Bitcoin pilvilouhinta, ilmaiseksi 15kH/s ikuisesti!

Olen alkanut sijoittaa osaa bitcoin-vedonlyönti/pokeri tienesteistäni muutamaan
pilvilouhintapalveluun. Yksi suurimmista ja parhaista oman kokemukseni mukaan
on Hashocean.

Louhinnan voi aloittaa niinkin pienellä alkupääomalla kuin n. 0.016btc,
maksut tapahtuvat päivittän ja voit valita haluatko tulosi maksettavan
suoraan bitcoin-lompakkoosi (aina kun saldosi on 0.005+) tai voit
jättää tuotot halutessasi Hashocean-saldoosi ja ostaa lisätehoa mainaukseen.

Käyttämällä tätä linkkiä rekisteröimiseen: reffilinkki poistettu
saat pysyvän, ilmaisen 15kH/s louhintatehon ja voit aloittaa pilvilouhinnan heti.
Aktivoidaksesi kotiutukset, sinun täytyy ostaa jossain vaiheessa vähintään
minimitehon verran louhintavoimaa

Helppoa, päivittäistä tuloa. Itse aloitin minimitehon ostolla ja olen pikkuhiljaa
ylimääräisiä bitcoinien rippeitä käyttänyt lisätehon hankintaan.

Mukavia kaivuutuokioita!

Kannattaa ehkä lukaista tämäkin läpi?

Jokaisesta palvelusta on noita puolesta ja vastaan -artikkeleja foliohatuilta.

Kannattaa myös lukea: http://netbusinessrating.com/en/review-14603-hashocean
“Hashocean turn to legit status.Reason : Several payment proof or payment testimony posted.”

http://www.allfreebitcoin.com/cloud-mining-reviews/hash-ocean-honest-cloud-mining-review/
“Date of 1st deposit 11/07/2015 hashOcean is Still paying as 1/14/2016”

Netistä ei löydy yhtään tapausta jossa hashocean olisi jättänyt maksuja hoitamatta.

1 tykkäys

http://www.cmmonitor.com/44-hashocean.html

Tässä yksi riippumaton pilvilouhintavertailu, Hashocean hyvinkin pitkälti kärjessä.

Tulinpa taas pokerivoittojen kotiutuksen yhteydessä ostaneeksi lisää louhintavoimaa,
valukoot kolikot laariin!

Jo 7 bittirahalaista liittynyt!

Hyvin pyörii edelleen!

Voitteko auttaa mineria ja kertoa paljonko pitää sijoittaa pilvilouhintaan että siitä tienaa edes 5€/kk ?
Olen tähän asti vain nähnyt joitain mainoksia joissa saa esim 5$ / 1viikko / 10Gh/s ja sehän ei iske ollenkaan

Nopesti laskeskelin että 5€ / kk tulee kun ostat tuosta 80kh/s poweria, maksaa 0.06btc

1 tykkäys

Valitettavasti HashOcean ei ole pilvilouhintapalvelu, vaan Hashprofitin tapainen ponzihuijaus.

https://forum.bittiraha.fi/t/hashprofit-com/2465

Näyttääkö tutulta? Pässit spämmäävät ympäri foorumeita omia reffilinkkejään ja mainostavat ilmaisia kilohasheja. Eikö nuo ref-linkit lisäksi olleet täällä kiellettyjä turhan mainosspämmäilyn takia? Tätäkin ketjua on bumppailtu ihan turhaan ylös moneen kertaan pelkässä mainostustarkoituksessa.

Onko edes mikään yhteensattuma, että HashOcean on perustettu juuri niinä päivinä kuin HashProfit kaatui lopullisesti? Kummatkin saitit myyvät/myivät näytönohjaimen kilohasheja ja saitilla oli esillä legitiimiyttä henkivä palvelupuhelinnumero.

HashOceanin nettisivujen layout oli pöllitty DigitalOceanin saitilta ja sieltä on luonnollisesti pöllitty myös tuo “Ocean”. HO:n saitilta aiemmin löytyneet työntekijöiden kuvat oli pöllitty muualta netistä. HashOcean perustettiin tammikuussa 2015 HashProfitin kaaduttua, mutta saitilla oli jo syntymävaiheessa 150 000 käyttäjää ja saitin uutishistoria on tekaistu kantamaan vuoteen 2012 asti.

Myös saitin kirjoitukset kalskahtavat samalta kuin HashProfit-sivustolla. Melko taitavasti kirjoitettua, mutta silti hieman rikkinäistä englantia.

