Zeon.fi: Oman verkkokaupan luonti ilmaiseksi ja bitcoinit maksutapana

Zeon.fi:ssä voit luoda WordPress-sivuston ilmaiseksi ja siihen asentaa WooCommerce-verkkokauppa-alusta bitcoin-maksutavalla. Sama verkkokauppa on myös käytössä https://zeon.fi osoitteessa missä voit ostaa lisäpalveluja (mm. sivutilaa) bitcoineilla, PayPalilla tai tilisiirrolla.

Pluginit on muiden tekemää vapaata ohjelmistoa, mutta Zeon.fi mahdollistaa helpon ja ilmaisen keinon luoda oman verkkosivun vaikka ihan vain omaa blogia varten.

Mitä mieltä olette ja kehitysideoita?

Selaimeni ei luottanut zeon.fi:n SSL-varmenteeseen, joten sivut jäivät toistaiseksi vilkaisematta.

Mielenkiinnosta kysyn, että mikä selain kyseessä? Chrome ja Firefox ainakin luottavat StartCom Class 1 sertifikaattiin.

Samoin Opera näyttää luottavan.

Tuo SSL-ongelma esiintyy minulla ainakin kännykässä (Android).
Minulla on ollut täysin sama ongelma omien sivujeni kanssa ja ongelman olen saanut selvitettyä. Minulta nimittäin puuttui SSL-sertifikaatin luojan “CA Bundle” Apachen asetuksista. Tarkistahan että olet tuon bundlen ladannut asetuksiin :slight_smile:
Olen myös kuullut, että Android-puhelimet eivät luota joihinkin ilmaisiin SSL-sertifikaatteihin (ei siis auta vaikka bundle olisi asennettu). En ole varma onko Startcom yksi näistä.

Tässä oman läppärin Firefox 26:lla toimii oikein, mutta työkoneen Firefoxilla antoi sen varoituksen. Voin katsoa huomenna mikä versio siinä on – Ubuntu 13.04:n viralisen repositoryn uusin sen pitäisi olla.