Uusi mielenkiintoinen bitcoin faucetti!

50 minuutin välein saat 5 mahdollisuutta voittaa yli 0.0002 BTC klikkailemalla palikoita kentältä!
Mitä enemmän klikkailet sitä isommaksi “jackpot” kasvaa ja vaikka et “jackpottia” saisikaan saat silti useita satoja satosheja!

http://btcrock.biz/?r=62a3b56fd7

Mä en oikein ymmärrä näitä faucetteja, joista voi saada jotain sentin edestä bitcoineja. Tietenkin ajankuluksi ehkä, mutta eikö melkeinpä mikä tahansa ole mielenkiintoisempaa? Ei niitä ainakaan bitcoinejan takia kannata naputella. Mielummin ostaa vaikka 1€:lla bitcoineja ja pelaa päivän miinaharavaa - Saa enemmän bitcoineja ja ajankulukin on mielenkiintoisempaa.

Itse olen saanut jopa 50$ kuukaudessa kun on ollut paljon refferaaleja.
Lisäksi jos käy tuuri niin voi saada noita “jackpotteja” joka esim Freebitcoinissa on runsaat 0.4 coinia btcrockissa 0.0002 joka nousee sen myötä mitä pidempään sitä käyttää (Next Level Jackpot 0.01BTC).

Tuossa btcrockissa on muuten tommoinen miinakenttä (gold field) mukana jolla voi jopa kaksitoista kertaistaa senttinsä :wink:

Vertailun vuoksi: pari vuotta sitten, kun itse tutustuin bitcoiniin ensi kerran, noista sai muistaakseni n. 0,05 BTC kerralla. Nyt sen arvo on vajaa pari kymppiä, ja ollut/tullee olemaan enemmän. Tottahan sitä nopeammin pottia kartuttaa ostamalla, mutta jos ei ole sitä ylimääräistä mitä laittaa, voi kliksutella näitä ja toivoa parasta. Ei siinä ainakaan muuta mene hukkaan kuin aikaa.

No jos aika on halpaa, eikä siis rahaa… :stuck_out_tongue:

Juuh, ekat maksut tuli :slight_smile:

https://blockchain.info/tx/735e7f9015aed31b50a451897efd69f1c0b8716ff39dc99d4bb81d73372a70aa
https://blockchain.info/tx/a1b930f9c6a5d605c295d5e90a8cb8660bce8ccd23239b3f7100652d715bf32d

[quote=“ottulo, post:4, topic:1938”][quote author=Base link=topic=2095.msg15957#msg15957 date=1397585030]
Mä en oikein ymmärrä näitä faucetteja, joista voi saada jotain sentin edestä bitcoineja. Tietenkin ajankuluksi ehkä, mutta eikö melkeinpä mikä tahansa ole mielenkiintoisempaa? Ei niitä ainakaan bitcoinejan takia kannata naputella. Mielummin ostaa vaikka 1€:lla bitcoineja ja pelaa päivän miinaharavaa - Saa enemmän bitcoineja ja ajankulukin on mielenkiintoisempaa.
[/quote]

Vertailun vuoksi: pari vuotta sitten, kun itse tutustuin bitcoiniin ensi kerran, noista sai muistaakseni n. 0,05 BTC kerralla. Nyt sen arvo on vajaa pari kymppiä, ja ollut/tullee olemaan enemmän. Tottahan sitä nopeammin pottia kartuttaa ostamalla, mutta jos ei ole sitä ylimääräistä mitä laittaa, voi kliksutella näitä ja toivoa parasta. Ei siinä ainakaan muuta mene hukkaan kuin aikaa.[/quote]

Jos on ylimäärästä aikaa niin mä voin maksaa kanssa 0,0002 bitcoinia 50 minuutin välein jos joku tulee haravoimaan mun pihaa. Ei sillä, että piha tarvitsisi haravointia koska se on huoltoyhtiön homma, mutta siitä ilosta, että voisin katsella toisen työntekoa tuossa parvekkeella istuskellessa ja kahvia hörppiessä. Niin ja voisin huudella myös kannustushuutoja tyyliin: “Hyvin menee! Jaksaa, jaksaa! Tuonne jäi vielä yksi lehti! Vähän vasemmalle! Nyt oikealle!” ;D ;D ;D

Klikkaan viittä ruutua tietokoneen ääressä = haravoin pihaa kun joku huutaa “kannatushuutoja” ?

Ja siis klikkaan 5 ruutua 50 minuutin välein… jos sen suhteuttaa tuohon haravointiin niin se ois yksi “sweeppi” per 50 minuuttia… pihan haravoimiseen menisi aika pitkään tällä tahdilla.

