait Mulla ollut onnea matkassa. Tänne olen linkkini laittanut ja nyt on yli 30 000 pistettä/euroa ryhmän “koko” (näin olen itseni antanut ymmärtää). En näe enää ihmisten lukumäärää. Varmasti ovat muutkin siellä ryhmässä linkkiään jaelleet.
Kiitos suuri myös heille ja edelleen minunkin linkkiä käyttäneille.

Toivotaan että kaikki menee hyvin.[/quote]

Hieno homma!

Itse heitin viime viikolla Katajanokan sillalta viisi kahden euron kolikkoa mereen. Niiden arvo on nyt Juricoin-pisteissä mitattuna yli miljoona euroa/nallekarkkia/Marskin ryyppyä! (Näin olen antanut itselleni luvan uskoa) En voi uskoa, miten onnekas olen ollut! Joka päivä tulee yksi uusi nolla pistesaldoon perään, enkä enää edes pääse näkemään, miten paljon levää kolikoissani kasvaa. Varmasti ovat kyllä muutkin heitelleet kolikoita mereen ja järviin, toivomuskaivoista puhumattakaan, mutta kunhan Juricoinit ottavat tuulta purjeisiinsa, niin kyllä teitä harmittaa, jotka ette näin heti alkuvaiheessa lähteneet touhuun mukaan.

Jos joku teistä tosiaan nyt haluaa lähteä Juricoiniin messiin, niin käykää viskaamassa säästöpossunne lampeen. Huutelen täältä sitten teille lukemia, montako virtuaaliherkkutattia/halinallea/Austin Powersia sijoituiksenne on kasvanut Jurisaldoa. Sijoitustakuuna lupaan, että miljoona herkkupointsia/supertokenia/coco jamboa menee rikki viikon loppuun mennessä! Kiitos kaikille minun lampeani käyttäneille. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Tässä vielä liittymislinkki: http://youtu.be/EjxXuAujpAw

Eli mikäli joku nyt ei vielä ymmärtänyt vihjettä, niin sillä ei siis ole MITÄÄN merkitystä, millaista teoreettista arvoa ja kuinka hienoja pisteitä jokin sijoitus näyttää, ellei voittoja ole kotiutettu. Ainoa asia, mikä merkitsee, on se, paljonko rahaa meni sisään ja paljonko rahaa tuli ulos. Se ei paljon lohduta, että sijoitus näyttää nettisivulla miljoonan voittoa, jos rahojaan ei voi ottaa sijoituksesta ulos eikä siten myöskään ihan oikeasti käyttää. Henkilökohtaisesti en usko, että yksikään Onecoinista vouhottaja on saanut “sijoituksestaan” yhtäkään euroa likvidiä omaisuutta takaisin. Ei voittoja, eikä myöskään alkuperäistä sijoituspääomaansa. Eikä tule saamaankaan.

Ihan uteliaisuudesta kiinnostaisi kyllä tietää, mikä teillä tähän touhuun mukaan lähteneillä on suunniteltu poistumisstrategia “sijoituksestanne”? Eli miten te käytännössä olette suunnitelleet kotiuttavanne voitot ja missä vaiheessa? Vai ovatko nämä sellaisia tylsiä detaljeja, jotka kyllä selviävät matkan varrella, kunhan nyt vain ehditään kuvioon mukaan ennen naapurin Jormaa? ;D

[quote=“katlisa5963, post:28, topic:2377”]Henk. koht. mua ärsyttää sen verran tästä altista vaahtoaminen, että asetan avoimen vedon :
Lyön kenen kanssa tahansa vähintään yhden bitcoinin vetoa siitä, ettei Onecoin ole alla olevassa listauksessa
TOP 30 joukossa 31.12.2015.

Luotettavan escrow’n osoitteen saa minulta privana.
Resursseja löytyy huomattavaankin vetoon.

Edit: tarjous päättyy 31.1.2015[/quote]

Eipä ole vedonlyöjiä ilmoittautunut, vaikka Suomen ehkä luotettavin Bitcoin-asiantuntija on lupautunut vedon escrow’ksi.
Pistetään vähän löylyä kiukaalle viimeisiksi neljäksi päiväksi…jos joku uskaltaa lyödä vetoa vähintään kokonaisen Bitcoinin laitan minä pottiin kaksi. Voittaja saa kaiken ;D

Näyttäis, että muuallakin ollaan päädytty siihen päätelmään, että OneCoin olis pyramidihuijaus.

Meinasin oikeesti flipata, kun yks mun asiakas kyseli sähköpostilla, et mikä tää OneCoin oikein on. Ei ollut onneksi itse mennyt mukaan, mutta kuulemma joku tuttu oli siihen langennut.

Vaikka tietysti ottaa pannuun, että huijauksia tehdään niin toisaalta oon välillä sitä mieltä, että jokainen tyyppi, joka näinkin selvään kuvioon lähtee mukaan on ansainnut saada opteuksen. Ja jos vielä varoituksien jälkeenkin lähtee mukaan niin on kyllä ansainnut tulla kokonaan putsatuksi. Tyhmyydestä pitää sakottaa.

