Kurssin suunta...?

Kyllä se vielä nousee, kun on louhittavaa ja mahdollisuus saada lisää omenoita puuhun ravisteltavaksi, mutta minä en usko enää kryptovaluuttojen tekniikkaan. Mitä monimutkaisempi ja hienompi tekniikka, sitä surkeampi käytettävyys.

Ja mitä tulee verkon yli maksamiseen, niin Visa hakkaa kryptot heittämällä.

Tai sitten ei…

https://pundix.com/

Litecoin HODL. 80 € kurssi

Ei oikein pidä paikkaansa. Visassa on korot.

Masterissa on ainakin kuukauden koroton maksuaika. Bitcoinin siirtomaksu ylittää tosin ne korotkin heittämällä tällä hetkellä.

Litecoinin suunta lähti tunnin sisällä ylöspäin. Uskomatonta että 80e on nyt 100 e ja +++

Pundissa on jotain 16 kk korotonta maksuaikaa, siirtomaksut on nolla, kun kryptojen arvo on kohta nolla.
Kortti on tehty banaaninlehdistä, joten sen voi syödä lopuksi, kun tili on tyhjä ja nälkä vaivaa.

1 tykkäys

Sehän korteissa on parasta ettei tarvitse olla rahaa niitä käyttääkseen;-) Se on myös niiden suurin ongelma, saldon numerot. Mistä ne tulee?

Veikeintä on että toisen ongelma nähdään toisen vahvuutena. Bitcoinien alkuperä on selvitettävissä, mutta se on hankalaa. Entä visan saldot?

No en usko että niitä on selvitettävissä, tilitykset kun liikkuvat omaa tahtiaan. Maksut myyjille tulevat ja menevät eteen päin siinä missä veloitukset asiakkailtakin. yhdestä paikasta yhtenä hetkenä niitä ei onnistu selvittämään.

Veikkauksia miten alas tippuu? 5k nyt varmasti kohta mutta mennäänkö peräti tonniin?

Jos menee 5K niin ostaa lisää halvalla

Kun menee alle 2K (eur) alan ostaa.
Pitää muistaa että vielä silloinkin ne jotka osti vuosi sitten ja myyvät 2 tonnilla saavat sijoituksensa tuplana takaisin ja se on edelleenkin paljon sijoittamisessa jossa jo kymmenes osaakin pidetään ihan kelvollisena.

Nyt kun isot rahan perässä juoksijat dumppaavat coininsa ja vievät kaikki hätäisimmät kehityksen tiellä olevat mykana pimeyden syövereihin, niin meidän cryptoihin uskovien onkin aika taas ostella lisää vakaan pohjan saavuttavaa valuuttaa. Romahduksia tulee sitten taas, kun uusi hype lähtee käyntiin, mut sitä ennen onkin hyvä säästellä rahoja bitcoin tileillä.

Seuraava uusi pohjahan jo näytettiin. Se oli jotain 20 000 dollaria. Enpä oikein jaksa uskoa, että bitcoin tipahtais alle tuhanteen, kun silläkin hinnalla vois ostaa jo yhden ihan vaan varmuuden vuoksi. 4000 dollaria oli oma veikkaukseni jo ennen romahdusta ja siitä pidetään kiinni.

Itse en ole vieläkään tienannut yhtään euroa bitcoineilla. En siis mitään muutakaan valuuttaa.

Aika ostaa…

Näin on.Ostin jo 8k(USD) kohdalla kun ajattelin että eiköhän se olisi siinä.Live and learn.Jos lähiaikoina alkaa vielä 4:lla(€) niin pitää taas tankata vähän.Joka tänä aamuna osti notkossa ja myi nyt,teki 20 pinnaa muutamassa tunnissa.Not bad.

Laskeskelin että noin 3 k olis pohjat.
Jos se on se perinteinen 80 - 85 %:n notkahdus ennen uusia nousuja.

Mutta tietenkin ne pohjat oli jo, kun tällaisia ostosuunnitelmia tekee :slight_smile:

Alkaa nousta ehkä pohjilta. En taida ostaa kun on jo yli 6000 euroa

Mulla on nyt tähän kryptoiluun kaikki valmiina ja käyttölompakko odottaa seuraavaa kauppareissua. Kuinkahan kauan pitää odottaa, että marketista saa ruokakassin bitcoineilla hoidettua?

Alkaa kolikot poltella jo… mikä kauppa ottaa niitä vastaan? Ei ole vaikeeta, mutta kun ei kelpaa. Aina kun voi bitcoineja käyttää, niin niitä mieluiten käyttelen…

Mulla harvoin on käteistä ja tilikin on tyhjillään ja luotolla ei jaksais, kun on pitkoja aina mukana. Siinä mielessä erikoinen tilanne. Säästyy rahat.

On mulla ethereumeja myös mukana jos ei pitkot kelpaa. :wink:


Jätkänsaaresta

Syöksy pörseissä senkun jatkuu. Saa nähä eksyykö rahaa cryptoihin ja paljon.

Nousuvaraa noin 30%