Tuo masiina kaipaa kovasti nfc valmiutta.
Pistin kyselyn tuosta NFC-tuen mahdollisuudesta.
NFC-tukea ei tule ensimmäiseen versioon, mutta sitä on mietitty ja se tulee melko varmasti myöhemmin. Laitoin vielä jatkokyselyn siitä, että onko NFC-tuki mahdollista päivittää vanhempiin laitteisiin.
Mulla on pyörinyt nfc hw-lompakko idea päässä jonkin aikaa. Sormenjäljen lukijalla varustettuna olis turvallinen, ja sellaisen voisi vaikka integroida rannekelloon. Eikös aika monissa kortinlukijoissa ole nfc valmius jo ihan kaupoissakin? Hmmhmm. infrastruktuuri on yllättävänkin hyvin jo paikallaan.
Jos raaskit niin kysäseppä vielä siltä pömpelin tekijältä onko siihen mahdollista tehdä katteen tarkistusfunktio nfc tuen yhteydessä? Siis niinkuin pankkiautomaatilla voi kattoo paljonko tilillä on. Eihän tämä kännyköiden kanssa ole tarpeen, mutta luulisin että vähän vähemmän tekniikasta kiinostuneet omistaisivat mielellään “pankkikortin kaltaisen” offline lompsan.
Tosin, taitaa jäädä tää mun lompakkoprojekti kesken ennen kuin kunnolla alkaakaan. Armeijaan lähtö huomenna.
Varmistin vielä asioita liittyen laitteen kielikäännöksiin. Käännökset onnistuvat heti ensimmäisessä versiossa, ja alkuruudusta pitäisi pystyä valitsemaan kieleksi suomi tai englanti.
onko nuista mitään esittely videota?
On toki. Tässä Lamassun itse tekemä simppeli esittelyvideo:
Moi! Mulla on nyt kesäloma päättynyt ja mä pääsen arkisin tapaamaan milloin tahansa ennen neljää. No, tarvittaessa myös neljän jälkeen. Sovitaanko joku miitti lähiaikoina? Onks Technomage tulossa Helsinkiin joskus kohta? Mun meili on sitten vhalme ät Googlen sähköposti. Sieltä mut tavoittaa nopeammin kuin täältä.
Olen ollut stadissa jo puolitoista viikkoa. Kohta lähdössä takaisin jkl tosin.
Vieläkö tota harkittais osakkuusostolla? Eli sais sen 17 BTC arvoisen lohkon omistuksesta ja noin 20 sijoittajaa… Se kuulosti houkuttelevalta…