[quote=“goblintrader, post:43, topic:732”][quote author=rpietila link=topic=771.msg4967#msg4967 date=1366260670]
Eli joo. Hinnoittelu yksinään varmistaa, että tähän konferenssiin tulijat ovat valkoisia yli 25-vuotiaita miehiä, joilla on raha-asiat kunnossa[/quote]
En osallistu tapahtumiin jossa joku hienostunut ihminen namedroppailee jotain hienoja englanninkielisiä sanoja ja koittaa epätoivoisesti vaikuttaa pätevältä ja rahanarvoiselta puhujalta. Enkä pidä ihmisiä jotka pitävät kaikkea toimintaa jotenkin liitoksissa rahaan oikein minään. Ehkä siksi olen niin köyhä. No tämä takaa sen etten tule tapahtumaan, ellen sitten maksa siitä.
Jokainen voi kuvitella mitä hienoja valueita saatte bitcoineille, kuulostaa lähinnä joltain “rikkaiden setien” rinkirunkkauskerholta, jossa mittaillaan toisten pippeleitä ja keksitään köyhien päänmenoksi uusia kusenpolttamia villityksiä, jotka jäävät jonnekin ahneuden ja toteuttamatta jättämisen kuiluun ikuiseksi epäonnistuneeksi rahahuijaukseksi.
Jos säästin sinulta muutamia bitcoineja mahdolliselta bitcoin ponzi huijausluennolta voit laittaa hyvillä mielin oletetusta konferenssimaksusta noin puolet minun lompakkooni jossa se on ns paremmassa säilössä.
182GHSN7SVB6ZNQADQj8Hme9VBMJtronkk
Jos rikastun ja vaimoni kiinnostuu minusta, lupaan päästää 3 suurinta sijoittajaa “jälkiliukkaille”[/quote]
:
[quote=“Kimmo, post:80, topic:732”]Valitettavasti suomessa ei ole kovin montaa viiden tähden paikkaa missä on omasta takaa kunnolliset turvajärjestelyt. Niitä kuitenkin on.
Itse pidän siitä että joku näkee vaivaa suunnitella asioita erittäin yksityiskohtaisesti. Se on ainoa tapa tehdä asiat kunnolla.
Vaikuttaa siltä että monet Ristolle täällä naureskelevat eivät ole ikinä elämässään järjestäneet minkäänlaisia tilaisuuksia.[/quote]
Kyllä herra Pietilä on tietoisesti ottanut ison haasteen kyseistä tapahtumaa järjestäessään ja ne järjestelyt pitää tottakai olla sen tapahtuman profiilin mukaiset. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys. Ei kai kukaan lähde tekemään asioita, jos ei ole aavistustakaan siitä, mitä pitäisi tehdä?
Jos tuollainen arsenaali on ollut turvatoimia toteuttamassa, miten ihneessä tämän tason skandaali on päässyt tapahtumaan?
Vaikkakin hommat olisi tehty asianmukaisesti, syyttävä sormi osoittaa AINA järjestäjään ja järjestäjän on kannettava vastuu.
Onko tästä episodista vedettävä se johtopäätös että jos joutuu sellaisen rikoksen uhriksi, jossa bitcoinit viedään, asiasta on hankalaa nostaa syytettä kun bitcoinien juridinen status on epäselvä. Miksei tutkintaa annettu poliisille heti alkumetreillä jos kerran jotain fyysistä on viety?
Mikäli poliisitutkimuksessa olisi löytynyt aseita, olisi tutkimuksen rajaus todennäköisesti muuttunut hyvinkin nopeasti. Pelko lienee toiminut ehkäisevänä tekijänä.
Toivon Ristolle pikaista paranemista myös.
Kuten aiemmin todettiin, mikäli tunnistaa itsessään maanis-depressiivisen sairauden, niin sitä voi oppia hallitsemaan ja myös kannattaa käyttää lääkärin määräämiä lääkkeitä.
Maaninen vaihe on myös joissain töissä jopa hyödyksi - esimerkiksi myynnissä. Tosin silloin on hyvä osata hallita myös maanisuuttaan, ettei tule vedettyä överiksi. Överiksivetäminenkään tosin ei ole ihan turhaa - näinhän kaikki puhuu Ristosta ja hänen bisneksistään ja hänellä kaupankäynti paranee. ;D
Kaikessa on vähän puolensa.
Toisaalta, ei Haikon kartanokaan ihan minun mielestäni oikein tehnyt Ristoa kohtaan. Hän nimittäin toivoi turvallisuutta saunaan ja ymmärtääkseni olisi voinut olla valmis maksamaankin siitä. Mikäli minä olisin ollut Haikon omistaja, olisin kuunnellut maksavaa asiakasta ja hankkinut sinne 24 h-vartioinnin - kunhan asiakas maksaa preemioiden kera.
Myöskin Haikon puolelta on ylimielisyyttä jättää vastaamatta asiakkaan palautteeseen. Itse en tämän episodin takia ainakaan käytä Haikon palveluita. Syynä ei ole Riston ryöppyytys, vaan Haikon ylimielinen asenne maksavia asiakkaita kohtaan.
