BitSpend

Tämä kovan luokan palvelu on taas avannut toimintansa. Nyt heillä on rahoitus kunnossa, ja pystyvät ilmeisesti käsittelemään kaiken mitä sinne laitetaan.

BitSpend on siis palvelu, joka mahdollistaa tuotteiden tilaamisen mistä tahansa verkkokaupasta, ja maksu hoituu bitcoineilla. Palvelu sai ensimmäisen päivänsä aikana satoja tilauksia, ja joutui kytkemään palvelun tilausvyöryn takia väliaikaisesti pois.

Pistin kokeeksi tilauksen sisään - ainakin asiakaspalvelu oli ripeää.

Miten sun tilaus meni? Vai onko se kesken vielä?

mullakin kiinnostais tietää vesan, tai jonkun muun kokemukset tuosta puljusta. itse olen pixmaniasta tilaamassa romppeita, niin olisi mukavaa suoraan coineilla maksaa ne.

noniin pistin pixmaniaan tilauksen tuon kautta ja hyvin näyttää tähän saakka hommat toimivan. aivan mahtava palvelu !

[i]We have contacted PIXmania support, as our order was not completed due to our “US” based billing info. We are actively working with them to put the order through, and once we do we will send you confirmation of the order :slight_smile:

IF we have any issues, or they prevent us from paying with US based accounts–we will refund 100% of the Bitcoins you sent.

Thank You,
Bitspend Support[/i]

tuollanen tuli sähköpostissa tilauksen jälkeen… taitavat suosia vain dollari-ostoksia

Juu, minulla tuli sama multitronic tilauksen kanssa. Saa nähdä miten menee. Voi olla, että eivät vain ole odottaneet, että joku haluais maksaa niille yhdysvaltalaisella kortilla. Edistymistä voinee odottaa vasta tiistaina. Eivät taida olla töissä pääsiäisenä suomalaisissa postimyyntikaupoissa :slight_smile:

joo, muista sitten ilmottaa tänne miten kävi sulla sen tilauksen kanssa :slight_smile:

Päätin kysellä heiltä hieman lisää, että mistä on kyse ja vastasivat, että ilmeisesti multitronic hyväksyi tilauksen. Ainakin tilausvahvistus sähköposti oli tullut. Heidän vastauksessaan oli lainaus heidän saamastaan viestistä ja se on ihan multitronicin mallin mukainen. Näyttää varsin hyvältä.

Arvailisin siis, että multitronicilla on jonkinlainen antifraud systeemi, joka joidenkin sääntöjen pohjalta pistää tilauksen odottamaan manuaalista tarkistusta. tässä tapauksessa se, että ulkomainen luottokortti ilmeisesti. Varmaan pixmanian kanssa sama juttu.

Tilasin 3D tulostimen englannista, nopsaan tuli lasku vaikka on sunnuntai. Maksoin sen niin hetkenpäästä tuli tilausvahvistus, jossa näkyy että toimittaja on sen vahvistanut. Nyt ei sitten muutamaan viikkon tapahdu mitään, kun toimitusaika on kuukauden verran.

Bitcoineilla 3D-tulostimia. Not bad.
Sivusto ei kyllä herätä luottamusta, työntekijöistä lapsuusaikaset kuvat kerrassaan etusivulla :-[

onko kaartisella tullut mitään uutta vielä? itsellä ei ole kuulunut bitspendistä eikä pixmaniasta mitään

Ei ole vielä kuulunut mitään. Laitoin jopa viestiä äsken, mutta siihen ei ole vielä vastattu. Kello on siellä toisaalta vasta 11 aamulla ja heillä voi hyvinkin olla melko lailla jonoa käsiteltävänä viikonloppuna tehdyistä tilauksista.

