ASICMiner USB Block Erupter

[quote=“Karhu, post:46, topic:997”][quote author=Hexel link=topic=1066.msg8067#msg8067 date=1375219826]
Kerro toki kuinka kävi ja kauan kesti toimitus.
Itse 22.7 tilaamani USB Erupter saapui USA:sta tänään ja äsken lähti toisesta moisesta tilaus.
[/quote]

jeps kirjottelen tänne kunha tulee jos tulee :smiley:

btw paljonkos sulla kustansi 1 kpl posteineen eriteltynä ?[/quote]

Noniin tänään sain postista , 14pv meni tarkalleen :slight_smile:

Laiskana iskin tulille bitmintterin java clientin heti ku sain paketin auki :slight_smile: cgminer saa jatkaa litecoinin parissa gpu:iden kanssa :slight_smile:

[quote=“Karhu, post:61, topic:997”][quote author=Karhu link=topic=1066.msg8068#msg8068 date=1375233209]

jeps kirjottelen tänne kunha tulee jos tulee :smiley:

btw paljonkos sulla kustansi 1 kpl posteineen eriteltynä ?
[/quote]

Laiskana iskin tulille bitmintterin java clientin heti ku sain paketin auki :slight_smile: cgminer saa jatkaa litecoinin parissa gpu:iden kanssa :)[/quote]

Mielenkiintoista :smiley: Minä sain omani 22.7 tilatun tikun jo 6 päivän jälkeen tilauksesta ja huomenna kolahtaa laatikkoon jo toinen mokoma.

[quote=“Hexel, post:62, topic:997”][quote author=Karhu link=topic=1066.msg8365#msg8365 date=1376415391]

Laiskana iskin tulille bitmintterin java clientin heti ku sain paketin auki :slight_smile: cgminer saa jatkaa litecoinin parissa gpu:iden kanssa :slight_smile:
[/quote]

Mielenkiintoista :smiley: Minä sain omani 22.7 tilatun tikun jo 6 päivän jälkeen tilauksesta ja huomenna kolahtaa laatikkoon jo toinen mokoma.[/quote]

jep pitänee tilata samalta miltä sinäki :slight_smile:

Huomenna olisi odotettavissa taas lisää USB minereita postiluukusta.
Huomasin myös, että tuo hinta on taas tipahtanut, 0.31 BTC/kpl nyt.

Mikäli jotakuta kiinnostaa, niin minulla olisi näitä nyt 2kpl myynnissä: https://forum.bittiraha.fi/index.php?topic=1159.0

Uusi design: https://bitcointalk.org/index.php?topic=280961.msg3005137#msg3005137

Ilmeisesti vain ulkonäkö muuttui, ei vauhti. :-\