[quote=“jarif, post:41, topic:997”]Onhan se huikeeta että tuollainen tekee saman minkä joku GPU tekee kauhean metelin ja lämmön kera vain parilla watilla.
Mutta silti yhtä tyhjän kanssa. En näe mitään pointtia moiselle käytännössä. Olenko likinäköinen?[/quote]
Niinhän se on louhinta mielessä ihan yhtä tyhjän kanssa kun ei nämä tule hintaansa takaisin saamaan kun vaikeustaso nousee, mutta huvikseen näillä pelleillään, ainakin meikäläinen.
[quote=“Hexel, post:45, topic:997”]Kerro toki kuinka kävi ja kauan kesti toimitus.
Itse 22.7 tilaamani USB Erupter saapui USA:sta tänään ja äsken lähti toisesta moisesta tilaus.[/quote]
jeps kirjottelen tänne kunha tulee jos tulee
btw paljonkos sulla kustansi 1 kpl posteineen eriteltynä ?
[quote=“Karhu, post:46, topic:997”][quote author=Hexel link=topic=1066.msg8067#msg8067 date=1375219826]
Kerro toki kuinka kävi ja kauan kesti toimitus.
Itse 22.7 tilaamani USB Erupter saapui USA:sta tänään ja äsken lähti toisesta moisesta tilaus.
[/quote]
jeps kirjottelen tänne kunha tulee jos tulee
btw paljonkos sulla kustansi 1 kpl posteineen eriteltynä ?[/quote]
Silloin kun tuon ekan tilasin niin hinta oli muistaakseni 0.91BTC + halvin posti suomeen 0.30BTC.
Nyt lähti toinen tilaus samalle hepulle, mutta kilpailu sen verta kovaa että hinta oli tipahtanut 0.45BTC/kpl + postit.
Eipä taida noilla kyllä tehdä kummosia tilejä vaikka saisi tuolla 0,175 BTC hinnalla hankittua ja vaikka ostaisi repullisen. Oma veikkaukseni olisi, että maksaa itsensä takaisin ehkä 3kk päästä ja sen jälkeen tekee voittoa 10snt/vrk. No okei, ehkä repullisella tekisikin jo jotain mutta silti…
[quote=“Base, post:53, topic:997”]Eipä taida noilla kyllä tehdä kummosia tilejä vaikka saisi tuolla 0,175 BTC hinnalla hankittua ja vaikka ostaisi repullisen. Oma veikkaukseni olisi, että maksaa itsensä takaisin ehkä 3kk päästä ja sen jälkeen tekee voittoa 10snt/vrk. No okei, ehkä repullisella tekisikin jo jotain mutta silti…[/quote] mulla on kiinteä sähkölasku ja kone on muutenkin aina päällä joten miksi ei.
jos joku on tilaamassa nuita niin vois osallistua kinppaan
[quote=“minä, post:54, topic:997”][quote author=Base link=topic=1066.msg8202#msg8202 date=1375822191]
Eipä taida noilla kyllä tehdä kummosia tilejä vaikka saisi tuolla 0,175 BTC hinnalla hankittua ja vaikka ostaisi repullisen. Oma veikkaukseni olisi, että maksaa itsensä takaisin ehkä 3kk päästä ja sen jälkeen tekee voittoa 10snt/vrk. No okei, ehkä repullisella tekisikin jo jotain mutta silti…
[/quote] mulla on kiinteä sähkölasku ja kone on muutenkin aina päällä joten miksi ei.
jos joku on tilaamassa nuita niin vois osallistua kinppaan[/quote]
Kannattaa mielummin ostaa kuukauden tai parin päästä BFL tai jopa mielummin Avalon. Molemmat vie sähköä aivan törkeästi eli siitä suurin hyöty.
Mieli tekis vielä pari tikkua hankkia kunhan tarpeeksi halvalla jostain irtoisi.
Yksi jo on ja 2-5 lisää riippuen hinnasta ja siitä minkälaisen usb-hubin jostakin löydän.
Kannattaa mielummin ostaa kuukauden tai parin päästä BFL tai jopa mielummin Avalon. Molemmat vie sähköä aivan törkeästi eli siitä suurin hyöty.[/quote]
Nyt on pahat neuvot. 1000+alv+postit maksaa 25gh bitfury.
Lokakuussa toimitus (2 kk aikaa)
Ja vie 40w koko paska, joten jos muutto tulee niin hyötyä enemmän irti.
Avalonit maksoi sen 75 btc (7500+usd) ja BFL menee samaan hintaan ku bitfury, mutta sinne ei kannata rahaa lähettää. Ihmettelin kovasti ku näin sun suosittelevan BFL.
Niist ois hyöty kohdallaan jos ei ois sulakkeis ja johdoissa oma limiitti.
Nyt on pahat neuvot. 1000+alv+postit maksaa 25gh bitfury.
Lokakuussa toimitus (2 kk aikaa)
Ja vie 40w koko paska, joten jos muutto tulee niin hyötyä enemmän irti.
Avalonit maksoi sen 75 btc (7500+usd) ja BFL menee samaan hintaan ku bitfury, mutta sinne ei kannata rahaa lähettää. Ihmettelin kovasti ku näin sun suosittelevan BFL.
Niist ois hyöty kohdallaan jos ei ois sulakkeis ja johdoissa oma limiitti.[/quote]
Ajattelin, että käytettynä tuollainen sähkörohmu. En usko esim. BFL 30GH minerin maksavan hirveästi yli tonnia syys-lokakuussa. Tällä hetkellä vois irrota BFL 30GH johonkin 35BTC eli lokakuussa joku 15BTC.
En siis todellakaan suosittele ostamaan valmistajalta suoraan
Kovasti tulee hinnat alas näissä.
BTC Guild myy edelleen 0.60 BTC ja nyt myös Eurooppaan, mutta itse nappasin taas pari lisää täältä: https://bitcointalk.org/index.php?topic=270999.0 Hintaan 0.32BTC /kpl.