Unohdin että jalot nyt lähtee singlen kotelos.
Joku mainitsi että ne ois LS, mutta ei ne voikaan olla…
Bittirahan tiimille lähti maanantaina 3 Jalapenoa tulemaan. Se on vasta osa tilauksistamme, mutta lähtipä nyt jotain kuitenkin. Teemme review-artikkelin niistä jossain vaiheessa.
BFL shippailee nätisti nyt näköjään. 9 Jalapenoa tulossa.
Vähän nyt alko jännittämään, kun toinen meikälle lähtenyt lähetys ei näy USPS:n trackingissä. Täytyypä odotella päivä tai pari ja katsoa mitä tapahtuu.
E: BFL sanoi, että lähetetty on, mutta menee hetki ennen kuin näkyy… Eka lähetys kyllä näkyi päivän sisällä.
Jos on uskomista Joshin “shipping next week”-lupauksiin niin ehkä tällä viikolla ensimmäiset LS/Singet lähtevät maailmalle.
Pitäis ainakin olla kaikki tarvittavat osat konttorilla eli eiköhän nuo vihdoin ala liikkumaan. 65GH/s Single kuluttaa kuulema noin 320W. Ei nyt mikään järjetön parannus Avaloniin verrattuna, mutta puolet vähemmän kuitenkin.
Bitfury saa varmasti. Ostaisin heiltä, jos ei tarvitsisi välikäsien kautt tilata tai Venäjältä hakea. Niillä on chipit valmiina tänään ja loppuviikosta tiedetään tarkka virrankulutus/chippi.
KNCMiner taitaa tehdä saman virheen kuin BFL ja bASIC eli luvataan jotain liian vaikeaa liian nopeasti. Teki mieli mennä Tukholmaan tutusmaan, mutta enpä mennyt. Ei usko riitä.
mikä on näiden ruotsalaisten ennustus siitä että koska he saavat laitteensa myyntiin ?
Siinä syksyllä se oli. En muista tarkkaa päivää. Heillä on jo prototyyppi toimivasta FPGA louhijasta 6,2GH/s nopeudella eli sentään jotain osaavat.
Ajelin tänään Helsinkiin hakemaan omat Jalapenot. Eka tilaus oli tullut jo perjantaina Suomeen, mutta näkyi postin järjestelmässä vasta tänä aamulla. Toinen tilaus oli tullut tänään 10:35 Suomeen. Olin tullipostissa siinä 13 aikaan ja 15:05 hurahti useampi kymmenen gigahash käyntiin. Eihän siinä mennyt kuin 350 päivää.
Huomenna kuvia ja vähän lisäinfoa
Mulla on 3 Jalapenoa louhimassa tuossa vieressä. 16,6 GH/s yhteensä taulussa. Tästä julkaistaan review-artikkeli Bittirahan saitille lähiaikoina.
Millä koodilla olette näitä tullanneet?
Soitin tulliin ja päädyimme koodiin 8471900000.
Tulee varmaan artikkeliin, mutta kysytään nyt kuitenkin: Paljonko tuli tullimaksuja/veroja?
[quote=“jonu, post:194, topic:181”][quote author=Technomage link=topic=146.msg6905#msg6905 date=1371028956]
Soitin tulliin ja päädyimme koodiin 8471900000.
[/quote]
Tulee varmaan artikkeliin, mutta kysytään nyt kuitenkin: Paljonko tuli tullimaksuja/veroja?[/quote]
24% laitteen hankintahinnasta, johon katsotaan myös postikulujen kuuluvan.
Jep. Mitään tullimaksuja tuosta ei tullut, mutta 24%:n alvi piti maksaa.
Noniin. Ensimmäinen ja luultavasti toinen Single lähteneet lopultakin matkaan. Lisäksi ovat lisänneet 25GH->30GH ja 50GH->60GH upgradet, sekä 500GH minirigin takaisin myyntiin. Hintaan $22 484, eli ei nyt mikään hurja alennus singleen verrattuna.
Tuli sit tilattua 50GH/s ASICci, kun ei toi GPU oikein iske. Saa nähdä koska sen saa, ja maksaako koskaan itseään takaisin. GPU ei maksanut.
Onkohan halukkaita kokeilla tälläistä arpaa:
Mulla on olemassa tilaus numero 21066 30GH LS jonka en ole maksanut.
Valitsin maksutavaksi pankkisiirron.
Jos joku haluaisi kokeilla maksaa sen tilauksen niin sais tuotteen EHKÄ nopeammin ja EHKÄ halvemmalla.
Itse en ole tuotetta maksamassa koska mulla on siellä muutenkin useampi tilaus.
Edelleenlähetän tuotteen sen saatuani uudelle omistajalle. Kaikki kulut(tullit, postit) ostajalle.
Jos joku vielä vois kommentoida toimisko?
Ei toimi. Menee maksuhetken mukaan tuo toimitusjärjestys, ei tilausnumeron.