Aika ihmeellistä tekstiä kyllä. Itse käynyt monet kerran Haikon kartanossa, käyttäen niin kylpylän palveluita kuin majoitus tilojakin. Joka kerta henkilökunta on kysynyt lähtiessämme palautetta ja oliko mitään moitittavaa tai paranneltavaa ja että viihdyimmekö. Opastivat vielä, että oli myrsky tulossa (7-tiellä), edessä useita kolareita sekä liukkautta. Toisin sanoen, itsellä ei ole ollut mitään moitittavaa ko. paikasta.
Tosin täytyy myöntää, etten tiedä koko tarinaa, mitä tuolla on tapahtunut Riston aikana(poislukien nettikirjoittelut).
[quote=“Energy+, post:90, topic:732”][quote author=Jarmo Viikki link=topic=771.msg6155#msg6155 date=1368717346]
Myöskin Haikon puolelta on ylimielisyyttä jättää vastaamatta asiakkaan palautteeseen. Itse en tämän episodin takia ainakaan käytä Haikon palveluita. Syynä ei ole Riston ryöppyytys, vaan Haikon ylimielinen asenne maksavia asiakkaita kohtaan.
[/quote]
Aika ihmeellistä tekstiä kyllä. Itse käynyt monet kerran Haikon kartanossa, käyttäen niin kylpylän palveluita kuin majoitus tilojakin. Joka kerta henkilökunta on kysynyt lähtiessämme palautetta ja oliko mitään moitittavaa tai paranneltavaa ja että viihdyimmekö. Opastivat vielä, että oli myrsky tulossa (7-tiellä), edessä useita kolareita sekä liukkautta. Toisin sanoen, itsellä ei ole ollut mitään moitittavaa ko. paikasta.
Tosin täytyy myöntää, etten tiedä koko tarinaa, mitä tuolla on tapahtunut Riston aikana(poislukien nettikirjoittelut).[/quote]
Itse en ole toistaiseksi käyttänyt Haikon palveluita. Riston kirjoittelujen perusteella he eivät ole reagoineet asiakkaan reklamaatioon millään lailla. Minusta tällainen on ylimielisyyttä.
Varmasti on hieno paikka - ihan jo kuvista päätellenkin - ei siinä mitään. Kuitenkin, hyvään asiakaspalveluun kuuluu “vaientaa” tällainen kritiikki reagoimalla asiakkaan reklamaatioon asianmukaisesti. Reklamaatioon maksavalta asiakkaalta tulee aina suhtautua nöyryydellä ja kunnioituksella. En voisi korostaa tätä enempää.
Tosin täytyy myöntää, etten tiedä koko tarinaa, mitä tuolla on tapahtunut Riston aikana(poislukien nettikirjoittelut).
[/quote]
Itse en ole toistaiseksi käyttänyt Haikon palveluita. Riston kirjoittelujen perusteella he eivät ole reagoineet asiakkaan reklamaatioon millään lailla. Minusta tällainen on ylimielisyyttä.
Varmasti on hieno paikka - ihan jo kuvista päätellenkin - ei siinä mitään. Kuitenkin, hyvään asiakaspalveluun kuuluu “vaientaa” tällainen kritiikki reagoimalla asiakkaan reklamaatioon asianmukaisesti. Reklamaatioon maksavalta asiakkaalta tulee aina suhtautua nöyryydellä ja kunnioituksella. En voisi korostaa tätä enempää.[/quote]
Ei kannata yhden ihmisen nettikirjoittelun perusteella tuomita koko paikkaa huonoksi.
Yritys voi itse valita asiakkaansa. Eriasia sitten, minkälaisen kuvan yritys antaa itsestään.
Verratkaapa rpietilan ja Haikon puheita/toimia, löydättekö yhtäläisyyksiä?
Kannattaisi varmaan käydä katsomassa se Haikon kartano ja arvioimassa itse se paikka.
Haikko sai valita asiakkaansa siinä vaiheessa kun teimme sopimuksen huippukokouksen järjestämisestä edellisellä viikolla. Sen jälkeen heidän olisi pitänyt toimia sopimuksen mukaan, mutta tyrimistä oli enemmän kuin mitä pystyin sietämään.
En juuri lainkaan päässyt osallistumaan omaan konferenssiini kun täytyi paikkailla Haikon virheitä. Lopulta jouduin viikkokausiksi osastohoitoon mielisairaalaan, mitä varmastikaan ei olisi tapahtunut jos Haikosta olisi tullut sellainen levon keidas, jollainen se jo vuosia on perheellemme ollut, ja suunnittelin jälleen olevan. Olen pahoillani Haikon puolesta.
Jatkaisin rauhassa omaa hyvinvointiani. Ei minulla ollut mitään polttavaa tarvetta järjestää konferenssia. Onneksi kaikki on antanut siitä yksinomaan hyvää palautetta eli siihen olen tyytyväinen.
Minullahan on bitcoineja muutenkin niin paljon että toisten vuoro tehdä työtä, minä vaan otan tuotot vastaan. Tänä kesänä on ehkä vuorossa Helsingin kyllästäminen bitcoineilla (siitä kohta oma threadi), ja dealer network (jossa siinäkään en pyri päättävään asemaan).