HEAT Ledger, suomalainen startup ja 3.0 -kryptoalusta

Hyvinhän tämä lähtenyt käyntiin mahtavalla 14 dollarin päivävaihdolla…

Heat Ledger julkisti tänään laajan yhteistyön lisensoidun finanssitoimijan kanssa.

HEAT Monetum Lehdistötiedote

1 tykkäys

Onpas mielenkiintoista nähdä miten kurssit alkavat reagoida uutisiin.
Alkoi jo itseäkin epäilyttämään tämä sijoitus. Onneksi kuitenkin viimeaikaisille tapahtumille tai sille ettei mitään tapahtunut löytyi paras mahdollinen selitys.

Mikä on käsityksesi tästä Monetumin Marco Lavannasta? Onko isokin sähköisen kaupankäynnin ja uusien maksutapojen guru sekä suursijoittaja?

Pienen googlailun perusteella työhistoria on täynnä tuntemattomia puolivalmiita nettisivustoja. Ns. maksujärjestelmät eivät näytä olevan käytössä yhdessäkään putiikissa

Tai onko sinulla enemmän näkemystä tai tietoa?

Vai ei löydy “kumppanilta” uskottavaa historiaa :grin:

Älkää nyt hyvä ihmiset enää vuosikausien kusettamisen jälkeen kipatko rahaa näille huijareille. Saman päähuijarin toimesta useampi kusetuskolikko ja aina on rahat kadonneet Fitcoinin, Eliphazin tai Svante Lehtisen taskuihin tai mikä nimimerkki nyt milloinkin on aktiivinen.

FIMK-kusetuksen tilanne:

Hyvin on FIMK ja HEAT meidän testikäytössä rela-coinin kans niillä pelatessa toiminu…

vähän väärin perustein on FIMK jo julistettu kuolleeksi, mun mielestä…

t.Aki/KKry

On todella positiivista, että kryptojen parissa touhutaan ja vaikka luodaan omia coineja.

Mutta silloin kun motiivina on ainoastaan kusettaa ja kerätä itselle rahaa niin enpä tosiaan peukuta.

Pelkästään siitä syystä, että puolustat täällä läpimätää huijaria, niin kartan sunkin projekteja kuin ruttoa.

1 tykkäys

Täällä ei muita läpimätiä huijareita ole kuin trolli stv.

HEAT etenee, työllistää tällä hetkellä 7 henkilöä täyspäiväisesti ja kustantaa kymmenien ellei satojen suomalaisten vuosittaisen sosiaaliturvan maksamiensa verojen ansiosta.

stv lienee kahvirahansa jo saanut Heat Ledger Oy:n rahoittamien KELA-korvausten kautta.

Joo, onkoha stv lyhenne suomen tasavallasta :smiley:
j
oskus luin sen fimk/heat dissaukset, tuntuu vähän ettei kaveri snaijjaa, että ootte kuitenki saanu FIMK:n pyöriin lähes iteksee, ja kuinka monipuolinen seki, ja että HEAT:lla on arvoa, pörssi ja hommat etenee… jos se on joku joka on kahvirahat pistäny tod näk. FIMK:n icoon kii (käsittääkseni ihan hiluja), ja luullu että jollei rikastu, ni täytyy olla scam.

Ei ole scam, jos on pelit ja vehkeet toteutettu, aina ei miljoonat tuu zipzap, vaikka pelit ja vehkeet pelittää, ja omaa tyhmyyttä jos omaa sijotuskohdettaan noin antaumuksella dissaa ja alaspainaa, vähä ku ostais auton ja ajelis kolareita ja sit vänkää että kuinka häntä on autokaupoissa huijattu, kun autosta sit ei saakkaan myydessä voittoa…

parempi mun mielestä että karttaaki meikäläisenki projekteja, tuntuu vähän että halvemmalla ja helpommalla pääsee kaikki :smiley:

Herää nyt hyvä ihminen yöstä.