Edit: Vastasivat juuri, ei ole ollut viestintää Multitronicin suunnasta. Multitronicin ollessa kyseessä on kyllä hyvin mahdollista, että paketti lähtee postiin vasta huomenna tai ylihuomenna. Vaikka varastosaldona näkyykin >50.

ei ole kuulunut mitään asiasta mulla, joten kyselin ja vähän valittelin sinne, koska eivät olleet vastanneet viesteihini. nyt bitspendin toimitusjohtaja itse lähetti viestin ja sanoi että huomenna saa tietää että lähettääkö pixmania tavaraa vai ei. on kuulemma ollut ongelmaa sen putiikin kanssa niillä.

herra toimitusjohtaja pahoitteli ja antoi myös ilmaiset tilaukset bitspendin kautta seuraavaksi 8kk:ksi koska eivät olleet vastanneet viesteihini ;D

Laitoin taas viestiä ja kertoivat nyt, että heillä on ollut isoja ongelmia saada asioita hoidettua Multitronicin kanssa. Eivät saa suoria vastauksia asiakaspalvelusta, heidän korttiaan on laskutettu monta kertaa jne. Eivät suostu enää asioimaan Multitronicin kanssa. Kuulemma kehnoin kokemus mikä heillä on tähän asti ollut minkään kaupan kanssa. Olen kyllä ennenkin kuullut ongelmista Multitronicin asiakaspalvelun kanssa, mutta tämä kyllä vie ykkössijan.

Tutkin sitten vaihtoehtoja ja nyt kokeillaan miten hyvin tulee Amazon.co.uk:sta tämä sama näyttö. On siellä jopa merkittävässä alennuksessa ja vieläpä ilmaista 1-päivän kuljetusta mainostivat sille. Hyvällä tuurilla tulevat siis jo maanantaina.

Edit: valitettavasti 1-päivän kuljetus oli vain UK:n alueelle. Noh, hyvällä tuurilla tulee loppuviikosta. Bitspend on alkanut liittämään sähköposteihinsa mukaan osittaisia ruudunkaappauksia kaupan käsittelysivuilta. Varsin kiva parannus.

sama homma pixin kanssa. taidan perua kaupan

Noniin! Näyttöni tulivat perille. Ei tarvinnut odottaa maanantaihin asti. Luotettava palvelu. Ihan ongelmitta ei mennyt, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

… tai no, kaupan vaihdoksesta syntyi heille tarve laittaa minulle osa coineista takaisin kun hinta putosi. Sitä eivät ole vielä saaneet aikaiseksi. En kyllä sinällään ihmettele että on asiakaspalveluviiveitä. Asiakkaiden määrä on varmaankin ollut pilvissä viimeiset pari viikkoa. Laitan vielä lisätietoa, jos/kun asia on viety loppuun asti.

Mulle tuli yllättävän pakottava tarve tuhlata rahaa vastuuttomasti ja kun tili näyttää nollaa niin tulipa laitettua tilaus menemään BitSpendin kautta. Eli handtec.co.uk -kaupasta Googlen Nexus 10 tapletti.

Tähän mennessä kaikki sujunut kivasti. Päivittelen.

Ilmeeni kun tilaus on jäädytetty koska laskutusosoite ei vastaa luottokortin tietoja.

[quote=“Joel Kaartinen, post:17, topic:555”]Noniin! Näyttöni tulivat perille. Ei tarvinnut odottaa maanantaihin asti. Luotettava palvelu. Ihan ongelmitta ei mennyt, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

… tai no, kaupan vaihdoksesta syntyi heille tarve laittaa minulle osa coineista takaisin kun hinta putosi. Sitä eivät ole vielä saaneet aikaiseksi. En kyllä sinällään ihmettele että on asiakaspalveluviiveitä. Asiakkaiden määrä on varmaankin ollut pilvissä viimeiset pari viikkoa. Laitan vielä lisätietoa, jos/kun asia on viety loppuun asti.[/quote]

siis tämä oli Amazon.co.uk:sta?
pitäisi saada edes yksi kauppa tietoon mistä tuon kautta voi tilailla :slight_smile: