Cloud.zenminer.com

[quote=“aSaMiner, post:140, topic:2240”]Kukas se suomalainen olikaan, joka lauloi biisin: “Ei mitään hätää…”?

https://hashtalk.org/topic/11918/all-is-well-that-ends-well

Edit: löytyi jo. https://www.youtube.com/embed/mQedOObEqEE[/quote]

Hyvä biisi ;D

Sopii hyvin aiheeseen!

Tällä lienee taas mukavan negatiivinen vaikutus kurssiin jos kyseinen lafka alkaa köhiä pahemmin… ???

Tulipahan vastaan foorumeilta seuraava. Ehkä kohta päästään mainailemaan SHA-256:sta. :wink: https://hashtalk.org/topic/12157/lots-and-lots-of-miners

En tiedä saako Asa tästä tiedosta sydärin, mutta ostin nyt viimeinkin itselleni sen Optimus Primen ja jopa toisen samanlaisen kun niitä sai neljällä kympillä vähän käytettyinä. Vaihdoin niihin kuitenkin moottoriöljyt varmuuden vuoksi kun ikinä ei tiedä millaisilla vaihtoväleillä edellinen omistaja on niillä revitellyt. Joku kuulemma oli dumpannut yli 800 kpl reilulla kahdella kympillä markkinoille ja veikkaan että menivät nopeaan kaupaksi.

Pakko on tsekata mielenkiinnosta, mitä tulevaisuus tämän kanssa tuo tullessaan nyt kun salkkua oli jo valmiiksi kevennetty Zeneistä.

[quote=“ComaWombat, post:145, topic:2240”]En tiedä saako Asa tästä tiedosta sydärin, mutta ostin nyt viimeinkin itselleni sen Optimus Primen ja jopa toisen samanlaisen kun niitä sai neljällä kympillä vähän käytettyinä. Vaihdoin niihin kuitenkin moottoriöljyt varmuuden vuoksi kun ikinä ei tiedä millaisilla vaihtoväleillä edellinen omistaja on niillä revitellyt. Joku kuulemma oli dumpannut yli 800 kpl reilulla kahdella kympillä markkinoille ja veikkaan että menivät nopeaan kaupaksi.

Pakko on tsekata mielenkiinnosta, mitä tulevaisuus tämän kanssa tuo tullessaan nyt kun salkkua oli jo valmiiksi kevennetty Zeneistä.[/quote]

En saanut lähellekään sydäriä. :slight_smile: Itse olen tänään myynyt reilusti noita Primejä noin $43 hintaan ja osan vielä halvemmalla millä äsken ostit. Tänään onkin ollut / tulee olemaan suuret kotiutukset kohti wallettiani! :smiley:

No hyvä ettet dumpannut niitä kympillä. Siitä MINÄ olisin saanut sydärit. Sain jo rytmihäiriöitä tuosta Primejen poismyynnistä ylipäätään.

Eipä näillä tällä hetkellä juuri mitään tienaa kun ei voi tupladipata kahdessa Zenin veroisessa poolissa, mutta harrastuspohjalta mennään kohti pimeää tulevaisuutta, oli miten oli.

[quote=“ComaWombat, post:147, topic:2240”]No hyvä ettet dumpannut niitä kympillä. Siitä MINÄ olisin saanut sydärit. Sain jo rytmihäiriöitä tuosta Primejen poismyynnistä ylipäätään.

Eipä näillä tällä hetkellä juuri mitään tienaa kun ei voi tupladipata kahdessa Zenin veroisessa poolissa, mutta harrastuspohjalta mennään kohti pimeää tulevaisuutta, oli miten oli.[/quote]

No meni tuossa 15 MH Prime just $41,75:lla. :wink: Lieneekö bugi saitissa, kun en mielestäni kyllä 15 MH Hashletteihin koskenut edes? Selvitellään selvitellään… Nyt on Withdrawit niin kauan jäissä kun asia selviää. En ollut ainoa jolla on bugeja taaskin ilmennyt.

