Kurssin suunta...?

Jos menee 5K niin ostaa lisää halvalla

Kun menee alle 2K (eur) alan ostaa.
Pitää muistaa että vielä silloinkin ne jotka osti vuosi sitten ja myyvät 2 tonnilla saavat sijoituksensa tuplana takaisin ja se on edelleenkin paljon sijoittamisessa jossa jo kymmenes osaakin pidetään ihan kelvollisena.

Nyt kun isot rahan perässä juoksijat dumppaavat coininsa ja vievät kaikki hätäisimmät kehityksen tiellä olevat mykana pimeyden syövereihin, niin meidän cryptoihin uskovien onkin aika taas ostella lisää vakaan pohjan saavuttavaa valuuttaa. Romahduksia tulee sitten taas, kun uusi hype lähtee käyntiin, mut sitä ennen onkin hyvä säästellä rahoja bitcoin tileillä.

Seuraava uusi pohjahan jo näytettiin. Se oli jotain 20 000 dollaria. Enpä oikein jaksa uskoa, että bitcoin tipahtais alle tuhanteen, kun silläkin hinnalla vois ostaa jo yhden ihan vaan varmuuden vuoksi. 4000 dollaria oli oma veikkaukseni jo ennen romahdusta ja siitä pidetään kiinni.

Itse en ole vieläkään tienannut yhtään euroa bitcoineilla. En siis mitään muutakaan valuuttaa.

Aika ostaa…

Näin on.Ostin jo 8k(USD) kohdalla kun ajattelin että eiköhän se olisi siinä.Live and learn.Jos lähiaikoina alkaa vielä 4:lla(€) niin pitää taas tankata vähän.Joka tänä aamuna osti notkossa ja myi nyt,teki 20 pinnaa muutamassa tunnissa.Not bad.

Laskeskelin että noin 3 k olis pohjat.
Jos se on se perinteinen 80 - 85 %:n notkahdus ennen uusia nousuja.

Mutta tietenkin ne pohjat oli jo, kun tällaisia ostosuunnitelmia tekee :slight_smile:

Alkaa nousta ehkä pohjilta. En taida ostaa kun on jo yli 6000 euroa

Mulla on nyt tähän kryptoiluun kaikki valmiina ja käyttölompakko odottaa seuraavaa kauppareissua. Kuinkahan kauan pitää odottaa, että marketista saa ruokakassin bitcoineilla hoidettua?

Alkaa kolikot poltella jo… mikä kauppa ottaa niitä vastaan? Ei ole vaikeeta, mutta kun ei kelpaa. Aina kun voi bitcoineja käyttää, niin niitä mieluiten käyttelen…

Mulla harvoin on käteistä ja tilikin on tyhjillään ja luotolla ei jaksais, kun on pitkoja aina mukana. Siinä mielessä erikoinen tilanne. Säästyy rahat.

On mulla ethereumeja myös mukana jos ei pitkot kelpaa. :wink:

Jätkänsaaresta

Syöksy pörseissä senkun jatkuu. Saa nähä eksyykö rahaa cryptoihin ja paljon.

Nousuvaraa noin 30%

Hyvä aika kotiutella voittoja…

1 tykkäys

Litecoin HODL nyt vaan ihan järkevää

Mitähän nyt on ilmassa kun lähes kaikki altit putoaa pitkoon nähden? Dominance on korkeimmillaan pitkään aikaan.

Ellen DeGeneres mainitsi Bitcoinin ohjelmassaan, arvelen. Tuulipuvut ostavat. Jossain vaiheessa taas altit nousevat. Tällaista aaltoliikettä.

Todella hyvä ja analyyttinen video eiliseltä. Elliot Wave teoria sovellettuna tähän hetkeen - carpe diem,

:slight_smile:
smart money and dumb money :slight_smile:
Mistä voivat tietää että smart money osti nyt pohjilta. Yhtä lailla voi olla salkkushortin sulkemista. Ja se on voinut aiheuttaa pientä nousua, mikä on ruokkinut nousun 6000 -> 10000.

Itse odotin sitä 80 - 90 %:n pudotusta eli ostonappia olisi painettu vasta 3000 dollarissa. Ehkä se oli väärä arvio. Ehkä markkinoille on tullut lisää rahaa joka pehmensi sen perinteisen 85%:n romahduksen “vain” 75%:n romahdukseksi :slight_smile:
Tai sitten tässä alkaa sahaava lasku seuraavat 12 kk, ja vasta sitten päästään 3000 - 2000 dollarin ostohintoihin.

jälkiviisaana aloittelijana huomasin, että se viimeinen ostohetki olisi ollut 5000 €:ssa

Aina on hyvä ostohetki. Mun bitcoinit on miljoonan arvosia. Vielä saa halvalla.

1 tykkäys

Oliko tämänkertanen taas mtgox jälkimaininkeja?

Löytyykö esim. kanteeseen osallistuneilta tähän näkemystä? Pitääkö tuo paikkansa?