Worldcoin

Kolmas säestää :slight_smile:

Tuo Goldman Sachs-juttu minua erityisesti kiinnostaa… Onko siis niin, että Goldman Sachs olisi hyväksymässä Worldcoinin? En sinänsä ihmettelisi, koska Worldcoin on teknisesti kaikkein edistuksellisin kryptovaluutta.
Tällä hetkellä yli 100 kauppiasta hyväksyy jo Worldcoinin maksuvälineeksi ja tuntuu, että koko ajan kasvu on erittäin voimakasta.

Onko siis niin, että Goldman Sachs olisi hyväksymässä Worldcoinin?

Erittäin kuumaa stuffia.
Onko tästä juttua jossakin päin verkkoa? Voitko passata linkin?

:slight_smile:

Jos koskaan perustanyritystä (oli se sitten verkkokauppa tai kivijalkakauppa) ni aion ottaa vastaan bitcoinien lisäks myös worldcoineja 8)

Tykkään tämän valuutan nopeaudesta ja tulevaisuuteen tähtäämisestä.

Worldcoin on ehdottomasti tällä hetkellä paras kryptovaluutta.
Verkon turvallisuus on bitcoinin luokkaa (orpoja blokkeja kun ei juuri synny).
Sitten vielä, kun saadaan Asicit jauhamaan verkkoon, niin johan alkaa tapahtua.

Worldcoin on ehdottomasti bitcoin 2.0. Siinä on kaikki bitcoinin hyvät puolet, mutta sen lisäksi se vain on niin älyttömän nopea. Itse nyt kun olen jonkin verran siirrellyt sekä bitcoineja että worldcoineja, niin tuntuu että menee ajassa taaksepäin aina, kun siirtelee bitcoineja kun pitää odottaa, odottaa ja odottaa. Worldcoinilla siirto antaa lähes saman tien jo ensimmäisen vahvistuksen ja toinen vahvistus on valmis ennen, kuin bitcoin on edes ehtinyt ilmoittaa, että vahvistamaton transaktio. 8)

Ok, vähän tietty liioittelin, mutten kuitenkaan paljoa - kokeile vaikka. ;D

Meizi on sijoittanut liki kolmeenkymmeneen cryptovaluuttaan jonkin verran ja pidän WDC:n ohella muutamaa muutakin potentiaalisena nousijana. WDC käväisi viime viikolla kuopassa ja silloin tuli tankattua sitä jonkin verran. En tiedä vieläkö WDC-tiimillä on tavoitteena nostaa se vastaamaan 0.07 BTC:tä???

Hei King-David,

Ensimmäisenä mainitsen, että Sinulla on hieno nimi.
30 altcoinia kuulostaa melko laajalta salkulta.
Itse suosittelen hieman suppeampaa salkkua. Minulla itselläni on bitcoineja (joita olen mm. automaatista hankkinut tässä pitkin viimeistä n. 2 viikkoa aina kun olen kerennyt pistäytymään levykaupassa). Bitcoinin lisäksi minulla on juuri Worldcoineja. Vaikka niiden hinta niiasi ja on pohjilta hieman noussut, niin näen Worldcoinissa edelleen valtavasti potentiaalia. Siitä en tiedä, mennäänkö 0.07 BTC mutta pitkällä aikavälillä, kun tilanne vakaantuu, niin en usko että ainakaan kauaksi jäädään. Voi olla jopa, että mennään yli. Teknologia on sikäli jännää, että tänään saattaa olla muodissa hitaat kryptovaluutat ja huomenna saattaa jo olla muodissa turvalliset ja nopeat kryptot. 8)

Kiitos. Joo oot oikeassa, 30 ( 29 tarkalleen) on liikaa ja olen tässä keventämässä salkkua lähiviikkoina tai kuukausina kun nousu pamahtaa päälle. Toisaalta mulla on muutamia coineja vain hitusen verran eli olen käytännössä sijoittanut niihin saman kuin olisin ostanut suklaalevyn kaupasta. Mutta toisiin olen satsannut sitäkin enemmän. Mielestäni esim. Diamond on varsin houkutteleva - etenkin kun se kävi pari viikkoa sitten aivan pohjilla ja on nyt ottanut nousujohteisen kurssin. Eikös se Cheek laulele jotain timanttien ikuisuudesta :wink: Muutoinkin sellaiset coinit ovat houkuttelevia joiden kokonaismäärä on vähäinen. (siis verrattuna Bitcoiniin) Tällaisia ovat esim. Betacoin, Benjamins ja Cat. Kohtuullisen turvallisena ja potentiaalisena nousija näkisin myös Dogen sen suuuren suosion takia - vaikkakin kolikkoja on tavattoman paljon.
Kryptovaluutoissa pätee sama sääntö kuin missä tahansa muussakin sijoittamisessa: ei kaikkia munia samaan koriin ja sijoita vain sen verran kun olet valmis häviämään.

Doge on kuoleva kolikko.

dead.

