Missä poolissa mainaat?

Antpool alkoi heti kyntää suossa niin, että oma Hashnestin tilini meni jo 0.01 BTC miinukselle parissa päivässä ylläpitokulujen takia. :o

2-3-5 kertaisia aikoja blokkien löytymisessä useampia putkeen siihen nähden mitä pitäisi. Paskamyrsky Bitmainia kohtaan on jo nousemassa kun kansa epäilee jotakin vilunkia. Eli tällä hetkellä ollaan blokkien löytymismäärissä samalla tasalla Eligiuksen ja BTCGuildin kanssa.

https://blockchain.info/pools?timespan=24hrs

Toivottavasti nyt kun postaan tuon linkin, niin löytyy heti 20 blokkia putkeen ja kaikki ihmettelevät, että mitä se vompatti murisee siellä.

Kolmen päivän testaamisen jälkeen saa Antpool seuraavan arvion:

  • Hashrate ei pidä paikkaansa (liian alhainen)
  • maksaa siis liian vähemmän kuin pitäisi
  • helppo käytettävyys
  • autopayout toimii kuin junan vessa ilman viiveitä

Tämän kokeilun jälkeen palaan tutulle Eligiukselle, joka on maksanut just sen minkä pitää vaikkakin viiveellä joka ei haittaa kun tässä kuitenkin mainataan holdaus mielessä.

AntPoolissahan minä. :slight_smile:

Nyt on juuri viimeiset pari päivää ollut hyvin huonoa tuuria poolin tuurin kanssa. Tänään on taas tuuri noussut uusiin huippuihin. Kattoo nyt kuinka kauan hyvää tuuria kestää. Kait tää AntPool on pitkähermoisten ihmisten pooli. :wink:


[quote=“aSaMiner, post:63, topic:83”]AntPoolissahan minä. :slight_smile:

Nyt on juuri viimeiset pari päivää ollut hyvin huonoa tuuria poolin tuurin kanssa. Tänään on taas tuuri noussut uusiin huippuihin. Kattoo nyt kuinka kauan hyvää tuuria kestää. Kait tää AntPool on pitkähermoisten ihmisten pooli. ;)[/quote]

Pitää paikkansa, muuten maksut tulleet aina ajallaan ja yleensä yli oman hashraten.

[quote=“aSaMiner, post:63, topic:83”]AntPoolissahan minä. :slight_smile:

Nyt on juuri viimeiset pari päivää ollut hyvin huonoa tuuria poolin tuurin kanssa. Tänään on taas tuuri noussut uusiin huippuihin. Kattoo nyt kuinka kauan hyvää tuuria kestää. Kait tää AntPool on pitkähermoisten ihmisten pooli. ;)[/quote]
Pitkähermoinen=jotain syötävää? … joo aSa mun pinna palaa jo vähemmästäkin :o ;D

Oho! Eligius kotiutti autopayoutin kuudessa tunnissa :o … tää on jo megaluokan ennätys niiltä :smiley:

Nyt on AntPoolilla taas tuuria reippaasti. Kiilaakohan vihdoin F2Poolin ohi…? :slight_smile:

Viimeisen 24 tunnin aikainen kärkikolmikko:
F2Pool 28
AntPool 27 -> 28
GHash.IO 14

https://blockchain.info/pools?timespan=24hrs

Edit: Menikin jo tasoihin ykkösen kanssa. :wink:

[quote=“aSaMiner, post:67, topic:83”]Nyt on AntPoolilla taas tuuria reippaasti. Kiilaakohan vihdoin F2Poolin ohi…? :slight_smile:

Viimeisen 24 tunnin aikainen kärkikolmikko:
F2Pool 28
AntPool 27 -> 28
GHash.IO 14

https://blockchain.info/pools?timespan=24hrs

Edit: Menikin jo tasoihin ykkösen kanssa. ;)[/quote]
Onko merkitystä mainaatko solo vai p2p osoitteeseen?

p2p osoitteseen mainaus on mitä? :o

Tiedoksi, että tänään ei sitte kannata ruveta louhimaan tuolla. Tuntuu et joka toinen päivä melkeen menee AntPoolilla parhaiten/huonoiten…

Eikös tää pitänytkään olla “Pitkähermoisten” pooli :smiley:

Discus Fish (f2pool) toiminu ihan hyvin, laitoin omalle servulle tosin stratum-proxy:n että saan nopeammin/varmemmin pakettia 8)

Heh. Ilmoittelinkin siksi ettei nyt joku lyhythermoinen mene polttamaan päreitään sinne. :stuck_out_tongue: reps

[quote=“aSaMiner, post:73, topic:83”][quote author=Sami_Kero link=topic=35.msg23313#msg23313 date=1423429072]
Eikös tää pitänytkään olla “Pitkähermoisten” pooli :smiley:
[/quote]

Heh. Ilmoittelinkin siksi ettei nyt joku lyhythermoinen mene polttamaan päreitään sinne. :stuck_out_tongue: reps[/quote]
No arvaa menikö se lyhyt hermonen takasin kun pelimiehetkin kerran siellä on :wink: … täytyy kyllä myöntää että viime vuorokauden saldo oli pikku pettymys :smiley:
Mistä muuten näet noi poolien “tuurit”?