Ei helvetti? Juurihan koko saitti oli pari päivää sitten maintenance modessa ja siirrot lukittuna ihan samanlaisten juttujen takia kun porukka oli saanut 25 MH Primejä yhden hinnalla ja koittanut dumpata niitä eteenpäin.

Itsellä saitin bugit tähän asti ovat olleet lähinnä harmittomat merge/split vammailut jotka on jo korjattu. Koputan puuta. Sääli, että näin isojen rahasummien kohdalla joutuu vielä saitin betatestausvaiheen uhriksi.

No juu… Onhan tuo vielä aikalailla raakile ja tuo Marketin julkaisu on ollut erittäin haastava operaatio saitin pitäjille toteuttaa. Koodia on varmasti aika kiitettävästi uponnut tuohon Markettiin. Luulen että tämä tulee olemaan myös tulevaisuudessa huollossa aika usein juuri näiden bugiensa tähden.

Itse kotiutin tänään saitilta omat “sijoitukseni” pois ja jäi vielä 100MH:siä Primejä raksuttelemaan saitille. :wink: Ehkä nostan nämäkin vielä tässä lähipäivinä pois. Näytti tippuneen taas päivittäiset tulot jonkun verran. Saas nähdä paraneeko nuo ratet vai tippuuko entisestään?

Kiinnostaisi olla kyllä edelleen mukana saitilla, mikäli alkaa toimia paremmin ja saavat tuon seuraavan raakileen ehjänä ilman bugeja ulos. :slight_smile:

Lykkyä tykö ja toivottavasti ei tule samanlaista selkkausta kuin eräällä bitcointalkin käyttäjällä joka väitti menettäneensä 90% myyntituotoista markkinapaikalla ja GAW CEO:n vastaus kahden viikon jälkeen oli, että mitään väärää ei ollut tapahtunut.

Enkä sitten aio laittaa mitään lapsellista “mitäs minä sanoin” viestiä tähän perään, koska olen kritisoinut lähinnä pilvi/ponzilouhinnan ideaa rautalouhintaan verrattuna, enkä saitin toimintaa itseään.

No juu. Toivotaan parasta että homma hoituu ja Primet palautuu oikealle omistajalleen. Onhan toi väärin että jos en ole myynyt kyseistä hashlettia ja bugi heittää sen myyntiin ja saan 15-osan siitä mitä pitäis saada. Jos eivät palauta ni sitten en varmasti voi mitään, enkä kyllä ala moisesta avautumaan sen enempiä missään. Totean vaan että: “Elämä on…”

Tähän en taaskaan ota kantaa onko tämä jonkun sortin ponzilouhintaa. Rautaahan vilahtaa vähän väliä kuvissa - Niinkuin tänään laittamani Bitmain S3-kuva.
Ehkä olen liian sinisilmäinen, mutta kyllä luotan siihen että nuo kolikot louhinnalla tuotetaan. Toinen mahdollisuus on että ne tulee tietysti tänne sijoitetuilla bitcoineilla.

Ainoa mikä pistää ehkä silmään on, että firma tekee marketin alla reippaasti rahaa treidauksesta. Siis saman minkä CEX.IO ja kaikki bitcoinaiheisia treidejä tekevät firmat. Eli kyse noista välityspalkkioista. Näillähän palkkioilla ne pyörittävät palveluita ja maksavat työntekijöille palkan.

Testiksi laitoin samankokoiset pikkusummat Zencloudiin ja Cex.iohon, niin ekan päivän jälkeen Zencloudissa on melkein 40 kertainen tuotto Cexiin verrattuna.

[quote=“aSaMiner, post:152, topic:2240”]Tähän en taaskaan ota kantaa onko tämä jonkun sortin ponzilouhintaa. Rautaahan vilahtaa vähän väliä kuvissa - Niinkuin tänään laittamani Bitmain S3-kuva.
Ehkä olen liian sinisilmäinen, mutta kyllä luotan siihen että nuo kolikot louhinnalla tuotetaan. Toinen mahdollisuus on että ne tulee tietysti tänne sijoitetuilla bitcoineilla.