[quote=“Koppimopo, post:130, topic:1216”]Doge on kuoleva kolikko.

dead.[/quote]

Haluun eka nähä mitä tapahtuu nyt kun cruptsy (suurin altcoinpörssi) alkaa vaihtaa dogeja suoraan dollareihin. Vain 4 valuuttaa valittiin kohta avautuvaan dollarikauppaan ja bitcoinin, litecoinin ja feathercoinin ohella doge oli suoraansanottuna yllätys. Tämä voi joko nostaa arvoa huimasti tai sitten ei vaikuta dogecoinin arvoon ollenkaan.

Holdaan dogejani vielä hetken.

Itse olisin feathercoinin tilalle valinnut anoncoinin (tai blackcoinin tai darkcoinin) ja dogen tilalle worldcoinin… mutta eiköhän ne laajenna sitten mikäli kysyntää tulee.

Mitä yllättävää siinä on? Dogen 24h volyymi on 4 kertaa isompi kuin BlackCoinin, 22 kertaa isompi kuin FeatherCoinin ja 33 kertaa isompi kuin WorldCoinin. Mikähän näistä kolikoista tuo eniten Cryptsylle rahaa? Se on luultavasti ainoa mikä vaikuttaa.

Dogella ei ole kerta kaikkiaan mitään todellisia fundamentteja.
Worldcoinilla on tuo nopeus ynnä turvallinen verkko plussana. Doge on monia altcoineja huonompi vaihtoehto sikäli, että sille ei ole määritelty ylärajaa, sikäli se on hieman kuin fiat-raha.

[quote=“Jarmo Viikki, post:133, topic:1216”]Dogella ei ole kerta kaikkiaan mitään todellisia fundamentteja.
Worldcoinilla on tuo nopeus ynnä turvallinen verkko plussana. Doge on monia altcoineja huonompi vaihtoehto sikäli, että sille ei ole määritelty ylärajaa, sikäli se on hieman kuin fiat-raha.[/quote]

Turvallinen verkko on nyt kyllä aika kova väite. Ennemminkin täys katastrofiverkko. Toistaiseksi.

Onkos kenelläkään jämähtänyt worldcoin lompakon synkronointi viime perjantaihin blokkiin 1187933? Oon käynnistellyt, rescannaillut, kuten netin ohjeissa neuvotaan. Kääntänyt uudellen, laittanut seednoden, portit on auki, yhteyksiä 17. Mutta ei etene, kyseinen blokki on generoitu pe huhtikuuta 11 13:57:48 2014.

Versio mitä käytän on v0.8.5.1-67-gb0c46bd-beta.

On muuten githubissa worldcoinit ihen miten sattuu. Esim source 0.8.6.1 on identtinen Litecoin versio :o

Kokeilin sitä, koska wintuskalle ja macille on ladattavissa 0.8.6.1 worldcoin sivuilta, linuxille se heittää githubiin. Sen kun kääntää saa tosiaan Litecoin lompakon.

Sieltä nyt oon kokeillut useampaa versiota, aina jämähtää kohtaan 1187933 blokkia.

Mitäs versiota tässä nyt pitäisi alkaa käyttämään linuxilla? Ja kyllä, monta kertaa olen tyhjentänyt blockchainin ja uudelleen ladannaut, aina sama ongelma.

No ny skulaa, downgrade versioon v0.6.4.6-gbff08fa-beta.

Nyt kun on ajantasainen blokkiketju ladattuna niin tietty himottais uudelleen koklaa 0.8.6 vai mikälie se olikaan, kun se blokki mihin jämähti on nyt ladattu, tosin uudelleen skannaus saleen jumauttaa sen.

Crupsyssä sen hinta lähti nousuun (ilmeisesti heti kun toi TimSun mainitsema ongelma oltiin korjattu)… 7700 satsohista jo 11000 satoshiin 24 tunnissa

Toisaalta myös Doge, Litecoin ja Anoncoin lähtivät nousuun että voi olla enempi siitä kyse että bitcoinin arvo lähti nousuun

Nousu on lätöisin Kiinasta. Lähes 70 % tämän päivän voluumista on peräisin Kiinasta.
Aivan mahtavaa katsottavaa, kun jengi ostaa siellä Worldcoinia, kuin viimeistä päivää. Yksi ostaja osti ensin 2,5 miljoonaa Worldcoinia ja sitten vielä lähes 500 000 Worldcoinia lisää.
Ryhävalaat näyttävät lähteneen liikkeelle Aasiassa metsästämään halpoja Worldcoineja. 3 miljoonaa WDC:tä pois kierrosta tarkoittaa sitä, että kolikon ostajien on sopeuduttava entistä niukempiin määriin Worldcoineja - tällä hetkellähän kolikoiden kokonaistarjonta on ainoastaan n. 50 000 miljoonaa. Kolikkoja ei tule koskaan enempää, kuin 265 miljoonaa - tämä kun suhteutetaan Bitcoiniin, niin saadaan Worldcoinin suhteelliseksi hinnaksi 0.07 BTC. Tähän nähden nykyinen hinta tuntuu naurettavan alhaiselta.
Vielä ehtii saada halpoja kolikoita.

Millä logiikalla Bitcoinin arvosta tai määrästä voi mitenkään päätellä jotain arvoa jollekin altcoinille?