Kurssin suunta...?

“Asiantuntijat” vauhdissa

Ikävä kuulla hankalasta tilanteesta, mutta avioero on mielenkiintoinen, jos omistat bitcoinia.
Oliko sinulla eron tullen? Miten toimittiin osituksessa?

Ei ollut Bitconeja tai muitakaan investointeja tuolloin. Olin aiemmin omistanut Nokia, Soneran ja UPM-Kymmenen osakkeita.

Valaat tankkailee hiljakseen.

mistä kuvaajasta sen näkee?

Heikkeneekö “distribuutio”, esim. rikkain 10% on omistanut 80% bitcoineista ja nyt 81% … tms. tilasto?

Eipä kai tätä oikein mistään näe… Saattaa siihen ihan hyvin joku palvelukin olla, onhan Blockchain avoin ja sitä saa tutkia,

luulin että sulla oli dataa/linkki, kun noin hyvin/vakuuttavasti “vedätit” :wink:

Osakekurssit saattoi nytkähdellä ylöspäin, kun hevosmiesten tietotoimisto ilmoitti että isot pojat on ny ostolaidalla. Sitten joku alkoi penäämään “fundamentteja” :slight_smile: Siihen hyytyi nousut.
Virtuaaleissa ei tarvita “fundamentteja” :wink:

Minä luen tuota ylempää kuvaa niin että siitä näkee että viitenä perättäisenä päivänä on tehty isompi könttäostos. Bitcoinien distribuutiosta kuva ei kerro mitään ja jättää muutenkin tulkinnan auki. Tankkaako joku vai dumppaako? Kurssi on nyt hetkessä tippunut noin sata dollaria joten ehkä kuitenkin joku dumppaa eikä tankkaa? Sikäli tällaisten tilanteiden kuvaus on vähän hassua että jos joku onnistuu dumppaamaan ison satsin pois niin samalla se myös tarkoittaa että vastapuoli tankkaa vastaavan määrän (jos ostajia on vain yksi)…mutta tosiaan tällaiset myyntimääriä kuvaavat palkit eivät kerro distribuution muutoksista suuntaan tai toiseen mitään. Ja muutenkin bitcoinin distribuution arviointi menee päivä päivältä hankalammaksi koska valaat ovat ruvenneet pilkkomaan omistuksiaan yhdestä isosta lompakosta useampaan pienempään. Osittain tämä johtuu varmaan siitä että rakenteilla olevia valaille tarkoitettuja kauppa/säilytysalustoja halutaan kehittää turvallisempaan suuntaan hajauttamalla kolikot useampaan eri lompakkoon. Mutta samalla niiden seuranta hankaloituu.

Postillani en tarkoittanut vedättää mihinkään suuntaan. Tarkoitua on asettua oston suuntaan 2021 tammikuussa joa markkina näyttää otolliselta eli ollaaan alle 5K hinnoissa.

Jotenkin vain tutkin noita käppyröitä ja heitin tuon. Pahoittelen mahdollista hämmennystä markkinassa. Vinkki: seuraa trendiä äläkä yksittäisiä kommentteja. Ellet tee daytredingiä jolloin olet omillasi.

Siellä kävi BTC kokeilemassa 3400$ supporttia, nyt näyttäisi ottavan taas pari steppiä ylöspäin.

Kohta liikahtaa isosti alaspäin. Veikkaan 2500 dollariin.

Vaiko ylöspäin? Nyt yli 3500 euroa, mitä ei ole tapahtunut pariin kuukauteen. Ja taisi olla marraskussa kun 5000:n tasolta alkoi vajota nopeasti 3500 ja 2xxx eur …

Sanon “taisi” kun en nyt löydä sitä BTC-kurssikäyrää, joka oli ennen Bittiraha.fi:n kurssilukujen takana. Juu, ei kelpaa muut sivut kuin se :wink:

Tikusta asiaa, kun ei täällä ole kirjoitettu viikkoihin mistään muusta kuin tuosta yhdestä kryptosta :slight_smile:
Mistä tämä hiljaisuus kertoo? Kryptot kuolevat, vai ollaanko saavutettu pohja, josta ei voi päästä kuin ylöspäin …

Olen huomannut tuon täysin saman että kiinnostus laskenut laskuaan ja itse ainakin ajattelisin sen kertovan joko pohjasta tai ainakin lähes, voi hyvin vielä dipata isosti alas mutta en ainakaan itse niin kovasti noihin tonnin hintoihin usko bitcossa,perusteita ei ole fiilis vaan,ja toivon toki että olen väärässä ostaisin mielelläni siihen hintaan lisää mutta veikkaan että tästä on lähdössä loiva nousu kunnes kiinnostus taas herää kun hinta nousee jne.

Itse näkisin, että pohjan määrittämisessä seuraava droppi tulee olemaan erittäin isossa roolissa, mikäli 3200-3400$ pitää niin sitten syksyä kohti ja uutta nousua. About kuukauden sisällä ollaan paaaaaljon fiksumpia.

Juuri näin joku eaim. 3k hinta voisi psykolokisesti olla jonkinlainen signaali monelle joka kiihdyttäisi rajustikkin droppia tai jos vaakataso jatkuu liian pitkään voi myös laukaista jotain vähän isompaa myös ylöspäin samaantyyliin siitä samaa mieltä että seuraava piikki kertoo suunnasta paljon jänniä aikoja kun miettii koska löisi kaiken kiinni ja peukut pystyyn tuskin isosti häviää vaikka sen tekisi nyt

Oikeastaan aika pitkälle all in onkin jo mutta pari touhutonnia pakko pitää sivussa jos saisi kunnon alennushintaan hiukan edes

1 tykkäys

Ei mitään kiirettä. Pääsen markkinoille 15.3.2020 Excelini mukaan.

Miksi juuri silloin? Joku laina/velka ensin hoidettavana?

Aa ylempänä kerroitkin jo…