Siinäkään ei ole mitään järkeä, että saitti olisi pystynyt jakamaan muka näytönohjaimella mainattuja rahoja kolmen kuukauden break evenillä. 400% vuosituotot ovat ominaisia vain Wincapitan tyylisille sijoituspalveluille. Eiköhän tuosta HashProfitin kaatumisesta ja käyttäjien rahojen varastamisesta syntynyt sen verran mukava pohjakassa, että oli mukava perustaa HashOcean sen tilalle ja aloittaa ponzi alusta.

1 tykkäys

ComaWombat -käyttäjä hehkuttaa toisaalla kilpailevaa palvelua, HashNestiä ja täällä puhuu paskaa muiden käyttäjien palveluista. Painuppa helvettiin.

Perus näyttiksestä saa irti 300 KH/s. Niitä vaikka kaksi rigiin, niin 600 KH/s

1 tykkäys

Yhtiö Bitmaintech, sen louhintapalvelu Hashnest ja louhintapooli Antpool ovat todistetusti olemassa ja louhivat oikeasti, toisin kuin HashOcean. Ehkäpä siitä syystä Hashnestiä sietääkin joskus kehaista, kun liki kaikki muut palvelut ovat osoittautuneet ponzeiksi. Enkä minä hyödy rahallisesti mitenkään siitä, että olen muissa ketjuissa kirjoittanut Hashnestistä. En myöskään hyödy HashOceanista kirjoittelusta mitenkään, mutta onhan se kuitenkin moraalisesti oikeutettua huomauttaa, että kyseessä on huijaus.

Mitään todisteita siitä, että HashOceanin tuotot tulevat louhinnasta ei ole. Se on vain kusettajien perustama netin taikaseinä, josta ripottaa hiljakseen rahaa tilille.

Millä itse selität, että 2015 tammikuussa nettiin ilmaantui tyhjästä 150 000 käyttäjän louhintapalvelu, jolla muka on vuosien historia takanaan ja josta kukaan ei ollut ennen kuullutkaan?

2 tykkäystä

en tutustunut asiaan sen kummemmin mutta louhintapalvelujen nopeudet ja termistö sen verran outoa ettei kyse ainakaan normaalilouhintaa voi olla. Turvallisuus mielessä olen aloittanut oman laitteiston suuntaamisen alt-coineihin joista mielenkiintoisimmat lienee name ja peercoin.

Siis voikohan tuon 15 Kh/s optimoida louhimaan tiettyä coinia? Esim juuri mainitakseni NXT, ETH, DASH.
Kuten fyysisenkin raudan?

itse katsaoin äsken kaiken läpi sieltä eikä siellä ollut oikein mitään säätömahdollisuuksia. Itse alan aloitin juri työskentelemään NEM:in kanssa :wink:

Äläpä Hannu mene sekaantumaan tähän huijaussaittiin. Tuo “ilmainen” ja “ikuinen” 15 kh teho lakkaa toimimasta (kuukaudessa?), ellei osta lisää louhintatehoa oikealla rahalla.

https://www.google.com/trends/explore#q=hashocean

Tuostakin näkee, ettei kukaan ole googlannut termiä “hashocean” ennen tammikuuta 2015. Eikö olekin jännää, ettei 150 tuhannesta käyttäjästä tai potentiaalisesta sijoittajasta ketään ole kiinnostanut katsoa esim. joulukuussa 2014 tai aiemmin, mitä google sanoo kyseisestä palvelusta? Puljun nimi on palvelun oman uutisvirran mukaan kuitenkin ollut HashOcean jo vuodesta 2012.

Toivottavasti kukaan ei sano, että tämä palvelu on legitti sillä perusteella, että payoutit toimivat hyvin ja säännöllisesti. Niin ne toimivat myös pbminingillä, ltcgearilla ja vaikkapa scrypt.cc:llä kuukausi- ja vuosikaupalla, vaikka niiden takana oli samanlainen ponzihuijaus.

1 tykkäys

tuo on ihan totta!!! hassua etten tajunnut sitä vaikka muistin heti lukeneeni sen :smiley: pakko ostaa todellakin lisää ‘‘tehoa’’ että saa edes mitään ulos :slight_smile:

Edellä mainittu todeksi vahvistettakoon.

Oli huijaus tai ei niin ihan tuohon käyttäjämäärään liittyen kommentti…
Mikä estää yhden henkilön kirjautumasta vaikka sadalla eri s-postiosoitteella tuohon tai johonkin vastaavaan muuhun palveluun ?
Sen takia en ikinä usko käyttäjämäärä lukuja millään sivustolla.