[quote=“Anduck, post:20, topic:1215”][quote author=GyberSonic link=topic=1303.msg10103#msg10103 date=1382902105]
Ja jos rahayhtiöt todella olisivat mukana eivätkä kiukuttelis vastaan niin Bittirahaan kävis; Paypal, Visa, Mastercard ja kumppanit or do i missing someting?
[/quote]
PP-, visa- ja mastercardsiirrot voidaan vetää takaisin - maksettuja bitcoineja ei. Näiden maksuvaihtoehtojen lisääminen lisäisi esim. varastettujen korttien/tilien/huijauksien riskiä.[/quote]
Asia selvä… Pysykäämme siis tilisiirrossa. ;D
Muutenkin en ollut oikeassa mielentilassa, kun kirjoitin tähän treadiin… Pahoittelen lapsellista ääri-Bitcoin fanismia, jossa ei ollt juurikaan faktapohjaa… Kyse taisi olla enemmän tunteista, kuin mistään faktaphjaisesta tekstistä…
Ja vielä sellainen tähän tapaukseen liittyen, että ilmeisesti Bitmitissä oli siis todellakin jotain vialla, kun juuri nyt Bitmit on suljettu “huoltotöiden” vuoksi… :-\
Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia bitcurexin tai heidän korttinsa kanssa, bitmitin kautta en ole heidän kanssaan aisioinut. Olikohan bitmit huutokaupassa escrow päällä ?
[edit] …ja mainittakoon että bitmittiin luotan parin coinin verran, myyn tuotteitani siis siellä(kin).
[quote=“Isokivi, post:23, topic:1215”]Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia bitcurexin tai heidän korttinsa kanssa, bitmitin kautta en ole heidän kanssaan aisioinut. Olikohan bitmit huutokaupassa escrow päällä ?
[edit] …ja mainittakoon että bitmittiin luotan parin coinin verran, myyn tuotteitani siis siellä(kin).[/quote]
Ei ollut… Olisi pitänyt herätyskellojen soida… Ja ilmoitus kadonnut, kuin tuhkatuuleen… :-\
Ja nyt olikin lähtenytkin minun Bitcurexin kortti tulemaan tänne päin!!
Hi
No its not a problem with this cards. You dont load bitcoins there. You can sell bitcoins and withdraw normal fiat currency (eur) in this case. There has not been any single problem regarding bitcoins with this cards.
Sorry for the delay
Your order will be shipped today.
Se on fyysinen kortti… Joku Bittirahan bloggaajistahan testasivat sen…
Huomasin muuten, että ovat muuttaneet tuon kortin “toimittajaa” ei ole enää Mastercard vaan VISA. Ilmeisesti siitä johtui, että Bitcurex ei vastannut viesteihini… He olivat ratkaisemassa korttiongelmiaa. :-\
Palvelu on aika hidasta, mutta hyvä, että hoitavat asiansa…
Katsotaan nyt, kun se kortti tulee… Aion tehdä sillä VISA-kortilla testiostoksen. kun olen myynyt 10 euron eestä bitcoineja euroiks jai ladannut kortile Bitcurexissa… Ostan kokeeksi Nintendo eshopiin “crediittejä”… Ensin en tee sillä kyllä fyysisessä kaupassa ostoksia ennen, kuin olen testannut sen toiminnan nettikauppojon kanssa…
Ei ole kiva jos kauppias täti katsoo minua, kuin varasta… :
Teen ensin, jonkun ultrahalvan ostoksen (karkkia) ensin fyysisessäkin kaupassa…
[quote=“jarif, post:31, topic:1215”][quote author=GyberSonic link=topic=1303.msg10228#msg10228 date=1383228809]
Ei ole kiva jos kauppias täti katsoo minua, kuin varasta… :
[/quote]
Mitä välii? Ei sun tarvi sen henkilön kanssa olla muuten tekemisissä? Vähän lisää paksunahkaisuutta...
[/quote]
"Ei vara venettä kaada" ;)
Ei olekaan escrowta tässä. Miten hemmetissä noin katsoin väärin. Status-ikkuna aukesi niin jotenkin assiosioin sen siihen että on turvatalletus. Ihan selvällä suomen kielellä tossa lukee että “Turvatalletus: Ei”
[quote=“jarif, post:33, topic:1215”]Ei olekaan escrowta tässä. Miten hemmetissä noin katsoin väärin. Status-ikkuna aukesi niin jotenkin assiosioin sen siihen että on turvatalletus. Ihan selvällä suomen kielellä tossa lukee että “Turvatalletus: Ei”
Voihan nenä.[/quote]
Siispä katsotaan tuleeko meille postissa vain kirje, että kiitos rahoista typerys… :-\
En vaan ymmärrä miten se olisi saanut noin hyvät arviot, jos se olisi huijaus, jopa +93… Ainakin sanoivat nyt lähettäneensä minulla sen… Ja tilauksen tilaksi on muuttunut tuote lähetetty… Hmmmh… Elämme mielenkiintoista aikaa… :-\
Nyt tuli Bitcurexin luottokortti… ;D En ole vielä päässyt kokeilemaan sitä, mutta kunhan rahat “latautunut” on BitCurexin pörssistä niin kokeilenpa sitä heti.
Kortti oli kyllä ihan erilainen, kuin kuvissa, mutta kortti oli pakattu ammattimaisesti ja Bitcurexin logo komeili joka paperissa niinkun pitää…
Tosin, koska kyseessä on ulkomaalainen kortti niin siinä ei kyllä balanssia kannata säilyttää kovin pitkiä aikoja… :-\
Katsotaan, nyt toimiiko se edes… ;D
Lisäys: korttiin lataaminen/saldon tarkistus toimii erinomaisesti
Lisäys: BitCurexin kortti toimii maksamisessa niin, kuin pitää… 8)
Tuli se sitten kuitenkin. Vaan en keksi että miten siihen saisi rahaa. Bitcurexin websitellä on sivu BCC joka voisi liittyä tähän mutta se sivu on tyhjä ja sanoo vain että remontissa tjsp.
Ovat näköjään kai jäädyttäneet minun Bitucurex- kortin… EA:n Origin- pelikaupassa/Steamissa sanoo että kortti ei kelpaa… F*** riistokorttiluottariyhtiöt… PELKURIT RAUKKIKSET PELKÄÄVÄT MAHTAVAA BITCOINIA! >:(
Minun Bitcurex kortti toimii normaalisti, sitä rahoitetaan nostamalla Curexin tililtä euroja kuten pankkitilille, mutta vaihtamalla pankkitilin numeron paikalle kortin ref numero. Viivettä tulee kun tekevät siirron manuaalisesti, joten varminta on käyttää korttia seuraavana päivänä. Uusien korttien tilaus nettikaupasta on sulki, koska heillä on neuvottelut kesken pankin kanssa, ovat neuvotelleet jo pidempään, joten en tiedä miten olet uuden kortin saanut? Kortti kelpaa lähes kaikkialla, mutta joissain paikoissa edellytetään suomalaista korttia, kuten bensa-asemilla ja verkkokauppa.com. Eli turistit ei voi ostaa suomessa bensaa omilla korteillaan, melko omituista, kuten bensa-automaattien käyttöliittymässä olevat typerät opasteet, jotka ovat viranomaismääräyksiä, eli bensanmyyjä ei voi korjata niitä.