Ainoa mikä pistää ehkä silmään on, että firma tekee marketin alla reippaasti rahaa treidauksesta. Siis saman minkä CEX.IO ja kaikki bitcoinaiheisia treidejä tekevät firmat. Eli kyse noista välityspalkkioista. Näillähän palkkioilla ne pyörittävät palveluita ja maksavat työntekijöille palkan.[/quote]

Kyl kyl, mutta kun eilisen tuottoromahduksen jälkeen viimeistään ilmeni, että iso osa payouteista nimen omaan EI tule gawin omasta louhinnasta toimitusjohtajankin tiedonantojen perusteella ja vaarana on, että tuotot romahtavat pysyvästi jos tarpeeksi maksavaa farmivuokralaista ei löydy. Mielestäni siis on vissi ero siinä, että louhiiko GAW itse vai onko farmi vuokrattuna, mitä tulee homman ponzimaisuuteen ja louhintatuottojen aitouteen. Veikkaisin, että moni louhintaa aloitteleva kylläkin saisi kunnon paskahalvauksen jos gaw-payouttien varianssi vastaisi aina oikeaa louhintaa ja siihenhän ZenHashletien ja Primenkin viehätys onkin juuri perustunut, kun tuotto on (minun aikanani) eilistä lukuun ottamatta ollut pitkään “sama”, vain ihan minimaalisella varianssilla.

Mutta Hashbasen myötä, mikä se ikinä sitten onkaan, homman luonne ilmeisesti tulee muuttumaan ja farmivuokralaisten tarve kuulemma poistuu. Kunhan ei vain tuotot “poistuisi” samalla. Ainakin loppuvuodesta lappaa sellaista scrypt-kalustoa markkinoille, että ihmettelen kuka kaikki kolikot ostaa sellaisilla hinnoilla, että rahaa riittää vielä väkimassoille jaettavaksi.

Tämän tähden olenkin paikkaa suositellut. :slight_smile:

Double-dip poolia ei voi vaihtaa kesken kaiken? Nyt pitää sitten d-dipata wafflea vielä 8h vaikka multipool olisi paras ja waffle on huonoin. Ei saatana… Olisi pitänyt kuunnella sitä yhtä Vompattia joka näistä nippeleistä ja tweakeista joskus aikanaan valitti…

Ei voi vaihtaa ei -> Sillä mennään loppuun minkä on valinnut. Mukava 24h periodi aina kerralla.
Itse just kytkin tuon Multin Double Dipin päälle omiin Primeihin. Kiitti vinkistä! :wink:

Nii juu ja pitäis vähän kotiuttaa rahaakin. Tää on vasta kolmas vastaava siirto tänään mulla Zenistä:

[quote=“aSaMiner, post:157, topic:2240”][quote author=ComaWombat link=topic=2484.msg20714#msg20714 date=1413574364]
Double-dip poolia ei voi vaihtaa kesken kaiken? Nyt pitää sitten d-dipata wafflea vielä 8h vaikka multipool olisi paras ja waffle on huonoin. Ei saatana… Olisi pitänyt kuunnella sitä yhtä Vompattia joka näistä nippeleistä ja tweakeista joskus aikanaan valitti…
[/quote]

Ei voi vaihtaa ei -> Sillä mennään loppuun minkä on valinnut. Mukava 24h periodi aina kerralla.
Itse just kytkin tuon Multin Double Dipin päälle omiin Primeihin. Kiitti vinkistä! :wink:

Nii juu ja pitäis vähän kotiuttaa rahaakin. Tää on vasta kolmas vastaava siirto tänään mulla Zenistä:

[/quote]

Kauppa se on joka kannattaa ja pilvikauppa varsinkin 8)

Tottahan tuo. ;D

Kyllä mun testi saattaa kohta päättyä siihen että cashouttaan Cexiltä ja laitan ne Zeniin. Scrypt.cc olisi oikeastaan kanssa pitänyt ottaa testiin myös, vaikka huomasin vasta myöhemmin että sielläkin voi myydä osuuksiaan, mutta se on paljon pienempi tekijä ja sitä kautta isompi riski.