Cloud.zenminer.com

Jos halpoja Hashletteja halajaa ni kannattaa tutustua Hash Marketin alla Price ja Unit Price-nappuloiden painamiseen. Siellä pomppaa aika ajoin hyviäkin tarjouksia. :wink: Menevät kylläkin samantien.

Hashtalkista löytynyt kuukauden takainen laskelma varmasti kannustaa sijoittamaan:

https://i.imgur.com/n1OFq3x.png

Löytyisiköhän uudempia vastaavia käppyröitä… Mutta osoittaa tuokin, kuinka helvetisti GAW saa repiä takataskustaan uusia boosteja ja muita tehonkasvatuskikkoja, kulujenvähennyksiä ja markkinapaikkatuottoja, jotta homma tuottaisi juuri yhtään mitään edes lähitulevaisuudessa, saati sitten ensi vuonna. Eli näkisin, että uskon varassa ja onnenpotkujen toivossa mennään tästä eteenpäin, eikä näköpiirissä olevien todellisten louhintatuottojen varassa.

Zenpoolikin osoittaa taas heikkouden merkkejä eiliseen nähden ja on pahasti notkolla muutaman päivän takaiseen verrattuna, vaikka GAW CEO toki lupaili entistä korkeampia tuottoja. Itse asiassa ihmettelen hieman, miksi Zenin payout päätettiin romauttaa oikein kunnolla ja laakista pelästyttäen suurimman osan asiakkaista, koska ZenPoolin tuoton sinänsä ei tarvitse olla mikään läpinäkyvä numero, vaan GAW voi vetää sen per… eikun hatustaan toisin kuin “oikeiden” multipoolien tuotot. Ja taas toisaalta tuota romahdusta voitaisiin vastaavasti pitää positiivisena ja aitona, hyvin epäponzimaisena tapauksena, kun oikean louhinnan riskit ja tuottovarianssit realisoituvat kunnolla ensi kertaa ZenHashletien (ja Primejen) omistajille.

Olisko se sitte aika jo kuopata tämä palvelu?

Ei kannata, jos uskoo toivoon ja GAW CEO:n rakkauteen. Niinkuin minä uusien Optimus Primejen omistajana.

Hashtalkista varmasti löytyy kyllä sakkia mikä pitää primeä vähintään satasen arvoisena jo nykypäivänäkin, mutta markkinapaikan ja markkinatalouden lait määräävät hinnan eri tavalla. Mutta pirustihan käytännön hinta on vieläkin koholla ZenHashletiin verrattuna, eli tulevaisuusspekulaatiolisä on edelleen valtava sen hinnassa romahtaneisiin reaalituottoihin nähden.

[quote=“aSaMiner, post:161, topic:2240”][quote author=J link=topic=2484.msg20723#msg20723 date=1413594005]
Kyllä mun testi saattaa kohta päättyä siihen että cashouttaan Cexiltä ja laitan ne Zeniin. Scrypt.cc olisi oikeastaan kanssa pitänyt ottaa testiin myös, vaikka huomasin vasta myöhemmin että sielläkin voi myydä osuuksiaan, mutta se on paljon pienempi tekijä ja sitä kautta isompi riski.
[/quote]

Jos halpoja Hashletteja halajaa ni kannattaa tutustua Hash Marketin alla Price ja Unit Price-nappuloiden painamiseen. Siellä pomppaa aika ajoin hyviäkin tarjouksia. :wink: Menevät kylläkin samantien.[/quote]Kiitti vinkistä, onneksi en ole vielä ostanut kuin ZenHaslettejä, kun kaikkia muita mitä on “uutena” myynnissä näyttää saavan halvemmalla marketista.

Vähän on tasoittunut eilisestä, kahden päivän jälkeen ei oo enää ku vajaa viisinkertainen tuotto Zenissä Cexiin verrattuna, mutta mulla menee kohta laskut sekaisin jos ostan tai myyn jommassa kummassa jotakin :smiley:

No, pitihän sitä sitten parit MultiHashletit jo ostaa käytettyinä kun roi näyttää olevan tällä hetkellä parempi kuin uusissa ZenHashleteissä. Wafflet on siinä rajoilla…

No joo, siitä taas Asalle erittäin shopattu sydäri-pilakuva:

Heitin taas Zenejä mäkeen varmuuden vuoksi, jos CEO ei saa kaatunutta korttitaloa taas pystytettyä ja nopeasti. Illalla payouttini on 100% varmuudella paskempi kuin vastaavan hintaisella SHA256 raudalla kotona louhittuna. Itse asiassa se oli sitä jo eilen. Sad but true. Menempä tästä kiillottamaan Monarkkejani.