FIMK: ei markkinoita:

HEAT:

Jälkimmäisen päivävaihto 53USD.

Että se siitä.

juuri näistä syistä me rela-assettiki ostettii just Fimkistä ja kun heatillaki hiljasta viä ku suomalaiset tiedä ees bitcoinia, ni oli assettikin halpa.

hyvin on pelannu, massit siirtyny niinku pitää, vaikkakin käyttäjien vähyydestä johtuen, hitaanpuoleisesti…

eräskin hyvä fakta mikä jotakin mielestäni sanoo, on että kun menin alkukesästä smile-btc-expoille Helsinkiin, siä jaettiin sellanen paperikassi joka istuimelle, avasin sen, niin siellä oli yksi flaikku päiväohjelman lisäksi, HEAT.

ja on ollu edustettuna jokasessa tapahtumassa missä minäkin nyt oon kiertäny. Ruotsin expoilla oli kolme suomalaista, minä, Mikko Vapa Ja Fimkin/Heatin Svante.

missä nää kaikki “tietäjät” ja “syvällä skenessä olijat” on, ku ei ainaka virallisemmissa tapahtumissa o kyllä pahemmin teitä näkyny?

tietäsittekin vaan XD

ja voin todistaa kyllä että kyllä ihan työllistäjä Heat Ledger ltd on. Fiksuja sällejä.

ja sitä paitsi, Kryptokeskuksella ei o mitään tuloja, päinvastoin, mutta silti tässä jo vuosi tullu toimittua, ja aika pitkälle tässä ajassa päässy, ja tiedä vaikka tästä meikäläisellekki ihan ura vielä urkenisi.

Hyvä kommentti, mutta vaihdon vähyys ei välttämättä kerro siitä että joku on arvokas. Se ainoastaan tarkoittaa sitä että kyseiselle tuotteelle ei ole kyseisellä hetkellä maksavia ostajia.

Osakemarkkinoilla joskus puhuttiin että senttiosakkeet on hyvä sijoitus, mieti kun joku ostaa niin kurssi on samantien +100% kun nousee 0,01 -> 0,02

Kryptokeskukselle tässä samalla terveisiä, kokeilkaa laittaa Bitcoin tippiboksi teidän uutisointiin niin sinne voi ilmestyä niitä :wink: pistän omia tippejä kiertoon hyviin projekteihin.

1F4giAj9FbZcPfVdudUFFM7vfCUDL1nYLz
-Raparperi

Ei ole tällä hetkellä maksavia ostajia. Eikä ole ollut eikä tule olemaan.

Näinpä. Alas on tämänkin foorumin taso vajonnut. Jäljellä muutama huumehörhö sekoilemessa jokaiseen ketjuun ”kryptokeskus” asiaansa + tämä koijaus.

no, ite käytän Heatin pörssiä airdroppien lunastuksiin. ja siis, ite oon kyllä käyttäny tosiaan HEAT:tia, tuleeha niille se IBAN:ki, lisäks oon HEAT:n tyypit tavannu/tentannu parissakin alan eri tapahtumassa. Koitettiin kerran Svanteakin puhuttaa pussiin ton meidän asiantuntijan, Mikon kanssa, kuuntelin vierestä, niin kyllä sieltä ihan asiaa tuli, ja päädyttiin et legit on homma. Kukapa toisaalta tälläsiä “takapenkin poikia” (Mikko poislukien niistä, kun on eri taustat omaava) kuuntelis, tai ottaisi vakavasti, kuten simakinki “asiantuntevasta kommentoinnista” huomaa… just tällästen “asiantuntijoiden” takia voi suomen kryptoalan vähyys, ja tietotaitokin olla mitä on, porukka kun näillä foorumeilla lukevat monasti ensimmäisen ja viimeisen kommentin. ja siinä saattaa vänkääjien vuoksi moni toisten ehkä elämäntyötäkin edistävä homma jäädä toteutumatta…

