Juuri sain tulille 4kpl usb block erupterit mutta nopeus jää neljäs osaan oikeasta! Löytyisikö täältä apua?
Käyttiksenä minulla on Ubuntu 13.04 ja louhin cgminer 3.3.1 komennolla: sudo ./cgminer-nogpu -o http://pool.50btc.com:8332 -u USER -p PASSWORD --icarus-options 115200:1:1 --icarus-timing 3.0=100
Cgminer löytää kaikki neljä AMUa, mutta avg nopeus jää kaikilta yhteensä 350MH/s. Jos liitän vain yhden usb block erupterin niin se saa 333MH/s. Liitteenä kuva millälailla ohjelma pyörii.
Saattaa olla sitten, että ei vaan riitä emon kautta saatu teho. Usb-hubi tod.näk. korjaa ongelman. Itselläni ei ole kyseisiä mainereita, mutta joku jolla on ja ehkä törmännyt samaan ongelmaan varmaankin voi suositella jotain sopivaa usb-hubia.
Kysyn ihan uteliaisuudesta, että miksi icaruksen lisäasetuksia cgminerin käynnistyessä? Olen itse ajanut 3.3.1 versiolla block eruptereita ihan ilman mitään lisäasetuksia.
[quote=“veekoo, post:10, topic:1050”]Tilaus vetämään D-Linkin usb hubista DUB-H7 (0,5A/portti). Block Erupter vie sen 0,5-0,51A joten toivottavasti tuo toimii.
Bfgminer alkoi ilmoitella jatkuvasti work updatea niin pienensin diff 8 -> diff 1. Nyt tulee acceptedia valtaosaltaan.[/quote]
Ehdottomasti diff 1 block eruptereilla. Hubi on paras mahdollinen, löytyy myös minulta. Paljonko maksoit. Minä sain kolmella kympillä.
katsoin tuota hubia ja näyttää että olisi kahdessa portissa vain virta vai onko nuissa kaikissa ?[/quote]
Kaikista saa 500mA ainakin, noista kahdesta merkitystä voi ottaa turvallisesti enemmän. En tiedä saako niistä silloin enemmän kun hubi on kytkettynä tietsikkaan, joissakin hubeissa on siihen rajoituksia. Näiden block eruptereiden pitäisi toimia tuolla hubilla.
[quote=“Rider, post:11, topic:1050”][quote author=veekoo link=topic=1123.msg8217#msg8217 date=1375870910]
Tilaus vetämään D-Linkin usb hubista DUB-H7 (0,5A/portti). Block Erupter vie sen 0,5-0,51A joten toivottavasti tuo toimii.
Bfgminer alkoi ilmoitella jatkuvasti work updatea niin pienensin diff 8 -> diff 1. Nyt tulee acceptedia valtaosaltaan.
[/quote]
Ehdottomasti diff 1 block eruptereilla. Hubi on paras mahdollinen, löytyy myös minulta. Paljonko maksoit. Minä sain kolmella kympillä.[/quote]
And I’m lost… kyllähän tuo mullaki work updatea heittelee, mutten kyllä tajua hölkäsen pöläystä noista asetuksista.
En viitsi avata turhaan uutta ketjua vastaavalle asialle joten kysytään täällä.
Entinen Wintoosan pöytäkone lähti tänään maailmalle ja tilalle ilmestyi Applen Macbook.
Nettiä hetken selailtua löytyi aika ristiriitaista tietoa siitä miten kyseinen USB Miner laitetaan OSX:ssä mylläämään.
Olisiko jollain tästä kokemusta tai antaa luotettavaa ohjetta asiaan ennenkuin alan sotkemaan tällä uudella omenalla, kiitos