[quote=“ComaWombat, post:167, topic:2240”]No joo, siitä taas Asalle erittäin shopattu sydäri-pilakuva:

Heitin taas Zenejä mäkeen varmuuden vuoksi, jos CEO ei saa kaatunutta korttitaloa taas pystytettyä ja nopeasti. Illalla payouttini on 100% varmuudella paskempi kuin vastaavan hintaisella SHA256 raudalla kotona louhittuna. Itse asiassa se oli sitä jo eilen. Sad but true. Menempä tästä kiillottamaan Monarkkejani.[/quote]

Luulen että sydäri on kaikilla muilla nyt lähempänä. Itsehän tuossa aiemmin jo kirjoittelin että: “Olisko se sitte aika jo kuopata tämä palvelu?” ja näin itse teinkin.
Otin eilen moninkertaisen voiton “sijoituksiini” nähden myymällä hashletit vielä kun ovat hyvän hintaisia, eikä porukka panikoinut niitä pilkkahinnalla myydessä.
Tosin myin hashletit kaupantekohetken hintatasoon nähden halvimmalla hinnalla. Noin 1% halvemmalla mitä muut. Kaikki menivät heti kaupaksi eikä tarvinnut jäädä nuolemaan näppejä. :wink:

Nyt odotan seuraavaa siirtoani joka on varmasti n. 2 sisällä tulossa. Kirjoittelen tästä sitten lisää. Ehkä tällä kertaa porukan kannattaa olla ajoissa mukana ettei synny samanlaista whine-aaltoa, kuin Coma sinun suunnastasi on Zenminerin puolin tullut. Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kuitenkin kaikesta huolimatta kaikille!

Edit: Pari kirjoitusvirhettä korjattu. :wink:

Arvaa, olenko hieman pettynyt kommenttiisi. En minä mitään zunami-aaltoja täällä sentään luo kirjoituksillani.

Jos lyttäät kritiikkini palvelua kohtaan turhana whinettämisenä, niin seuraava aste on varmaan se, että minua syytetään tämän gaw-uskonnon romauttamisesta. Mutta ehkä tämä tästä vielä nousee GAW CEO:n johdolla kuin Peenix-lintu tuhkasta.

Hyvähän se on että kritiikkiä syntyy, mutta välillä kritiikkisi on kuullostanut minusta jo lähinnä mustamaalaukselta. Aika näyttää GAW:in kohtalon ja tämän uudet tuulet. :slight_smile:

Itse olen jo poistunut lafkasta hashlettien osin. Hengessä kuitenkin mukana muualla. :wink:

Anna sentään plussaa siitä, että olen itse hommassa mukana ja seuraan GAW:n tiedotteita, joten tiedän asioista enemmän kuin rannalta ponzia huutelevat.

Laitan pienen piikin kuitenkin vielä perään, että tämän ketjun aloituksen jälkeen Soolo-Hashleteja tai $40 hintaisia tai sitä kalliimpia Primejä ostaneet ovat kaikki about nollilla, pikkuplussalla tai turskalla louhintatuottojen ja/tai hashletien jälleenmyyntiarvon putoamisen myötä.

Eli tämä ketju olisi pitänyt perustaa HETI kun $16 original hashletit tulivat myyntiin ja kannustaa ihmisiä ostamaan niitä HETI, koska niiden hinta tulee nopeasti nousemaan $40-50 tasolle.

No niin, nyt olen minäkin saanut hieman should have / could have jälkiviisautta vuodatettua sydämestäni. Palaan tästä lähtien tiukalle asialinjalle ja jätän epäreilut jälkiviisastelut muille.

[quote=“ComaWombat, post:171, topic:2240”]Anna sentään plussaa siitä, että olen itse hommassa mukana ja seuraan GAW:n tiedotteita, joten tiedän asioista enemmän kuin rannalta ponzia huutelevat.

Laitan pienen piikin kuitenkin vielä perään, että tämän ketjun aloituksen jälkeen Soolo-Hashleteja tai $40 hintaisia tai sitä kalliimpia Primejä ostaneet ovat kaikki about nollilla, pikkuplussalla tai turskalla louhintatuottojen ja/tai hashletien jälleenmyyntiarvon putoamisen myötä.

Eli tämä ketju olisi pitänyt perustaa HETI kun $16 original hashletit tulivat myyntiin ja kannustaa ihmisiä ostamaan niitä HETI, koska niiden hinta tulee nopeasti nousemaan $40-50 tasolle.

No niin, nyt olen minäkin saanut hieman should have / could have jälkiviisautta vuodatettua sydämestäni. Palaan tästä lähtien tiukalle asialinjalle ja jätän epäreilut jälkiviisastelut muille.[/quote]

+1 Nyt oli asiallista tekstiä!