[quote=“Sami_Kero, post:74, topic:83”][quote author=aSaMiner link=topic=35.msg23316#msg23316 date=1423437493]

Heh. Ilmoittelinkin siksi ettei nyt joku lyhythermoinen mene polttamaan päreitään sinne. :stuck_out_tongue: reps
[/quote]
No arvaa menikö se lyhyt hermonen takasin kun pelimiehetkin kerran siellä on :wink: … täytyy kyllä myöntää että viime vuorokauden saldo oli pikku pettymys :smiley:
Mistä muuten näet noi poolien “tuurit”?[/quote]

Antpoolissa näkyy Stats sivun alareunassa graafisessa muodossa sekä keskiarvot eri ajanjaksoilta tekstinä
Pool Lucky (24H / 3D / 1W / 2W / 1M / 3M / All Time) : 79.00% / 92.00% / 94.00% / 95.00% / 101.00% / 100.00% / 100.00%

[quote=“jseppeli, post:75, topic:83”][quote author=Sami_Kero link=topic=35.msg23320#msg23320 date=1423456227]

No arvaa menikö se lyhyt hermonen takasin kun pelimiehetkin kerran siellä on :wink: … täytyy kyllä myöntää että viime vuorokauden saldo oli pikku pettymys :smiley:
Mistä muuten näet noi poolien “tuurit”?
[/quote]

Antpoolissa näkyy Stats sivun alareunassa graafisessa muodossa sekä keskiarvot eri ajanjaksoilta tekstinä
Pool Lucky (24H / 3D / 1W / 2W / 1M / 3M / All Time) : 79.00% / 92.00% / 94.00% / 95.00% / 101.00% / 100.00% / 100.00%[/quote]
Kiitos :slight_smile:

Aikamoista sahailua kyllä näyttäs tuurien kanssa olevan ;D … ei sen puoleen kun katsoo Eligiuksen vastaavaa niin siellä se vasta haitari tuureissa onkin ;D

https://en.bitcoin.it/wiki/P2Pool

Veikkaan louhintatehon ohjautuvan silloin P2Pooliin eikä Antpooliin. En aio itse kokeilla. Olen jo tukenut osaltani epäsentralisoitumista siirtymällä takaisin Eligiukseen.

(Hashnestinkin pilvitehoa voinee kohtajoskus suunnata Antpoolista ulospäin Minerlinkillä jos olen käsittänyt kiinalaisten suunnitelmat oikein.)

[quote=“ComaWombat, post:77, topic:83”][quote author=Koppimopo link=topic=35.msg23307#msg23307 date=1423395077]
p2p osoitteseen mainaus on mitä? :o
[/quote]

https://en.bitcoin.it/wiki/P2Pool

Veikkaan louhintatehon ohjautuvan silloin P2Pooliin eikä Antpooliin. En aio itse kokeilla. Olen jo tukenut osaltani epäsentralisoitumista siirtymällä takaisin Eligiukseen.

(Hashnestinkin pilvitehoa voinee kohtajoskus suunnata Antpoolista ulospäin Minerlinkillä jos olen käsittänyt kiinalaisten suunnitelmat oikein.)[/quote]
Pika lukasin tota wikiä ja jäin vähän kelaamaan sitä että onko tuolla P2P:llä kenties hyötyä enempi mainata isommalla kalustolla vai onko koolla väliä? ;D

Joku P2Pool-harrastaja saisi kertoa P2P:n käytännön fiiliksiä. Itse kokeilin sitä joskus niin kauan sitten, ettei siitä ole mitään muistikuvia. Oli joskus GPU-aikoina se kokeilu.

P2Poolin hashratesta minulla ei ole hajuakaan, enkä luota tuohon wikin lukemaan, joka voi olla vuodelta kivi ja keppi. Mutta ei kai kaluston koolla tuossakaan juuri väliä ole.

Laitoin omalle koneelle p2pool noden. Aiemmin olen louhinut esim. Bitminterissä, mutta ainakin tuo ulkopuolisesta serveristä riippumattomuus kiehtoo p2poolissa. Haittapuolena nykysellään on aika pienehkö kokonaislouhintateho. Nyt liikkuu 0,9 … 1,4 Ph/s välillä. Eli välillä voi mennä pari päivää, ettei tule yhtään lohkoa.

Tämä soveltuu mielestäni ihan hyvin myös pienelle teholle. Siis monessa poolissa on miniminostoraja, eli pienellä teholla voi viedä viikkoja ennenkun saa kotiuttaa tuloja. Tässä tulot kotiutuu aina kun lohko löytyy. Ehkä siitä voi seurata suuremmat siirtokulut jatkossa, jos tulot on pieniä, mutta ainakin jatkuvasti tulee jotain tuloa. Ja palvelun ylläpitäjälle menevät kulut on siis tasan 0. Kun louhija itse on siis se ylläpitäjä. Eikä tarvi epäillä, onko joku ulkopuolinen serveritaho ihan täysin rehellinen.

Lisätietoa: http://p2pool.org/