Missä poolissa mainaat?

[quote=“rulppa, post:38, topic:83”]Oon sinne jo regannut ja sitten hylkäsin sen kun lukee…

DO NOT use Vircurex addresses for mining purposes. We cannot credit coins generated (instead of being send).[/quote]

Tuo koskee vain pooleja, jotka maksavat suoraan coinien generointitransaktiossa. Näin tekee käsittääkseni ainakin p2pool ja Eligius. Suurin osa pooleista kuitenkin lähettää rahat käyttäjille ihan tavanomaisella siirrolla.

Kokeiluun mmpool. No sinnehän niitä syntyi, coineja. Maksoin NMC:tä omalla osoitteella omalle namecoind-instansille, muttapa ne ei kolikot tule näkyviin.

jarif@tempest:~$ namecoind getinfo
{
    "version" : 35000,
    "balance" : 0.00000000,
    "blocks" : 109460,
    "connections" : 10,
    "proxy" : "",
    "generate" : false,
    "genproclimit" : -1,
    "difficulty" : 2275750.77475240,
    "hashespersec" : 0,
    "testnet" : false,
    "keypoololdest" : 1367756152,
    "paytxfee" : 0.00000000,
    "mininput" : 0.00010000,
    "errors" : ""
}
jarif@tempest:~$ namecoind listreceivedbyaddress 0 true
[
    {
        "address" : "MwPoXjtdeEWw5QkMNkjAPKrovW6n4FcwTf",
        "account" : "",
        "label" : "",
        "amount" : 0.00000000,
        "confirmations" : 0
    },
    {
        "address" : "Mxa5qRy5TPmRcGGgRUa2Vk2kBYaTdcMpqJ",
        "account" : "",
        "label" : "",
        "amount" : 0.00000000,
        "confirmations" : 0
    }
]

Slush’s Pool tällä hetkellä, mutta jahka ensimmäinen threshold täyttyy siirryn 50BTC:lle :slight_smile:

mmpooliin olen tykästynyt. Siisti yksinkertainen käyttöliittymä, joka toimii hyvin myös mobiilisti. Hyvät voitot. Namecoiniakin tulee, ja sitä on jopa nyt käytetty ja rekisteröity nimiä :wink: Plus #mmpool.

50BTC poolissa. Saa muuten ehdotella jotain muitakin.

50BTC primary BTCGuild secondary

Noniin, “vähän” hitaasti etenee tämäkin proggis, mutta ekat P2pool nodet ovat nyt viimein pystyssä ja koekäytössä.

Vaiheessa oleva sivusto löytyy tuolta:
http://cryptal.net/pools/

Toistaiseksi valikoimasta löytyy BTC, CSC, LTC, TRC ja WDC. Lisää alt coineja on tulossa kohtapuoliin…

Ite siis mainailen jatkossa pääasiassa tuolla. Tervetuloa kokeilemaan. Palautetta toimivuudesta otan mielelläni vastaan. :slight_smile:

Eligius on ainakin äärettömän helppokäyttöinen ja toiminut ainakin mulla vakaasti.

Pitkään olin 50BTC:n käyttäjä mut se tökki enempi vähempi ja loppuniitti oli hakkerointi isku sinne :smiley:

Mt.Red oli hyvä pooli mut lopetti kun porukat ei maksanu yhtään fee:tä :confused:

ite mainaan middlecoinissa

Se siis mainaa crypto-valuuttoja ja maksaa sulle suoraan bitcoineissa.
Toistaseks on ainakin profitti ollut parempaa kuin pelkällä litecoinin mainaamisella.

onkohan mulla kaikki kunnossa kun mainaan btc guildissa eu-stratum poolissa 5ghs asic piirillä, cgmineri näyttää average reilu 5gh ja btc myös, mutta tulosta tullut nyt ensimmäisen päivän aikana Earnings 0.00010563 . eikö tuo ole aika vähän?

ja asetuksesta olen laittanut difficult vähintään 4

[quote=“kimmo1, post:50, topic:83”]onkohan mulla kaikki kunnossa kun mainaan btc guildissa eu-stratum poolissa 5ghs asic piirillä, cgmineri näyttää average reilu 5gh ja btc myös, mutta tulosta tullut nyt ensimmäisen päivän aikana Earnings 0.00010563 . eikö tuo ole aika vähän?

ja asetuksesta olen laittanut difficult vähintään 4[/quote]

No 5Ghash/s on kyllä aika timostelua, ei sillä ihmeitä saa aikaan. Itsellä on 60Ghash/s ja sekin alkaa olla turhauttavaa pennien keräilyä. Ihan GPU mainaamassa Dogea tai Moonia saa aikaan 50% samasta.