ja tää simakki on kyllä aika veijjari :smiley: oispa pirkanmaalaisia, sais tulla käymään kryptokeskuksella, ni tajuais kuinka naurettavaa sen huutelu täällä on…

kyllä Kryptokeskus on real thing, ollaanhan me jo päästy projekteinemme Tampereen Yli-opiston proffankin luentoon, ja ihan paikallisiksi krypto-aktivisteiksi meitä hän luonnehti. Budjetin ollessa 0, täytyy olla idiootti, jos ei ymmärrä kuinka tärkeää jokapaikkaanhuutelu-sometus on pohjalta ponnistaessa… ja tässä lähinnä meikäläinen keskuksessa, taustoilleni en voi mitään. Ja mitä yleistämiseen ja väärin perustein mustamaalaamiseen tulee, esim tuo Vavan Mikko ei käytä päihteitä, kerrankohan oon nähny sen juovan hillitysti parit lonkerot. On vertaisverkkoja tutkinu jo vuonna 2004, ja on (onneksi) ennakkoluuloton ammattilainen ja pitkälle koulutettu maisterismies. On onni ollut että tuli tutkimaan meidän toimintaa, eipä oo muita epäilijöitä näkyny, joten jääkööt huutelijat omiin arvoihinsa, he eivät nyt meidän tapauksissa taida tietää mitä tekevät.

Simakki, ethä vaan Nokialaisia satu oleen, ihmetelly sun asennetta kun mullekki aukonu niin paljon päätäs, vaikkei mun mielestä pitäs mitään hlökohtasta olla? miettiny et ku oon nokialta kotosin, et onks sieltä joku tyylii vanha koulukiusaaja inisemässä vai mikä vittu sua vaivaa?

t.Aki/KKry

Raparperihan tartteeki ottaa tosissaa, ku fiksua tekstiä!

Tervetuloa toki heittään kommentteja puolesta ja vastaan kryptokeskus.fi:n Foorumille, kunhan saadaan sinne lisää sisältöä, sumakinki onneks voi kuka vaan siä huudella, ei taida vaatia rekisteröitymistäkään…

joo Kiitos vinkistä, just ehdinki lisätä… Vastapalloon heittäisin että pistäppä JSEcoinin taustalouhinta sivuillesi, jos sellaiset löytyy… helppo juttu, tarttis munki lisätä refenappi niinku rela-coinin sivuilla on…

ja mitä RELA-coiniin ja HEAT-pörssiin tulee, niin sitä kauttahan RELA:t tulevat pyörimään, niin sekin saattaa jo lupailla HEAT:n pörssille käyttäjiä… Kuten totesitkin, se että kryptojen tai niiden palveluiden käyttäjiä/osaajia ei vielä ole, ei välttämättä tarkoita että doooomed…

tulehan poikkeamaan keskuksella kahvikupposella, jos Tampereella pyörit, mutta varoita etukäteen että tiedän vähä siivoilla (tälläi ku itekseen pyörii pääsääntösesti täällä, pääsee vähän siivoominen välillä unohtumaan :slight_smile: )

t.Aki Y./KKry

Kusetetulla alkupääomalla on helppo työllistää. Sillä pääsee myös näköjään verokoneeseen:
https://verokone.hs.fi/henkilo/1975Lehtinen%20Svante%20Elias

eiks icoissa saanu kukaan FIMK:kejään tai HEAT:tejaan?

HEAT:n osakeanneista ei kans o mitää hajua…
oon ny yli vuoden ollu noiden tekniikan parissa, ja mulla ei ole pahaa sanaa, enkä oo mitää hämärää havainnu, mutten tiedä miten sijottajien sopparit on tehty… ei missään ainakaan o mitään lukenu että varsinaisesti olisi keltään petoksella tai muutoin vienyt, ja FIMK-varat ovat tallessa olleet käyttäjien lompsa-walleteissa vielä vuosien jälkeenkin.