Litecoin

mistä saa lompakon litecoinseille ja kandeeko nostaa joka pvä poolista ? alottelen vasta tätä ja tulee max 5ltc per pvä jos mainaa 24h

[quote=“sampsi, post:59, topic:222”]Lämmöt on tolla xfx 7950 kortilal maks 70astetta,tuulettimet pyörii jotai 66%
Ja mitä tuosta virransyötöstä?[/quote]

Että miltä VRM lämmöt näyttää? ne on ollu ilmeisesti suurin ongelma nuissa korteissa.

mistä mä näen? ja mitä ne edes o :smiley:

Ainakin coinpoolilla on myös online wallet osoitteessa wallet.coinpool.net …sitten täysin eri asia on, että onko online wallet ikinä täysin turvallinen, eli ainakin itse kerään nyt alkuun vain onlineen mutta jos arvo alkaa kasvamaan mukavaksi niin siirrän kyllä kotio talteen sitten välillä.

Virransyötön lämmöt. GPU-Z on hyvä ohjelma.

Nii mitenkä sain ltc -> btc
ja paljon 20khash/sec vauhilla pitäs tulla ltc päivässä?

[quote=“Rider, post:65, topic:222”][quote author=sampsi link=topic=188.msg4056#msg4056 date=1364988814]
mistä mä näen? ja mitä ne edes o :smiley:
[/quote]

Virransyötön lämmöt. GPU-Z on hyvä ohjelma.[/quote]

60 ja 65 astetta näyttää.pitääkö huolestua?

Oikein hyvät on. Yleensä noissa aftermarket korteissa on VRM-jäähdytys vähän kehno ja lämmöt jossain 100C paikkeilla. Silloin pitää siis huolestua.

Okeeei, vaikeus siis pomppasi nyt kerralla 100 --> 150.

Oliskohan se suurin pomppaus nyt sitten takana taas hetkeksi aikaa?

Onnistuuko mainaus 7970 korteilla ja ubuntulla vai pitääkö käyttää Windowsia?

Kortteja odottelen ja ubuntun laitoin pyörimään omaan kottaraispöntöön.
Miten paljon tehoo 7970 mainauksessa ottaa? Meneekö yli 400 wattia?

Eiköhän se tule tasasta tahtia jonninaikaa pomppimaan koska tällä hetkellä arvo nousee paljon nopeammin kuin difficulty.

[quote=“Louhari, post:69, topic:222”]Okeeei, vaikeus siis pomppasi nyt kerralla 100 --> 150.

Oliskohan se suurin pomppaus nyt sitten takana taas hetkeksi aikaa?[/quote]

7970 kortit ovat oikein passeleita mainaamiseen ja ubuntukin soveltuu siihen useimpien mielestä paremmin kuin windows.
Tehonkäyttö riippuen kortin kellotaajuuksista jne on 200-250W per kortti ja sitten emot, cpu:t sun muut tuppaavat viemään muutamakymmentä wattia.

[quote=“Mantero, post:70, topic:222”]Onnistuuko mainaus 7970 korteilla ja ubuntulla vai pitääkö käyttää Windowsia?

Kortteja odottelen ja ubuntun laitoin pyörimään omaan kottaraispöntöön.
Miten paljon tehoo 7970 mainauksessa ottaa? Meneekö yli 400 wattia?[/quote]

[quote=“Louhari, post:69, topic:222”]Okeeei, vaikeus siis pomppasi nyt kerralla 100 --> 150.

Oliskohan se suurin pomppaus nyt sitten takana taas hetkeksi aikaa?[/quote]

Seuraavaksi mennään yli 200:

http://allchains.info/

Mainasin parisataa litecoinia joskus mun läppäris prossulla kun niitä vielä sai monta kymmentä päivässä. Kohta nekin on varmaan jo kivasti kasvaneet korkoa :smiley:

Mites muilla on pysynyt näytönohjainten lämmöt kurissa? Itellä ainakin tosi hyvin. ;D


No ovat kyllä. Juuri tällähetkellä 1LTC = 5.1 USD

60 ja 65 astetta näyttää.pitääkö huolestua?

Ovat kyllä hyvät lämmöt jos on kyse rasitus lämmöistä elikkä vaikka mainaus tai pelaaminen.

Miten nyt voin siis alkaa louhimaan ltc?
Tein coinpool.net käyttäjän, olen ladannut Cgminerin, käynnistän sen, avautuu komentoikkinua johon laitan coinpool http osoittee, käyttäjänimen ja passun. Tämän jälkeen tuo ikkuna vain sulkeutuu eikä tapahdu mitään. Mitä teen väärin?

Omalla 7950 lämmöt 85c molemmille @ 640KH/s.

Hyvä yksilö sattunut sulle jos 640 antaa.

Tosiaan ylikellotettuna antaa tuon, vakiona ~550KH/s.

Power-limitti afterburnerilla +20%, ilmajäähy joka pyörii kokoajan 80%. Valmistaja on VTX3D.