0,0002 bitcoinia ruutujen klikkailusta kaiken muun surffaamisen ohessa on ihan jees palkkio suhteutettuna siihen että tästä harvoin mitään maksetaan… yleensä mainoksia katsotaan ilmaiseksi…

Haravoinnista kuitenkin yleensä maksetaan (ellei ole talkoohommissa… ja silloinkin saa yleensä joko ruoka- juomatarjoilua)… kyl se pitäis olla about 8 euroa (tällä hetkellä 0.02 bitcoinia) per tunti (tai per 50min) eli 100 kertaa enemmän kuin sinä maksaisit

lätkitte tuolla tuota gold fieldiä niin on kertoimia enemän :slight_smile: Moni pelaili aikanaan miinaharavaakin tunti tolkulla ilman korvausta:D

Tässä vaiheessa pitäisi oikeasti miettiä jotain muuta tekemistä.

Sauvakävely ja selkäreppu mukaan mihin keräätte pulloja samalla niin saatte liikuntaa ja paljon enemmän bitcoineja :smiley: Lisäbonuksena tämä olis vähemmän noloa verrattuna noitten ilmaisbitcoinisivujen klikkailuun. Skarpatkaa nyt vähän edes. Elämässä ei ole mitään iloa jos ei pysty tuottamaan mitään positiivista kontribuutiota muulle yhteiskunnalle.

Lisäksi onko pakko spämmätä keskustelupalstaa mainoksilla jonkun pennien takia? Eikö foorumin ylläpito voi blokata nämä mainokset jotenkin?

Niin. Kävelen kanssa paljon mutta ei noita pulloja silti oikein noin paljon löydy.
Sitä en tiedä tuleeko noita kolikoita ikinä tuolta, sen näkee sunnuntaina. kerran viikossahan tuolla pitäisi maksut

[quote=“L00S3R, post:11, topic:1938”]Niin. Kävelen kanssa paljon mutta ei noita pulloja silti oikein noin paljon löydy.
Sitä en tiedä tuleeko noita kolikoita ikinä tuolta, sen näkee sunnuntaina. kerran viikossahan tuolla pitäisi maksut

[/quote]

Etpä taida saada:

Some clever guy with user id 0888d2c6e1 really "lucky" man - found the bug in system and raised to 0.5 BTC. Sorry man, but your balance will go to zero.

Kamalaa :frowning:

Asioiden testaaminen ennen julkaisua on kaiken a ja o. Ja rehelliselle pelillehän en mitään voi, en minä sääntöjä tuohon ole tehnyt.

http://imgur.com/c0TqjVr :smiley:

No mutta oikeasti asiaan ::slight_smile:

Pelissähän oli pikku pikku bugi jonka kautta pysty pelaamaan koko rivistön ohi, eli siltä osin tarkistukset ei ollut ajantasalla.
Tarkoitus oli tehdä buginkäytöstä niin selvä että jokainen tajuaa ettei se ole pelaamalla mahdollista, alkuperäinen deathline oli tälle päivällä ilmoittaa asiasta jos ei ennen sitä bugia löydy, logitukset oli ajantasalla kuten odotinkin tosin sen ase rivin ja pelatun rivin suoranaista vertaamista ei ollut. Ei myöskään ollut tarkistusta sallituista numeroista. Korjaili tuon osalta mutta vielä sen jälkeenkin peliä pystyi huijata laittamalla pisteitä väliin, tuosta on myös eilen ilmoitettu ja se on myös nyt korjattu.
Jos se jotakuta jäi vaivaamaan oliko kyse kusetuksesta niin asiasta voi kysyä Btcrockk nimimerkiltä talkin puolella. toisaalla mun iq:ta kyseenalaistettiin, mutta huijaaminenhnan olisi käsittääkseni pitänyt tehdä juuri ennen maksua jolloin siihen ei oltaisi ehkä ehditty reagoida, ja siitä tässä ei alunperinkään ollut kyse. Eikai kukaan usko että 4 tunnissa noilla voi tienata +250€

Tässä muutatama,mitä klikkaillu CoinPayU antanut tosi hyvin tänääkin 3885 satosi,hyvät offers siellä toinen hyvä, https://r.adbtc.top/1944595,näistä olen siirtänyt FreeBitco.in - Bitcoin, Bitcoin Price, Free Bitcoin Wallet, Faucet, Lottery and Dice! siellä olen ostanut FREEtoken,jotka olen lukinnut 360päivää,joloina saa +25%,kaikkia näitä käyttänyt pikän aikaa ,toimivat kuin junan vessa. tässä hyvä sivu tsekata Scamm sivustoja https://www.scamadviser.com/check-website/adbtc.top , ei muuta kuin hyvää tulevaa vuotta jokaiselle.