Commissions are paid out on the volume generated by affiliates purchasing packages, with 10% of the weaker side paid out.
Masquerading as a crypto-currency, OneCoin’s OneTokens are nothing more than Ponzi points, pegged to nothing more than the rate of new money flowing into the company via affiliates:
Once new investment in packages stops and the completely arbitrary value assigned OneTokens goes into an irreversible spiral, those running the scheme will simply disappear.

Along with what’s left of everybody’s money.

Vaikka sosiaalidarwinismi näissä asioissa ajattelua helpottaakin, niin en kuitenkaan voi olla tästä samaa mieltä. Jos nimittäin tarkastelu käännetään päälaelleen ja kysytään, onko tyhmiltä rahaa petkuttanut huijari ansainnut tuottonsa, niin onkin jo huomattavasti vaikeampi kallistua myöntävän vastauksen suuntaan. Ja jos tyhmien huijaaminen on OK, niin samalla logiikalla kai sitten myös heikkojen ja puolustuskyvyttömien hyväksikäytön pitäisi olla sallittua. Eli tikkarit vain muksuilta pois ja niin edelleen.

Ymmärrän kuitenkin, mitä ajat ajatuksellasi takaa ja oikeastaan parempi tapa ilmaista asia olisi sanoa, että ahneella on paskainen loppu. Onecoinin kaltaisiin pyramidihuijauksiin ja muihin vastaaviin petoksiin nimittäin yleensä liittyy hyvin olennaisena osana juuri se, että ihmiset houkutellaan tarttumaan syöttiin heidän ahneuttaan hyväksikäyttäen. Tyhmääkään on vaikea huijata, jos häneltä puuttuu ahneus ja rahanhimo.

The Real Hustle -televisiosarja on tästä yksi mainio havainnollistus. Vaikkakin sarjassa esitellyt huijaukset ovat mitä todennäköisimmin lakiteknisistä syistä lavastettuja, huijausten ansaintalogiikat ovat epäilemättä autenttisia. Yksi keskeinen sarjassa esiin tuleva asia on myöskin se, että ihmiset ovat psykologiansa vankeja ja siksi käytännössä katsoen kuka tahansa voi tulla huijatuksi, jos temppu on riittävän huolellisesti suunniteltu. Todennäköisyttä voi kuitenkin rajoittaa yrittämällä hillitä ahneutensa.

[quote=“OneCoinFinland”]OneCoin virtuaalivaluutan louhinta rekisteröityneille jäsenille alkaa 26.1.2015, rekisteröidy mukaan osoitteessa http://www.onecoin.eu/signup/suomi

Helpoiten tutustut aiheeseen suomalainen esittelyvideon avulla osoitteessa http://youtu.be/Wxg-K7vNwAc

Rekisteröityminen ei vielä velvoita Sinua mihinkään, rekisteröitymällä pääset tutustumaan sivustoon ja virtuaalivaluutan mahdollisuuksiin.[/quote]
Osaatko kertoa, mitä hyötyä on siitä, että louhinta on sallittu vain rekisteröityneille. Rekisteröitymisen yhteydessähän täytyy maksaa myös 30 €. Tämä rajoittaa louhijoiden määrää ja siten verkon hajautumista ja on epäedullista valuutan turvallisuutta ajatellen.

Tämä oli varmaankin sarkastinen kommentti? :slight_smile: Toistaiseksihan ei ole edes mitään todisteita olemassa, että OneCoinilla olisi ylipäätään mitään “verkkoa” olemassa, missä tapahtuisi oikeaa kryptovaluuttalouhintaa. En ole nähnyt myöskään todisteita siitä, että olisi mahdollista tehdä “OneCoin-transaktioita”. Asia nyt vaikuttaa vahvasti olevan niin, että tässä niin sanotusti myydään ilmaa.

Tämä oli varmaankin sarkastinen kommentti? :slight_smile: Toistaiseksihan ei ole edes mitään todisteita olemassa, että OneCoinilla olisi ylipäätään mitään “verkkoa” olemassa, missä tapahtuisi oikeaa kryptovaluuttalouhintaa. En ole nähnyt myöskään todisteita siitä, että olisi mahdollista tehdä “OneCoin-transaktioita”. Asia nyt vaikuttaa vahvasti olevan niin, että tässä niin sanotusti myydään ilmaa.[/quote]
Saattoi olla. Ei-sisäpiiriläisenä on vaikea todeta mitään verkon rakenteesta. Siitä huolimatta kysymys on niin perustavanlaatuinen, että siihen täytyy kyetä vastaamaan. Mikäli OneCoinFinlandilla tällainen vastaus on, vastannee hän jo tänään. Jos vastausta ei ole, mennee juttu saksalaisen lakitoimiston kautta ja saanemme vastauksen ensi viikolla. Elämme mielenkiintoisia aikoja.