Worldcoin

https://bitcointalk.org/index.php?topic=377539.0

Tiedän näistä altcoineista vielä vähemmän kuin Bitcoinista, mutta ehkä tästä Worldcoinista vielä tulee jotain.

Worldcoinilla on yksi hyvä valttikortti. Nimi.

Muuten ihan samaa kakkaa eri paketissa.

Jonkin aikaa sitten oli paljon puhetta tämän pääsystä btc-e kauppaan… mihin ne perustivat? Ja mikä on sharmbeck?

https://scharmbeck.com/

tuolta lisää tietoo scharmbeckistä… tänään aukee ensimmäisille beta testaajille ovet!

muutenki altcoinit on todella kova bitcoinin seuraaja käytännössä WDC kulkee niin lähellä bitcoinin vierustaa laskuissa & nousuissa!.

myös uusi 0.8.X.X lompakko julkaistaa lähitienoilla itsellä jo betatestissä ja pieniä bugeja tässä viel korjailtavissa pitäis tulla paripäivän sisällä ulos

ja jos oikeesti enemmänki kysymyksiä hyppää suoraan realiaikaseen chattiin kyl koitetaan auttaa

webchat.freenode.net/?channels=worldcoin

myös kovemmille irc konkareille oon tehnyt #worldcoin-finland kanavan missä suomalaista tukea realiajassa

http://www.marketwatch.com/story/move-over-bitcoin-altcoin-giant-worldcoin-launches-new-technology-that-makes-purchasing-and-using-cryptocurrency-as-easy-as-1-2-3-2013-12-20

vähän uutisia ! Patam!

Terveeks! Ensimmäinen postaus Bittirahan foorumeille ja heti avun tarpeessa. :wink: Haluaisin ostaa WorldCoineja ja olen vielä aika keltanokka näissä hommissa. Kannattaako ostaa worldcoinfoundationin ohjeiden mukaisesti Coinbasen kautta CryptoTradesta vai mikä olis paras keino? Ja kuinkas on WorldCoin lompakkojen laita? Kiitos vastaajalle jo etukäteen!

melkein varmaan paras tapa ostaa coinei jos haluat nopeesti paypallilla suoraa meidän kanavalta
freenode #worldcoin tai tän linkin kautta webchat.freenode.net/?channels=worldcoin jossei hallitse
kyselee @ tai + alkusilt jannuilta myykö ne ollenkaan. myös multa voi ostella WDC:itä toki (oon joululomilla pysyttelen vähän rauhallisemmassa maisemassa)
scharmbecki ei oo viel public käytössä eli joutuis helmikuuhun menee.
eli suosittelen eka hommaamaan vaikka bitcoinit bittirahan kautta ja sitten vaa niillä ostamaan WDC:itä treadista löydät kyllä osotteet…
tuosta lompakosta sen verran et ei varmaan enää montaa päivää ku 0.8.x.x versio lompakosta tulee julkiseen levitykseen itse tässä beta testaillut sitä ja melkein voin sanoo et valmista on!
tuossa meidän tän hetkisessä 0.6.x.x versiossa liian paljon bugeja että odottelee hetken!

toivottavasti oli jotain apua!

Nettikauppaa perustelen ja nyt sitten heräs kiinnostus WDC:tä kohtaan. Mitens tämä kaupankäynti onnistuu? Onko valmiita pluginejä?
Valmista palvelua joka tilittää euroina kaiken tai jonkin ennalta sovitussa suhteessa olevan määrän myyntiin nähden?

PS. Itsekin aloin louhimaan tätä, taidan tosin balansoida LTC:n kanssa…

T:Antti

Kiitos avusta StatusD! Näillä pääsee alkuun 8)

Onkos tämä worldcoin nyt sitten niin paljon litecoinia nopeampi?
Itse siirsin litecoineja poolista itselleni ja meni vajaa sekunti että olivat lompsassani…
Vahvistusten tuleminen tosiaan kestää noin 20sec, mutta miten worldcoin voisi tuon handlata paremmin,
varsinkin jos siitä tulee suosittu?

Vahvistusten tuleminen kestää litecoinissa keskimäärin 2.5 minuuttia. Mutta kuten ketjussa on jo mainittu sillä ei ole juuri mitään merkitystä mihinkään kuinka monta ja kuinka pian vahvistuksia tulee. Toivon kyllä worldcoinille hyvää tulevaisuutta sinänsä, mutta en pidä siitä tippaakaan.

Eikös kaikkien kolikkojen ongelmaksi koidu se että mitä suositumpi (enemmän vahvistettavia siirtoja), sitä hitaammaksi siirrot käyvät?

Moi
Ekat bitcoinit ostin keväällä ja ekat litecoinit pari päivää sitten. Nyt haluaisin worldcoineja. Löytyykö täältä joku joka möisi vai olisiko teillä joku linkki mistä niitä voisi Bitcoineilla ostaa?

[quote=“king-david, post:53, topic:1216”]Moi
Ekat bitcoinit ostin keväällä ja ekat litecoinit pari päivää sitten. Nyt haluaisin worldcoineja. Löytyykö täältä joku joka möisi vai olisiko teillä joku linkki mistä niitä voisi Bitcoineilla ostaa?[/quote]

itse olen cryptsystä ostanut

[quote=“mig91, post:54, topic:1216”][quote author=king-david link=topic=1305.msg12621#msg12621 date=1387732091]
Moi
Ekat bitcoinit ostin keväällä ja ekat litecoinit pari päivää sitten. Nyt haluaisin worldcoineja. Löytyykö täältä joku joka möisi vai olisiko teillä joku linkki mistä niitä voisi Bitcoineilla ostaa?
[/quote]

itse olen cryptsystä ostanut[/quote]

En kyllä suosittele Scyptyä. Siellä katoaa Coineja. Vircurex on paljon vakaampi systeemi, vaikka nettisivu onkin yksinkertaisemman näköinen. Kaikki oleellinen on kuitenkin olemassa Vircurexissa.

[quote=“Jarmo Viikki, post:55, topic:1216”][quote author=mig91 link=topic=1305.msg12624#msg12624 date=1387735923]

itse olen cryptsystä ostanut
[/quote]

En kyllä suosittele Scyptyä. Siellä katoaa Coineja. Vircurex on paljon vakaampi systeemi, vaikka nettisivu onkin yksinkertaisemman näköinen. Kaikki oleellinen on kuitenkin olemassa Vircurexissa.[/quote]vircurexia itsekin käyttänyt, mutta sekin on vähän ruvennut haisemaan kun maksavat “korkoa” isommille tallettajille.

Cryptotradea oon käyttänyt cryptsyä ei tällä hetkellä suositella käytettävän. Ilmeisesti paljon ongelmia.

Cryptsy toimii oikein hyvin tällä hetkellä. Ja hyvä käyttöliittymä.

joo cryptsyssä on ollut todella paljon uusia käyttäjiä viimeaikoina. toivottavasti saavat hommat skaalattua isommaksi

taas Worldcoineista mainintaa uutisis !


yeah! vielki ehtii hyvin mukaan