Voiko minulla olla?

Olen minannut coineja bitcoinHDminer sovelluksella 2010-2014 24/7.
Miner näytti lohkon ekan 100% kun varmuuskopioin sen.
5.7miljardia BTC.
Tekisi mieleni availla kopio 2kuukauden sisällä. Kerron sitten tekikö muistini tenän vai olenko ehkä maailman rikkain henkilö.

Teidän - Eki väinö tapio turpeinen

Mietin myös muuttavani verotusta pakoon saksaan.

Reitti varmuuskopioon on varma mutta haasteellinen. Muistin myös recovery prhasen.

Yritin avata wallettia electrumiin mutta saldo näytti nollaa , ilmeisesti tarvitsen bitcoinhdmainer sovelluksen jotta siirrän valuuttaa itse lompakkoon?
Olen nyt puhelimella, palataan aiheeseen 2kuukauden sisällä jos en löydä keinoa.

Muistelisin olevan 5,700-5,700,000 väliltä.
Miljardia oli ylilyönti.
Asia etenee niin että tiedostot löytyivät, ovat vaan vielä haasteellisia saada kuin pitkä matka hakea. Noin 2viikossa update.

On harmillista, tiedostoa ei luovuta henkilö jolla on se hallussaan luvatta. Joudun odottelemaan backuppiani olisiko tiedosto toisessa paikassa.

Rahat hallussa. En kerro kateellisille mitään. Oli virhe tämä keskustelupalstan käyttö.

Tuskin kukaan on kateellinen.
Koska “5.7miljardia BTC” - ei kai ole mahdollista, koska Bitcoineja vain 21 milj. kpl.

Tai jos tuo tarkoitti että BTC:tä on 5,7 Miljardin Dollarin edestä, niin silloin kenenkään ei kannata kateellistua, koska siitähän tulee todnäk satoja miljoonia euroja veroina Suomeen. Verottaja osaa! :wink: Tai jopa 2 MrdEur !