HEAT Ledger, suomalainen startup ja 3.0 -kryptoalusta

ei kai ???
Itse olin FIMK ICOssa ainakin alussa mukana.
Osoitteen sain… myöhemmin ko. osoitetta ei edes tunnistettu.
Ostin pörssissä 10 000 FIMKia, mutta jonnekin tuuli vei nekin…

voin ottaa ja alkaa selvittelemään asiaa, jos osoite on tallessa sulla? pitäs varmaan olla, ja kun sen tietää, niin eikö lohkoketjusta fimkissä näe mihin ovat menneet, sehän on julkinen…

vaihdoikko muutes tietokonetta sillo, noi FIMK ja HEAT-pörssithän käyttää paikallista Wallet-tiedostoa? mullaki meni yhen koneen mukana tossa fimkit… perhna

viittiks penkoo vähän jos löytyis jotain minkä avulla lähteä selvittelemään, muutaman kans ku selvitelty, ni saatu selville, että joko on ollu tallessa, ja kerääntynytkin perustulot, tai sit että et oo valuuttojen avaimista ja salasanoista riittäviä varmuuskopioita ollu otettu, ja koneen tms mukana menny…

vielä ainakaan ei ole mitään scämmiä mun silmiin/korviin kantautunu, ja hyvin on omalla kohdalla rahat liikkunu sisään ja ulos ja lompsatileille, joskin hitaasti, kun tosiaan ei ole laajaa käyttäjä- ja serverikantaa…

Saattoi olla niinkin että olisi pitänyt jotain tietoja antaa mutta kun ite olen anonyyminä, niin …

mutta silloin olin ihan periaatteesta FIMK:stä kiinnostunut kun se oli kotimainen. Jokin kytkentä siinä tais NXTiin olla, kun DGEX tuki vain niitä kahta :wink:

no sekin, tuo kun on läpinäkyvää, toisaalta kiva kuulla että oltu jo silloin tunnistautumisesta huolissaan, nythän se on säännöstelyn yks suurimpia kynnyskysymyksiä…

Joo, Oikeassa olet, FIMK käyttää tosiaan NXT:n tekniikkaa… se ainakin on ihan hyvin pärjäilly ja toiminu, mun käsittääkseni :slight_smile:

Jos tulee jotai tällästä jossain vastaan, mikä vaatii selvittelyjä, niin tottahan me selvitellään, ja meidän imagolla varmaankin jo selviö, ettei salasanoja kannata meille tai muille levitellä, mutta, enpä niitä tahtoisi kontolleni ottaakkaan :slight_smile: