Itselläni on ollut kans vaikeaa yhteydenpitoa. Lähemmäs viikon nyt odotellut vastausta,
sitä ennen vastailu on ollut kohtalaisen nopeaa ja oikein asiallista!
Vastausajat pitäisi kyllä olla melko nopeita nykyäänkin, tuossa oli nyt käynyt niin että ketjun aloittajan pyyntö oli ohjattu väärälle henkilölle, joka ei kyseisiä asioita hoida ja oli itseasiassa lomalla tuossa jonkin aikaa. Eli siis tässä tapahtui harvinainen inhimillinen virhe. Asiaan palataan.
Tuo virhe puhelinvaihteessa on johtunut siitä, että sillä hetkellä se ei ole ollut käytössä kenelläkään meidän henkilöstöstä. Se on kyllä käytössä päivittäin, mutta ei aivan jatkuvasti. Siinä on yleensä vain yksi henkilö kerralla, ja jos hän on esim. tauolla, se on sillä hetkellä kiinni. Eli huonoa tuuria on voinut olla sen suhteen.
Bitbankin keissiin voin vain todeta, että tuossakin oli nyt itseasiassa kyse siitä, että asiaa hoitava henkilö oli lomalla, ja itse ongelmaa ei voi muut korjata kovinkaan helposti. Asia josta olit meille yhteydessä, pitäisi ratketa tänään tai huomenna, ja laitamme kyllä viestiä kun se on kunnossa.
Jonkun verrankin näkee palautetta että puhelimeen ei vastata. Se ei mielestäni anna ammattimaista kuvaa toiminnasta. Jos numero on esillä, voisiko siihen sitten vaikka laittaa kellonajat miten se on käytössä niin ei tule epäselvyyksiä?
On siellä kellonajat. Ja lähtökohtaisesti numero toimii niinä aikoina yleensä. Voi olla pieniä hetkiä jolloin on pois pelistä silloinkin. Mutta meidät saa kiinni lisäksi sähköpostilla ja livechatilla. Sähköposti toimii normaalisti hyvin, tässä yhdessä keississä oli tapahtunut harvinainen virhe.