Mielestäni ilmoitin tästä palvelusta vielä Primejen ollessa $16.95 hintaisia (29.8.2014). Olen muuttanut tuota ketjun ensimmäistä viestiäni jo monesti matkan varrella. Kaikilla oli siis yhtä hyvät mahdollisuudet tarttua heti tilaisuuteen niinkuin minullakin oli.

Ehkä nyt tulisi lisätä tähän ensimmäiseen kommenttiin jo, ettei kannata enää ostaa mitään Hashletteja. -> Riskit ovat suurentuneet ja paikan päiväansiot myös laskeneet roimasti. Voittoa kuitenkin taitaa vielä toistaiseksi tulla?

Ja vielä ISOT plussapisteet minultakin GAWi:lle heti perään, että marketplace ja suht hyvin toimivat withdrawit ovat olemassa!

Eli kellekään ei tule tästä juuri minkäänlaista turskaa, kävi miten kävi ellei koko paska kaadu ykskaks. Kukin saa sijoittaa oman näkemyksensä ja riskinottokykynsä mukaan ja vetää rahat pois, ellei homma toimi tai kiinnostus lopahtaa.

Totta, totta. Täysin eri asia onkin sitten miten hyvät mahdollisuudet tämän ketjun perusteella oli hypätä mukaan.

Solohashletit tulivat myyntiin 30.8. ja veikkaan, että ennen niiden lanseerausta oli jonkinasteista downtimeä “vanhojen” hashletien ostossa, eli mahikset hypätä aloitusviestisi perusteella halvalla prime-messiin olivat erittäin lähellä nollaa. Puhutaan lähinnä muutamista tunneista maksimissaan. Terveisin nimim. Captain Hindsight.

Jep. Tuntipeliä oli kyllä. Olis vaan pitänyt samantien tarttua tilaisuuteen…

Itsekin taisin sijoittaa juuri ennen tuota Solojen ilmestymispäivää sen ison summan Primeihin. En tosin tiennyt Hashtalk-foorumista vielä tuolloin ja informaatio oli hyvin vähäistä myös omaan suuntaanikin Hashlet-asioista.

Tuossa oli kuitenkin vielä mahdollisuus saada Primejä “halpaan” hintaan eli $39.95 (ainakin 8.9. asti). Nousivat vasta tämän jälkeen tuonne $49.95:teen. :slight_smile:

Eli ensi kerralla sitten tarkat ohjeet ennakkovaroituksineen ainakin vuorokautta aiemmin tänne ilmoille JA tarkat tiedot julki siitä, miten palvelun mahdollinen tuleva onnenpotku tulee tapahtumaan, ettei osa porukasta jää asemalle whinettämään turhaan niin kuin minä. Ja jos se seuraava homma failaa, olen ainakin ensimmäisenä talikon ja soihdun kanssa ovellasi odottamassa! >:( [/end humor]

Näyttäis olevan taas palvelu huollossa/päivityksessä. Saas nähdä mitä uutta seuraavaksi tulee?

Nyt on Multihashlet mennyt jo kirkkaasti ohi Zenistä. Minusta on mielenkiintoista, että markkinapaikka ei reagoi juuri mitenkään tuottomuutoksiin. Nuoresta tai muuten pikaisesta porukasta luulisi löytyvän sakkia, joka maksaisi tänään Multista enemmän kuin Zenistä. Multeja saa nyt kympillä ja Zen maksaa vieläkin $17. Eli porukka on joko pitkän linjan vakaita sijoittajia, tai seuraavat vain GAW:in uusien hashletien hintoja.

Varmaan General Electricin tai vaikka Kone Oyj:n pörssikurssi on volatiilimpi kuin Zenhashletien jälleenmyyntihinnat. Pitäisikö sanoa, että on jopa uskomatonta, että ZenHashlet ei ole ottanut myyntihinnoiltaan hittiä ykskaks tapahtuneesta tuoton lähes puolittumisesta. The gaw-force is strong in young padawans.

Jeps, ei noi markkinahinnat näytä seuraavan juurikaan tämän hetkistä ROIta, vaan laskee vaan tasasesti paitsi primet. Eli jengi myy kaikkia muita ja ostelee primejä kaiketi. Itekkin yhden sellasen kokeeksi ostin ja mielestäni vähän typerä idea että pitää vähän väliä käydä säätämässä ominaisuuksia. Paljon helpompaa ostaa halvemmalla soloja ja vaikka unohtaa ne pitkäksi aikaa antaen niiden jauhaa hullut määrät Bitcoineja sillä aikaa :smiley:

:o … aika kovan luokan tekstiä alkaa jo tulla …

Eihän täällä enää kannata kohta vinkata mistään mitään jos on panokset tätä luokkaa…