BitSpend

[quote=“mig91, post:20, topic:555”]siis tämä oli Amazon.co.uk:sta?
pitäisi saada edes yksi kauppa tietoon mistä tuon kautta voi tilailla :)[/quote]

Kyllä, Amazon.co.uk tilaus onnistui bitspendin kautta.

Mun tilaukseni Handtec.co.uk:sta on mennyt aivan totaalisen perseelleen. Viimeinen viesti BitSpendiltä tuli viime keskiviikkona:

I'm fairly sure that all we can do is cancel. :/ I'll leave this e-mail for Justin to check, maybe he can strongarm them into a delivery! If not, he'll do a full refund. :)

Soittelin tänään handtecille. Tilaus on edelleen jäädytettynä. Mitään ei ole tapahtunut. Sanoivat että tänä iltana se peruuntuu automaattisesti, kun on jo viikon ollut leijaamassa. Ärsyttää että eivät BitSpendillä ole voineet hoitaa asiaa. Jos he eivät kerran (ilmeisesti?) aikoneetkaan lähettää henkilötietojaan Handtecille, mikseivät peruneet sitä tilausta saman tien?

Olen viimeviikolla ja tänä maanantaina lähettänyt viestiä BitSpendille kysellen asian etenemistä. Mitään ei ole kuulunut, eikä rahoja takaisin.

Tämänpäiväisessä viestissäni ilmoitin selvittäneeni asiaa ja totesin että kurssin nousun vuoksi on ihan ok jos palauttavat summan nykyisellä kurssilla. Jos ei huomiseen menne

Blim, juuri kun olin tätä kirjoittamassa tuli BitSpendiltä viesti: ;D

I'm sorry about the silence on our end, we have been SWAMPED. Blockchain.info is down atm, but as soon as it is back up, we will be refunding you your ORIGINAL BTC. So incredibly sorry.

Noniin. Katsotaan nyt saanko hynkyt takaisin huomikseksi. (Blockchain.info toimii mulla kyllä ihan hyvin… :P)

toivoisin vaan että tulisi samanlainen palvelu toimivammassa muodossa. tuntuu että tässä on kolme pientä poikaa pyörittämässä tuhansien asiakkaiden tilauksia…
pitää vielä koittaa miten menee tuo amazonin tilaus, päivittelen tähän sitten miten käy

Ei ollut tänään vielä tulleet rahat takaisin joten lähetin viestiä. Bumerangina palasi samantien jossa kysyivät palautus-osoitetta, eivät olleet huomanneet kun olin sen jättänyt jo aiempaan vestiin. No, laitoin osoitteen ja rahat kilahti takaisin lompakkoon taysimääräisenä. Hieno palvelu, mukava asiakaspalvelu, harmi että handtec kusi koko homman.

Tulen kyllä tekemään uutta tilausta jostain ongelmattomaksi todistetusta kaupasta kun seuraavan kerran tulee tarvetta jollekkin härpäkkeelle :wink:

Pistin parranajokoneen tilaukseen, bitspend + amazon. Kaulaparta siistiksi! 8)

[quote=“mig91, post:23, topic:555”]toivoisin vaan että tulisi samanlainen palvelu toimivammassa muodossa. tuntuu että tässä on kolme pientä poikaa pyörittämässä tuhansien asiakkaiden tilauksia…
pitää vielä koittaa miten menee tuo amazonin tilaus, päivittelen tähän sitten miten käy[/quote]
Jokuhan lanseerasi juuri bitcoinit lahjakorteiksi palvelun katu-uskottavassa kuosissa joka vaikuttaa kestävän volyymiä ja ainakin Amazon on mukana… kaivanpa linkin:

http://techcrunch.com/2013/05/09/mobile-gift-card-app-gyft-partners-with-bitpay-to-start-accepting-bitcoin-payments-on-its-android-app/

Tuossa uutinen aiheesta.

[edit]
Copy paste redditistä: “Gyft users on Android (mobile and desktop web coming soon), can now purchase Amazon gift cards up to $2,000 in value, available instantly.”

https://www.cryptospend.net/

nyt on tullu samanlainen firma, mutta tämä hyväksyy myös litecoinit.
kuka testaa ensin? ;D

Noniin, partatrimmeri tuli eikä prosessissa mitään valitettavaa. Suosittelen :slight_smile: