BTCGuild ilmoitti tuommoisia myyvänsä ja heti alko kiinnostamaan, ja international orderit pitäs alkaa tällä/ens viikolla.
Lähinnä itseä kiinnostaa sen takia että pääsisin eroon näytönohjaimella louhimisesta, elikäs mitä mielipiteitä tuo nuo herättää ja/tai onko vastaavanlaisia asic louhijoita myynnissä muilla?
Tarkoitukseni ei ole perustaa mitään hervotonta louhinta systeemia vaan haluan stablen 24/7 louhijan pienellä virrankulutuksella niin tuo tuntuu todella hienolta vaihtoehdolta, vaikkei se loppujen lopuksi kovin paljoa tuottaisi.
Noiden hinta oli 2BTC/kpl niiden tultua markkinoille. Nyt hintaa pudotettiin yhteen bitcoiniin. En siltikään usko noiden “ikinä” saavuttavan ROI:ta eli mielipiteen voi päätellä. Itse odottelen hintojen laskevan tai vastaavia tuotteita muita, koska nythän niitä ei vielä ole. Bitfuryn chipeistä saisi ihan järkeviä USB-louhijoita, koska 0,7W/GH. Niitä odotellessa.
Kyllä tuollainen täytyy ehdottomasti hankkia keräilytarkoitukseen.
Koskahan nuo alkavat toimittamaan USA:n ulkopuolelle?
Ainakaan myynti-artikkelin perusteella ei vielä taida olla mahdollista. Kertokaa toki jos olen väärässä?
Lähtee nimittäin heti tilaukseen kun mahdollista.
[quote=“Hexel, post:3, topic:997”]Koskahan nuo alkavat toimittamaan USA:n ulkopuolelle?
Ainakaan myynti-artikkelin perusteella ei vielä taida olla mahdollista. Kertokaa toki jos olen väärässä?
Lähtee nimittäin heti tilaukseen kun mahdollista.[/quote]
Osta käytettynä bitcointalkista. Pitäis lähteä johonki 0.90BTC hintaan. Myydään kyllä suoraan jenkkien ulkopuolelle: https://bitcointalk.org/index.php?topic=217104.0 kunhan saavat noita taas valmistettua. ASIC-huuma näyttää taas voimansa ja ihmiset ostaa ilman järkiperusteita…
Itse suosittelen odottamaan jonkin aikaa, sillä hinta tippunee paljon lähiaikoina. Tällä hetkellä nämä mainerit eivät luultavasti maksa itseäänkään takaisin.
Mutta jos haluat tällaisen ostaa, ebaystakin varmaan löytyy.
PS. bitcointalkissa pystyy kirjoittamaan muille alueille kunhan kirjoittelee newbie-alueelle muutaman viestin ja on 4 tuntia online.
Joo tiedostan ettei tuo tule ROI:ta saavuttamaan varmaan koskaan, mutta lähinnä haluan tuon vain leluksi jolla voin mainostaa tutuille Bitcoinia. Ebayssähän noita on enemmänkin, mutta kun siellä ei voi maksaa Bitcoineilla.
Ei kenelläkään satu käytettynä olemaan täällä?
Ahaa elikäs sen takia en oo saanu Bitcointalkkiin kirjotettua, kiitokset.
Juu lähinnä itse halusin hankkia tuon vain sen takia että omistan jotain konkreettista Bitcoinin historiasta.
Ja näin ensi alkuun korvaamaan gpu-minerini.
[quote=“pallokala, post:11, topic:997”]Juu lähinnä itse halusin hankkia tuon vain sen takia että omistan jotain konkreettista Bitcoinin historiasta.
Ja näin ensi alkuun korvaamaan gpu-minerini.[/quote]
Suosittelen ostamaan Bitmitistä tai bitcointalkista. Saa 1.10btc:llä suunnilleen. Kyllä nuo tulevaisuudessa tulee halpenemaan lisää ja kun KnCMinerin ja Bitfuryn vähävirtaset chipit halpenee niin pitäis saada parin kolmen gigahashin usb-minereita.
[quote=“Kampela, post:13, topic:997”][quote author=Rider link=topic=1066.msg7623#msg7623 date=1373395703]
Suosittelen ostamaan Bitmitistä tai bitcointalkista. Saa 1.10btc:llä suunnilleen. Kyllä nuo tulevaisuudessa tulee halpenemaan lisää ja kun KnCMinerin ja Bitfuryn vähävirtaset chipit halpenee niin pitäis saada parin kolmen gigahashin usb-minereita.
[/quote]
Bitfurystä varmaan saa USB-tikkuversiota joskus, mutta KNC? Miten 250W 90x90mm monsteripiirin saisi tikun kärkeen?
Kuinka sinulla tuo tilausprosessi meni tarkalleen? Ilmoitit vain haluavasi mukaan ja jossain kohtaa annettiin osoite minne maksaa kolikoita?
Laittaisitko myös linkin samaiseen tilausketjuun
Tuolla oli Bitcointalkissa luotettavalla henkilöllä group buy käynnissä ja maksoin laitteen hänen haluamaansa osoitteeseen ja lähetin yksityisviestinä transaction id:n ja toimitusosoitteeni ja sillä selvä. Tänään tuli ilmoitus että laite on postitettu ja oikein laitteen viivakoodikin mainittu.