Bitcoin pilvilouhinta, ilmaiseksi 15kH/s ikuisesti!

Osa 2 “näin huijaat huijauspalvelua”

Sadan käyttäjätunnuksen luotua kaikkiin voi laittaa eri bitcoinosoitteet mutta ne voi olla luotu samasta lompakosta joten kaikki coinit tulee sadalta tililtä samaan lompakkoon.

Huomenta, toi duuni on mulle ollut semmoinen henkireikä. Tänään duunataan täytekakkua ei ole vielä tänään valmis vaatii huolellista työskentelyä. Jouduitko itse sotaharjoituksiin? Ootko käynyt intin?

Osa 2 “näin huijaat huijauspalvelua”

Sadan käyttäjätunnuksen luotua kaikkiin voi laittaa eri bitcoinosoitteet mutta ne voi olla luotu samasta lompakosta joten kaikki coinit tulee sadalta tililtä samaan lompakkoon.

Mitä hyötyä tuosta olisi? Kun ei siitä saa mitään tuottoa ennenkuin on ostanut “osuuksia” tms.

15kH/s joka tilille tulee automaattisesti ainakin sen kuukauden. Sitten voi taas rekisteröityä uudelleen jne. Vaatii tietty vähän aikaa kikkailu vaikka sadan tilin kanssa mut kyllä siinä 1btc kuukaudessa kertyy. Voihan niitä osuuksia ostaa vaan pienen määrän.

Olisihan se kiva, että huijauspalvelut kaatuisivat ja katoaisivat nopeasti, mutta koska ponzisysteemin kassassa pyörii enimmäkseen uhreilta kavallettua rahaa, niin kuvaamasi vastahuijaus kalskahtaa vähän samalta kuin varastaisi autovarkaalta varastetun auton ja pitäisi sen itse :innocent:

BTW, eivät taida tämän palvelun refulinkkispämmääjät edes tietää, ettei näytönohjaimilla enää louhita Bitcoinia (muuttui ASIC:ien myötä kannattamattomaksi kesällä 2013) ja Radeon 280X:n Bitcoin-louhintateho ei ole 700 kh/s vaan tuhat kertaa suurempi. Saitin ilmoittama 700 kh/s louhintateho lienee scrypt-louhintateho, mutta ASIC:it valtasivat senkin vuonna 2014 ja yhden laitteen luohintateho laskettiin jo kymmenissä ja myöhemmin sadoissa megahasheissa. Eli puljun myymissä kilohasheissa ja niitä vastaavissa laskennallisissa tuotoissa ei ole mitään järkeä, mutta eipä sillä ole kellekään väliä, koska palvelun keskimääräinen käyttäjä ei tiedä mitään tosimaailman faktoja louhinnasta, louhintalaitteista, altcoineista eikä niiden todellisista louhintatuotoista.

En meinaan ole nähnyt kenenkään tunkin maininneen täällä, murossa tai Bitcointalkissa, ettei tässä palvelussa louhita Bitcoinia

1 tykkäys

Solvaat minua huijaajaksi?
Haluatkoettä asia ratkotaan rikosilmoituksella ja poliisin toimesta vai pesäpallomailalla hampaisiisi? Saat valita. En uhkaile vaan annan muutaman vaihtoehdon jotka sopivat mielestäni tuollaisen häirikön persoonallisuuden kouluttamiseen.

Odotan 2h kuluessa sinun poistavan jokaisen kommenttisi viestiketjustani.

Solvaat minua huijaajaksi?Haluatki että asia ratkotaan rikosilmoitulella ja poliisin toimesta vai pesäpallomailalla hampaisiisi? Saat valita.

Ohhoh.

Tässä viestissä oli henkilötietoja toisesta forumin käyttäjästä

[quote]
Solvaat minua huijaajaksi?
Haluatkoettä asia ratkotaan
rikosilmoituksella ja poliisin toimesta vai pesäpallomailalla
hampaisiisi? Saat valita. En uhkaile vaan annan muutaman vaihtoehdon
jotka sopivat mielestäni tuollaisen häirikön persoonallisuuden
kouluttamiseen.

Odotan 2h kuluessa sinun poistavan jokaisen kommenttisi viestiketjustani.[/quote]

Minä taas puolestani odotan, että ehkä joskus (luultavasti aika pitkän ajan päästä) kasvat lopulta aikuiseksi ja tajuat kuinka tyhmä olet nuorempana ollut.

Moderaattorit voisi kyllä deletoida koko tämän topicin tämän mentyä tähän pisteeseen, koska reffilinkkien postaaminen forumin sääntöjen vastaista.

Kunnianloukkaus, nimittelet minua jo sekä huijaajaksi että tyhmäksi.

Meni överiksi tämä ketju

Ketju lukittu. Referral-linkkeihin pohjautuva mainonta ei ole sallittua. Lisäksi tässä ketjussa ei osattu käyttäytyä.

1 tykkäys