Lisäys: Pientä muutosta Bitcurex ei ole huijausta!! Se toimii niin, kuin pitää;
Nyt tuli Bitcurexin luottokortti.. ;D En ole vielä päässyt kokeilemaan sitä, mutta kunhan rahat "latautunut" on BitCurexin pörssistä niin kokeilenpa sitä heti. Kortti oli kyllä ihan erilainen, kuin kuvissa, mutta kortti oli pakattu ammattimaisesti ja Bitcurexin logo komeili joka paperissa niinkun pitää...Tosin, koska kyseessä on ulkomaalainen kortti niin siinä ei kyllä balanssia kannata säilyttää kovin pitkiä aikoja… :-\
Katsotaan, nyt toimiiko se edes… ;D
Lisäys: korttiin lataaminen/saldon tarkistus toimii erinomaisesti
Lisäys: BitCurexin kortti toimii maksamisessa niin, kuin pitää… 8)
Mikä on kaikkein turvallisin tapa hankkia Bitcoinit euroiksi muuttava VISA/MASTERCARD? Tällä hetkellä olen havainnut toimivimmaksi nettiostoksiin tämän https://cryptcard.org/ … Mutta entäs “tosielämässä” esim. R-kioskilla/K-Marketissa/Mäkkärillä/Hesessä??
Bitcurexin tapaukseni pisti minut miettimään;
[s]Menin tilaamaan BitCurexin mastercardin Bitmitistä.. Ei ole kuulunut mitään myyjästä.. Onkohan MasterCard haastanut tuon pikkupörssin vetäjät oikeuteen??? Lähetin kysymyksenkin, että olen huolestunut tilauksesta tuon uutisen takia.. Ei MITÄÄÄN VASTAUSTA!! Meni Bitcoinit kirjaimellisesti harakoille!! Ottivat lienee minun Bitcoinit oikeudenkäyntikuluihin.. :/ Kummallista, että BitCurex oli saanut hyviä arvosteluja, mutta nyt tässä kuussa ovat täysin kadonneet.. Ei olisi pitänyt luottaa Puolalaiseen ja MasterCardin positiiviseen suhtaumiseen.. >:([/s]Ja mikä kaikkien kummallisinta CryptCardin virtuaali prepaid-MasterCardit ovat toimineet normaalisti! Heiltä, kun tilasin virtuaali MasterCardin niin toimi… Ja toimii ilmeisesti tulevaisuudessa… Ilmeisesti CryptCardin takana olevilla on jokin diili mastercardin kanssa? Ainakin ovat 100 kertaa luotettavampi, kuin jotkin puolalaishuijarit BitCurexissa… Nyt meni BitCurex lopullisesti banniin minun oalta! >:(
Enää en halua, että minua kusetetaan… Olen huomannut, että myyjiien käyttämä argumentti “et voi maksaa takaisin, koska se on bitcoin” on täyttä hevonpoppia!! Ja siihen minä kyllä sanon, että haistakaa la Micro$oft Vista Ultimate… Siinä lompakon historiassahan se osoite näkyy!!!
Esim näin palautus sujuisi, kun kyseessä on Bitcoin
- Annan Bitcoin osoitteen
- Myyjä tarkistaa lompakkonsa historiasta tai maksunvälittäjän (Bitpay) lompakosta löytyykö sieltä tämä osoite
- Myyjä lähettää rahat tuohon osoitteeseen
En ymmärrä sama, juttu kuin siinä kivikautisessa pankkisysteemissä käytännössä… Raukkiksit verhoutuvat tekniikan taakse! >:(
Minua huijanneet yritykset:
-Bitcurex
-Antram
Pysykää kaukana!
Ja tässä pääsenkin siihen lopputulokseen; Rehellinen myyjä palauttaa rahat oli valuutta mitä tahansa… Ja olen huomannut, että myös Bitcoin maailmassa on huijareita… Luulin, että se ei tässä systeemissä ole mahdollista, mutta ilmeisesti ihanne syteemiä ei ole…
Siis muille Bitcoin noviiseille; Olkaa siis sika tarkkana kenkä kanssa asioitte, suosikaa pieniä ja rehtejä yrityksiä ja hyvät arvostelut saaneita myyjiä… Jos asioitte myyjän kanssa ensimmäistä kertaa ostakaa ensin halvin tuote saatavilla…