Bitcoinin mainaaminen on tuskaa.

Kokeile multipool.us, siellä on Asicillekin altcoineja joilla toisinaan tienaa paremmin kuin Bitcoinilla. Anna sen jauhaa portissa 8888, siirrä altcoinit cryptsy.com pörsiiin ja myy BTC:ksi.

Katsoin nyt tuota mainaamista http://dustcoin.com/mining siteltä arvoillasi, ja näyttää kyllä olevan yhtä tyhjän kanssa. Kunnon GPU antaa paljon paremman tuoton (scryptilla).

gpu mainaa litecoineja ja tuo asic bitcoineja, coinotronissa nyt testaan, mutta ihmetyttää tuo heidän “laskurisysteemi”, kun ilmeisesti bitcoineja varten on tuo FCR, mutten ymmärrä miten tuosta pitäs katsoa paljonko on tienannut kun nuo luvut on mitä sattuu
esim
Coin Payout address Payout* threshold Estimated** Hashrate Estimated** coins/day Estimated current round rewards Unconfirmed rewards Confirmed rewards

mikä noista on se mikä pitäs tulla omaan lompakkoon? kun kaikissa on jotain lukuja, yli se 0,01 siirtoraja, silti mulla koneella olevat lompakot on tyhjät ja päivitetty.

Mainaan Litecoineja vaikka mainaan Dogecoineja :o ja oon hirvee kani tuolla muiden joukossa, nimittäin https://www.ltcrabbit.com/#af4yw7:ssä.

If you’re mining scrypt you should mine at clevermining. it’s the most profitable multipool at the moment:
http://poolpicker.eu/

Profits are anyway dropping sharply across the board.

One way I try to compensate for it is to mine new alt coins as soon as they launch before difficulty jumps up, but I can only do it on weekends because the rest of the time I’m working.
I also rent my rigs to people who want to do exactly that, so if you’re interested PM me
:slight_smile:
For example now I mine Spaincoin and it’s 28 milibits per Mhash per day, which is 7 times higher than the highest multipool (clevermining).
If I hadn’t rented my rigs I would mine with the rest of my rigs as well. I believe it’s going to the moon, it already made 300% today because of the fork to Scrypt-N.

I had hoped the financial sanctions on Russia will cause BTC to rise, like happened 2 weeks ago, but some reason it hasn’t happened yet, maybe because of Vircurex?
Who knows…

onko kukaan löytänyt vielä scrypt-jane tai scrypt-n multipoolia?

Actually an interesting question, but at the moment the number of semi profitable Scrypt-N/Jane coins is so low (I think less than 5) that you can probably set up auto-switching with CGWatcher+CGRemote, if you know pools with enough hash.

Also Coinshift seems to give slightly better results than clevermining, but the site doesn’t DDOS protection, so it’s down a lot:
http://poolpicker.eu/

Tervehdys!

Olen uusi tällä foorumilla ja aloittelen mainausta puoli vakavissani.
Täähän threadiin ajattelin yrittää uutta virtaa. Missä poolissa porukka mainaa nykyään?
Itse pyörin PolMine:n EclipseMC:n ja P2Pool.org välillä.

Polmine on hyvä koska sieltä saa katsottua graafisesti miten louhin toimii, mutta en ole saanut
automaatti maksua toimimaan.

EclipseMC toimii mukavasti ja sieltä saa API koodilla tiedot suoraan iPhoneen.

Onko muilla kokemuksia Polminestä tai EclipseMC:stä?

mulla on mun minimalistinen farmi mainaamassa ghash.io:ssa
tämä koska BTC ja LTC puolta ja kummallakin puolella mainaamassa 1kpl USB tikku…

Antpoolin kelkkaan tuli tänään hypättyä ainakin toistaiseksi. Saa nähdä miten toimiva on… :slight_smile: