Worldcoin

Ymmärrän stressin, jonka Worldcoin aiheuttaa nykyiselle kryptorahajärjestelmälle. ;D
Sinänsä kuitenkin se, että marketcap on alhainen ei ole merkki siitä, että kolikko olisi jotenkin epäonnistunut. Erityisesti spekulantit tekevät rahaa siten, että he ostavat kolikoita valtavia määriä, kun hinta on alhaalla ja odottelevat kaikessa rauhassa kolikon vahvistumista.
Worldcoin tosiaan koki 51-iskun tuossa syksyllä 2013 ja hienosti siitä selvittiin. Worldcoionin marketcap oli muuten suunnilleen samaa luokkaa, kuin dogen tällä hetkellä. Worldcoinin marketcap romahti, kun Scharmbeck teki Goxit.
Nyt kuitenkin uusi Allianssi on ottanut ohjat käsiinsä ja kolikkoa markkinoidaan tällä hetkellä vahvasti. Yahoo Financessa oli tuossa jokin aika sitten artikkeli Worldcoinista ja käsittääkseni se ei jää viimeiseksi, jos on Allianssin puheisiin uskomista.
Worldcoin muuten saa oman pankkiautomaattinsakin - bitcoinilla meni 5 vuotta automaatin saamiseen, Worldcoin teki sen vuodessa. En usko, että automaatti tulee ainakaan laskemaan Worldcoinin arvostusta.
Kiinassa sijoittajille on kova nälkä Worldcoiniin. Viime viikolla Kiinassa ilmeisesti yksi taho osti lyhyen ajan sisällä peräti 3 miljoonaa Worldcoinia paikallisen fiat-WDC-(altcoin)pörssin välityksellä.

Worldcoinilla ei ole sen enempää noita orpoja blokkeja, kuin bitcoinillakaan… Olen seurannut sitä pidemmän aikaa. Worldcoin on yksinkertaisesti teknisesti paras kryptovaluutta.
Ainoa etu Bitcoinilla Worldcoiniin nähden on se, että bitcoin on “the original one” ja 5 vuotta asemaansa vakiinnutanut virtuaaliraha.
Kun Asicit tulevat Worldcoiniin, niin sitten saadaan velkon gigahashit nousuun.

Brahen Henry on fiksu kaveri, kun ymmärtää, että Viikin Jarmo haluaa ostaa halvalla ja myydä kalliilla - niin bitcoinia, kuin Worldcoiniakin. Muita kryptoja en vaivaudu edes ostamaan silläkin riskillä, että skenaario, jossa tulevassa talousjärjestelmässä eri kryptovaluutat ovat rinnakkain (useammalla siis tilaa kasvaa).
En kuitenkaan koe tarvetta missään vaiheessa myydä kaikkia kryptovaluuttoja - nousi sitten hinta vaikka 1000 %. Miksi myydä kerrallaan kaikkea pois - niin bitcoinia kuin worldcoinia?

Huomautan tässä vaiheessa, että omistan myös bitcoinia ja olen sitä viimeisen 2 viikon sisällä ostanut useampaan otteeseen mm. tämän sivuston kautta, olen siis bittirahan asiakas. :wink:

Kun mikä tahansa virtuaaliraha vakiintuu, niin bitpayn kaltaiset järjestelmät joutavat romukoppaan (ainakin nykyisellään), koska kuka haluaa enää fiat-rahaa. Fiat rahaa halutaan vain siksi, koska se on vakaa ja sillä saa toistaiseksi ostettua kaikkea kaupoista.
Bitpayn käyttöä en ole päässyt kokeilemaan, koska Keskolla ei ole Bitpay käytössään toistaiseksi.

Kun bitpayn kaltaissita järjestelmistä luovutaan, niin silloin nimenomaan kolikon konfirmaatioiden nopeus ja orpojen blokkien lukumäärä ovat ratkaisevia tekijöitä. Bitcoinilla on vähän orpoja blokkeja, mutta hitaat konfirmaatiot. Worldcoinilla on samaa luokkaa orpojen blokkien määrä (viimeksi kun tsekkasin), mutta salamannopeat konfirmaatiot.

Oma kiinnostukseni altcoineihin on lähtökohtaisesti aika pieni, eivätkä ne mitään stressiä aiheuta. Tämä kyseinen ketju vaan pomppaa silmille meidän forumilla, niin ajattelin avata omaa ajatusmaailmaani. :slight_smile:

Worldcoin muuten saa oman pankkiautomaattinsakin - bitcoinilla meni 5 vuotta automaatin saamiseen, Worldcoin teki sen vuodessa.

Bitcoin on luonut kryptovaluutoille pohjan, joka antaa altcoineille mahdollisuuden tietyissä määrin kiriä. Se, että Worldcoin saa yhden automaatin, ei kuitenkaan ole hirveän merkittävä juttu. Bitcoin-automaatteja asennetaan tällä hetkellä globaalisti todennäköisesti useampi päivässä.

Huomautan tässä vaiheessa, että omistan myös bitcoinia ja olen sitä viimeisen 2 viikon sisällä ostanut useampaan otteeseen mm. tämän sivuston kautta, olen siis bittirahan asiakas. ;

Mukava kuulla! :slight_smile: Bittirahan palvelu toimii muuten ihan kohtalaisesti altcoinienkin ostoon, koska oston voi ohjata suoraan altcoin-pörssin tilille. Käsittääkseni tuota tehdäänkin jonkinverran.

[quote=“Jarmo Viikki, post:162, topic:1216”]Kun mikä tahansa virtuaaliraha vakiintuu, niin bitpayn kaltaiset järjestelmät joutavat romukoppaan (ainakin nykyisellään), koska kuka haluaa enää fiat-rahaa. Fiat rahaa halutaan vain siksi, koska se on vakaa ja sillä saa toistaiseksi ostettua kaikkea kaupoista.
Bitpayn käyttöä en ole päässyt kokeilemaan, koska Keskolla ei ole Bitpay käytössään toistaiseksi.

Kun bitpayn kaltaissita järjestelmistä luovutaan, niin silloin nimenomaan kolikon konfirmaatioiden nopeus ja orpojen blokkien lukumäärä ovat ratkaisevia tekijöitä. Bitcoinilla on vähän orpoja blokkeja, mutta hitaat konfirmaatiot. Worldcoinilla on samaa luokkaa orpojen blokkien määrä (viimeksi kun tsekkasin), mutta salamannopeat konfirmaatiot.[/quote]

Tässä kohtaa olet ymmärtänyt jotain väärin. Bitpayn kaltaiset palvelut eivät tule katoamaan mihinkään. Sen takia se onkin niin hyvä bisnes - Bitpayn kaltaiset palvelut ovat tarpeellisia silloinkin vaikka fiat-maailma kuolisi kokonaan.

Bitpayn tarjoama palvelu ei nimittäin pääasiassa liity siihen miten bitcoinit vaihdetaan fiatiksi. Bitpay on palvelu, jolla Bitcoin-maksut on helppo integroida omaan kauppaan, on kyse sitten verkkokaupasta tai kivijalkaliikkeestä. Se helpottaa kryptovaluutan käyttöä kauppiaan kannalta. Tämä tarve ei tule katoamaan, koska kauppiaita jotka haluavat ulkoistaa tälläiset asiat, tulee olemaan jatkossakin pilvin pimein.

Bitpayn palvelusta saa bitcoineja ulos suoraan ja monet tekevätkin niin. Sen hyödyt ovat silti hyvin suuret, koska sillä saa Bitcoin-maksut kehiin todennäköisesti huomattavasti kätevämmin kuin säätämällä Bitcoin-ohjelmistojen kanssa suoraan.

[quote=“Jarmo Viikki, post:161, topic:1216”]Olen seurannut sitä pidemmän aikaa. Worldcoin on yksinkertaisesti teknisesti paras kryptovaluutta.[/quote]Absurdia jumalointia. Et vaan ostanut kuplan huipulla? ::slight_smile:

Palataanpa hetkeksi maan pinnalle ja spekuloidaan onko Worldcoinia ylipäätään olemassa vuoden lopussa.

WDC:n devit kehittelevät parhaillaan WORLD SHIELD™:iä, jolla yritetään turvata siirtyminen ASIC:iin niin ettei WDC:tä voida forkata hengiltä kun scrypt ASIC -farmit alkavat siivota roskacoineja pois maan pinnalta.
http://worldcoinforum.org/topic/1893-world-shield/

Kertokaa kryptotekniikasta tajuavat, onko tuossa todellista toivoa?

[quote=“Meizirkki, post:165, topic:1216”][quote author=Jarmo Viikki link=topic=1305.msg16050#msg16050 date=1397921028]Olen seurannut sitä pidemmän aikaa. Worldcoin on yksinkertaisesti teknisesti paras kryptovaluutta.
[/quote]Absurdia jumalointia. Et vaan ostanut kuplan huipulla? ::)[/quote]

En ihan onnistunut huipuilta ostamaan. Syynä on minun strategiani kaikissa sijoituskohteissa, eli aloitan ostot yleensä laskeviin kursseihin ja mitä enemmän kurssit laskevat, sitä enemmän joudun ostamaan. ::slight_smile:
Ostin pitkin alamäkeä. Täytyy myöntää, että olisi ostot pitänyt aloittaa vasta 2 viikkoa sitten. Näytti tosin lasku tasaantuneen tuossa tammikuun lopussa, mutta sitten Scharmbeck teki Goxit Worldcoinille ja kurssi romahti vielä siitäkin 80-90 % suhteessa bitcoiniin.
Olen tosin ostellut tässä pitkin vuotta ja edelleen herkuttelen halvalla Worlcoinilla. Mielelläni tietty muitakin hunajannälkäisiä kavereita otetaan tälle hunajapurkille, koska tilaa on nousulle. 8)

Worldcoinin etu moniin muihin kryptoihin on paitsi nopeat konfirmaatiot, niin myös hyvä nimi. Nimi Worldcoin on helpompi brändätä, kuin esimerkiksi Cat-coin tai moni muu.
Tietty uudessa taloudessa voi jokin eläinkolikkokin olla - uusi talous tarvitsee monia eri rahayksiköitä. Kissaihminen ostaa kissakolikkoa ja koiranomistaja ostaa koirakolikkoa ja rikolliset ostavat mustaakolikkoa. Kaikki ostavat Worldcoinia.

Olikohan kukaan vielä täällä ehtinyt kuulla tuossa jokin aika sitten Josh Tolley-showssa ollut Allianssin hallituksen jäsen https://www.youtube.com/watch?v=RnKgISM8j1w

Itse aloitin ostot joulukuun lopussa ja kiihdytin ostoja pitkin kevättä. Jarmon kanssa samaa mieltä, että vasta pari kolme viikkoa sitten olisi kannattanut alkaa ostaa. Toisaalta muutama kolikko on jo nousujohteisella käyrällä, joten katsellaan miten äijän käy. Itse luotan useampaan kolikkoon - pelkän WDC:n varaan en sijoitussalkkuani laskisi.
Jos ja kun seuraava nousurysäys syyskuussa tulee, niin sillloin on tarkoitus muuttaa Fiat -rahaksi noin puolet salkun sisällöstä. Kaikkea ei missään nimessä kannata muuttaa euroiksi. Seuraavan nousun jälkeen panostan vain noin kymmeneen kolikkoon - nyt olen hajauttanut aivan liikaa. Mutta näihin kymmeneen sitten enempi…

Syksyn odottelua siis.

+1 King-David

Suosittelen tosiaan dumppaamaan selkeät rikat pois.
Pelkästään nimen perusteella voi jo dumpata monia kolikoita (olettaen, että Sinulla on huononimisiä kolikoita).
Nimi on yksi tärkeä tekijä, kun kryptovaluuttaa brändätään.
Worldcoinilla on mielestäni parhaimmistoon kuuluva nimi.
Toisena seikkana tietty se, että pitää olla jotain innovaatiota takana. Bitcoin on sen verran vakiintunut kolikko, ettei moni kolikko sitä pysty haastamaan - Worldcoinilla on hyvät mahdollisuudet. Realistisesti näen uuden talouden perustuvan muutamiin kryptorahoihin. Worldcoin ja Bitcoin (vakiintumisen ansiosta) ovat ainakin sellaisia, jotka tulevat kestämään hieman pidemmälläkin tähtäimellä.
Worldcoinin haasteena tällä hetkellä on tosin tunnettavuuden luominen, mutta näen silläkin saralla jo rohkaisevia merkkejä, kun Allianssi ja porukka siellä on alkanut pommittaa tiedotusvälineitä Worldcoinin erinomaisuudesta kertovalla sanomalla.
Pienihän tämä vielä on - mutta kaippa se on hyväksyttävä, että kaikki suuri alkaa pienestä alusta. :slight_smile:
Itseäni ei huoleta ASIC mainaus - itse asiassa toivoisinkin sen yleistyvän, niin saadaan tälle altcoin-hommalle hieman järkeä. Worldcoin tulee mitä todennäköisemmin selviytymään voittajana nimenomaan yhteisön, hyvän brändättävyyden ja sitoutuneen Allianssin ansiosta teknisestä etumatka puhumattakaan.
Worldcoinia yleisesti mainostetaan Bitcoin 2.0.
Aika kuitenkin näyttää, ottaako WDC johdon kryptovaluuttamarkkinoilla vai säilyykö nykyinen järjestys hamaan loppuun saakka (milloin se ikinä tuleekin). Voihan olla, että Worldcoin epäonnistuukin, mutta pidän tätä suhteellisen epätodennäköisenä skenaariona. Sen verran rohkaisevaa katsottavaa oli kiinalaisten osoittama luottamus Worldcoinia kohtaan btc38-pörssissä viime viikolla, kun joku ostaja osti sieltä parilla transaktiolla yhteensä n. 3 miljoonaa kolikkoa. Muutama tällainen transaktio, niin kolikon hinta on jo ihan uusissa ulottuvuuksissa.

Eiköhän kaikille ole jo tullut selväksi Worldcoinin erinomaisuus.
Suosittelen keskustelun rauhoittamista tästä aiheesta toistaiseksi, kunnes jotain merkittävää tapahtuu.

Edit: merkittävällä en tarkoita että WDC mainitaan jossain uutisessa tms.

[quote=“katlisa5963, post:171, topic:1216”]Eiköhän kaikille ole jo tullut selväksi Worldcoinin erinomaisuus.
Suosittelen keskustelun rauhoittamista tästä aiheesta toistaiseksi, kunnes jotain merkittävää tapahtuu.

Edit: merkittävällä en tarkoita että WDC mainitaan jossain uutisessa tms.[/quote]

Hei Katlisa,

Erittäin hienoa kuulla, että olette vakuuttuneita Worldcoinin erinomaisuudesta. :slight_smile:
Tehdään niin, että palaillaan asialle jälleen, kun jotain tapahtuu (toivottavasti) mahdollisimman pian.

Worldcoin on niin nuori valuutta, että jo se että media noteeraa sen, niin se on jo iso asia. Tämä kertoo, kuinka alussa hommat ovat vielä. Hitaasti kuitenkin hyvää tulee ja aika tosiaan on se, joka näyttää, mitkä kolikot selviytyvät ja mitkä kuolevat pois.

Ystävällisin terveisin
Jarmo

[quote=“kummo, post:138, topic:1216”]Crupsyssä sen hinta lähti nousuun (ilmeisesti heti kun toi TimSun mainitsema ongelma oltiin korjattu)… 7700 satsohista jo 11000 satoshiin 24 tunnissa

Toisaalta myös Doge, Litecoin ja Anoncoin lähtivät nousuun että voi olla enempi siitä kyse että bitcoinin arvo lähti nousuun[/quote]

Siis mikä ongelma on korjattu? Edelleen käytän antiikkista 0.6 versiota walletista. Se on ainakin ajalta ennen heartbleed haavoittuvuutta.

Ongelma:

Ratkaisu:

No ny skulaa, downgrade versioon v0.6.4.6-gbff08fa-beta.

Tosin taisin lukea molemmat kommenttisi liian hätäiseen… joillakin on ollut sama ongelma mut sit toi “nyt skulaa” ni luulin et se skulaa kaikilla vaikka se olikin näköjään siun henkilökohtainen ongelmanratkaisu.

Eli se mitä siin kommentis sillo sanoin olikin BS tän ongelman kohdalta. Arvo tosin lähti nousuun ja sanoinki tuos lopus et tais johtua lähinnä bitcoinin arvon noususta.

Niin ja joku lisäs sen jälkeen et Kiinal oli vaikutusta ja tämäkin varmasti pitää paikkaansa :slight_smile:

Kivasti on hinta pysynyt nyt suht stabiilina ainakin cruptsyssä. Seuraavaa sijoitusaaltoa odotellessa (5 muuta alttia odottavat valmiina myös)

Muutamia kysymyksiä ois StatusD:lle jos osaat autella. :slight_smile:
Mitä Gudmunsn tekee nykyään/onko mukana Worldcoinissa missään muodossa?
Onko muita Scharmbeckin toiminnassa mukana olleita nykyisin vielä mukana Worldcoinissa?
Miksi Sagefit erosi oikeasti, en ainankaan itse vakuuttunut selityksistä irc:ssä? Mikä se kolikko oli jota sanoi alkavansa kehittää?
Miksi Scharmbeckin aiheuttamia vaurioita ei worldcoin foundationin puolelta alettu aiemmin ehkäistä? Eli miksi kaikesta oltiin hiljaa vaikka tiedettiin että on ongelmia ja kurssi laski kovaa vauhtia? Mistä Scharmbeckin lailliset ongelmat johtui, siitä bountystäkö?
Luin että joku katosi kaivorahojen kanssa jossain välissä. Onko henkilöstä tai rahoista kuulunut mitään?
Ketä siihen alliancen komiteaan tai millä nimellä nyt kulkeekaan tällähetkellä kuuluu? En ainankaa nopeesti löytänyt verkkosivuilta mitään esittelyä.

Itseä hieman kaivelee että monet worldcoin foundationin loppuun liittyvät asiat on lakaistu maton alle. Mun mielestä niistä vois avoimesti keskustella. Rehellisyyden päälle ois aika hyvä lähteä rakentamaan uutta.

Kiitos StatusD jo etukäteen vastauksista!

Ja loppuun vielä kaks sanaa. Jarmo ja Viikki ;D

Pakko vastata StatusD:n puolesta. Itse en ole allianssissa mukana, mutta muuten seurailen läheltä hommia.

Ymmärrän kysymystenne legitimiteetin. Gudmunsn ei ole virallisesi Worldcoinissa mukana, mutta aina silloin tällöin tulee foorumille osoittamaan tukea kolikolle ja tekee jotain hyvää aina silloin tällöin.
Worldcoinien omistajat ovat anonyymejä joten on mahdotonta sanoa, omistaako joku Scharmbeckissa mukana oleva worldcoineja. En ihan ymmärrä kysymystä, mitä sillä haette takaa.

Sagefit erosta en osaa sanoa, hänellä on joku kolikko joka ajaa homojen ja lesbojen etuja. Sagefit on varmasti itse paras henkilö kertomaan - suosittelen olemaan suoraan häneen yhteydessä. Toisten kertomat jutut ovat vain huhu puheita eikä niitä sen enempää tarvitse toisista ihmisistä levitellä. Se ei ole millään lailla asiallista käytöstä.

Worldcoin Foundation teki kaikkensa, se mikä aiheutti kurssin syöksymisen oli valtava negatiivinen fudi, joka lensi. Trollit huusivat ja kura lensi Worldcoinin syöksyessä jyrkänteeltä alas. Kiinalaiset alkoivat menettää uskoaan Worldcoiniin, koska siellä joku paha kieli levitti kitkeriä valheita kolikosta. Worldcoinilla on paljon vihamiehiä erityisesti toisten kolikkojen piireissä, koska he näkevät sen mistä tässä vallankumouksellisessa kolikossa on kysymys.

Scharmbeckistä en osaa sanoa muuta, kuin että se oli epäonnistunut start-up joka kosahti alkumetreillä. Se olisi erottanut luultavasti Worldcoinin bitcoin-standardista, kun se olisi tarjonnut Worldcoinille oman fiat-pörssin. Sinänsä ikävä takaisku kolikon kehitykselle, mutta eiköhän vielä joku kehitä Worldcoinille fiat-pörssiä. Scharmbeckin yhteydessä kannattaa muistaa pitää pää kylmänä ja osata erottaa yritys ja itse tuote toisistaan - Scharmbeck olisi ollut Worldcoinille vain yksi jakelukanava - ei mitään sen kummempaa. Worldcoin edelleen antaa nopeat konfirmaatiot todella turvallisella verkolla. Oli mukana sitten Scharmbeck tai ei jakelijana. Nyt Worldcoinia saa kaikista hyvinvarustetuista altcoin-pörsseistä esimerkiksi bitcoinia vastaan. Bitcoineja saa esimerkiksi www.bittiraha.fi -palvelun kautta. 8)

Kaivorahat eivät riittäneet kaivon rakennukseen, koska kurssi romahti. Homma hoidettiin siten, että Gudmnsn lahjoitti puuttuvat rahat omasta taskustaan ja kaivo on rahoitettu kokonaan.

Allianssin jäsenet löytyvät tästä: http://www.worldcoinalliance.net/worldcoin-alliance-organizational-chart/

Usko pois, tätä asiaa on paljon puitu erityisesti internet trollien toimesta. Moni trollailee edelleen Worldcoinia näistä asioista ja vaikka näille trolleille kuinka yrittää selittää asioiden todellista laitaa, niin he aina vain jatkavat trollausta. Näkisin tärkeimpänä asiana tässä lähinnä olla ruokkimatta trolleja, koska silloin ollaan pohjattoman suon äärellä. Trollit jatkavat aina vain valheiden laukomista.

StatusD kun kiireiltään ehtii - hänellä on tällä hetkellä menossa erittäin herkullinen WDC-projekti joka toivottavasti saadaan päätökseen - voi tulla lisäilemään/korjaamaan tietoja. Minä en ole mukana Worldcoin Allianssissa, joten nämä minun antamat tiedot eivät siltä osin ole mitenkään virallisia, mutta olen seuraillut heidät foorumi-keskusteluaan välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän aktiivisemmin.

Täytyy muistaa, että yleensä kun tehdään jotain mullistavaa, niin saadaan paljon kuraa naamalle. Worldcoin kryptovaluuttamaailmassa ei ole tästä poikkeus - ja kyllä - epäonnistumnisia tapahtuu. Kolikko ei silti itsessään ole sen huonompi tai parempi, vaikka jotkut start upit epäonnistuvatkin kolikon yhteydessä - tai vaikka itse Madoff julkaisis uuden sijoitustuotteen Worldcoinille - se ei tee itse kolikkoa sen huonommaksi sijoituskohteeksi. Ei kukaan hauku itse dollaria huonoksi valuutaksi sen takia, että Maddoff halusi huijata itselleen suuremman tukun dollareita. Bitcoinkaan ei ole tuotteena sen huonompi - oli sitten sillä jakelukanavana MtGox tai ei.
Näistä ei jaksaisi kauheasti jauhaa, kun joka paikassa on jo paljon puitu näitä asioita. Ei kai kukaan enää siitä Goxistakaan jaksa laulaa loppuelämäänsä? Worldcoinissa tärkeintä on tulevaisuus, menneisyys on se, mistä voidaan oppia ja tulevaisuus on se, mikä tarjoaa mahdollisuudet kehittää Worldcoinista todellinen kryptovaluuttojen kruunattu valtias.
Kun trollit rääkyy ja fuda lentää, niin on aika avata reput ja lastata ne täyteen Worldcoinilla. Tämä tietenkin sillä oletuksella että uskoo Worldcoinin kirkastuvaan tulevaisuuteen. Disclaimer: WDC saattaa epäonnistua ja sijoittaja menettää kaikki rahat, joten ethän pelaile esim. velkarahalla tai rahalla, jota Sinulla tai perheelläsi ei ole varaa menettää. ;D
Minä uskon ja siksi ostan.

P.S. Mikäli StatusD ei ehdi kiireiltään tänne ilmoittamaan kehityskuluista, niin mielelläni minä tännekin informoin, kun uutta kehitystä saadaan aikaiseksi WDC:ssä.

Worldcoinin seuraava suuri mullistus! Raketti jolla lähetetään pari paperilompakkoa kuuhun! WDC TO THE MOON! :stuck_out_tongue:

No mikäs sitä erinomaista WorldCoinia nyt vaivaa kun tullaan alas kun lehmän häntä?

Eihän tuo vielä kovin alhaalla ole. 6000 on vielä ihan ok… mielestäni se on “alhaalla” vasta kun se on alle 4000

Mut voi olla et jengi alkaa myymään worldejaan pois kun organisaatio ei ole tiedottanut päivityksiä suunnitelmistaan ja toivo siitä äkkirikastumisesta alkaa jo mennä… lisäks markkinoilla on muita altteja jotka syövät arvoa (kilpailu vie hintoja alas).

Tällä hetkellä miula ei ole yhtään worldia mutta seuraan kyllä valuutan liikehdintää todella mielenkiinnolla - tosin seuraan 10-20 muutakin samaan aikaan.

Edelleen kiinnostaa että jos joku osais selittää että miksi noi altit ei seuraakkaan btc:tä vaikka näin on jossain annetu ymmärtää. Nythän suuntaus on päin vastainen eli esim. wdc sukeltaa sitä mukaa kun btc vahvistuu. Max on tainnut ottaa eniten takkiinsa prosentuaalisesti. Ja onko kohta läjäpäin paska-kolikoita jos btc ampaisee sinne 1500 ja yli? :o