Tupla-autentikaatio (blockchain)

Turvallisuuden lisäämiseksi olen käyttänyt blockchainissa coinien lähetyksessä varmistuksena private keyn:n syöttämistä, jota lompakkosovellus kysyy kun lähetys kuitataan. Tässä kuitenkin on alkanut kalvaa se ajatus että vakoiluohjelma saattaa nähdä näppäilyni ja syöttämäni private key “näkyy” muualla ja hetken kuluttua piipauksen myötä tili tyhjenee.
Blockchainissa on jossain syötettävissä tupla-autentikaatio, mutta eipäs pistä silmään. Eli ohjelmaan kirjaudutaan omalla salasanalla ja tilisiirtoon tarvitaan toinen salasana.
Onkohan tämä ominaisuus poistunut, vai enkö enään muutoin tuota löydä.
(nyt tietenkin tuo tupla-autentikaatiokin on hakkeroitavissa, mutta ei puututa siihen)

Muistatko sinä missä kohtaa tämän tuplasalasanan sai valita?

Suosittelen käyttämään lompakko ohjelmistona Electumia (Windows, Linux) tai Hive:ä (Mac). iPhonelle ja iPadille suosittelen Breadwallettia ja Androidille Bitcoin Wallettia. Bitcoinien säilytys verkkolompakossa on liian vaarallista…

Tuon tupla-autentikaation saapi asetettua Account Settingseistä. Kun olet kirjautuneena sisään ja olet Wallet Home sivulla:
‘Account Settings’ nappula tuossa vasemmalla puolella sivua
-> varmistaa että haluat jatkaa… ‘Continue’
-> Oikeasta laidasta ‘Passwords’
-> ‘Second Password’ kohta

Hyvät suosittelut ja lisäisin listalle Armoryn tietokoneille.
~Lompakko ohjelmistoa löytyy varsin paljon ja loppupeleissä sitten mielipide kysymys, että mistä tykkää. Käyttötarpeiden mukkaanhan noita sitten kannattaa testailla läpi, että mitä päätyy käyttämään mihinkin tarpeeseen :slight_smile:

Tietosuojan puolesta siis aikalailla sama, ainakin näistä yleisimmistä softista, mitä käyttää. Clientit itse ovat kyllä turvallisia, mutta vempele missä näitä käyttää, on käyttäjän turvattava itse haluamaansa suojan tarpeiden mukaan :wink:

[quote=“ake38, post:1, topic:2404”]Turvallisuuden lisäämiseksi olen käyttänyt blockchainissa coinien lähetyksessä varmistuksena private keyn:n syöttämistä, jota lompakkosovellus kysyy kun lähetys kuitataan. Tässä kuitenkin on alkanut kalvaa se ajatus että vakoiluohjelma saattaa nähdä näppäilyni ja syöttämäni private key “näkyy” muualla ja hetken kuluttua piipauksen myötä tili tyhjenee.
Blockchainissa on jossain syötettävissä tupla-autentikaatio, mutta eipäs pistä silmään. Eli ohjelmaan kirjaudutaan omalla salasanalla ja tilisiirtoon tarvitaan toinen salasana.
Onkohan tämä ominaisuus poistunut, vai enkö enään muutoin tuota löydä.
(nyt tietenkin tuo tupla-autentikaatiokin on hakkeroitavissa, mutta ei puututa siihen)

Muistatko sinä missä kohtaa tämän tuplasalasanan sai valita?[/quote]
Mun mielestä tuo zenminer cloudin varmistus on hemmetin hyvä (automaatti soittaa/lähettää sms viestin). Sitä toivoisi myös cex.io. Itse ajan diaknostiikat melkein päivittäin.

[quote=“Hannu, post:5, topic:2404”][quote author=ake38 link=topic=2692.msg21428#msg21428 date=1416250192]
Turvallisuuden lisäämiseksi olen käyttänyt blockchainissa coinien lähetyksessä varmistuksena private keyn:n syöttämistä, jota lompakkosovellus kysyy kun lähetys kuitataan. Tässä kuitenkin on alkanut kalvaa se ajatus että vakoiluohjelma saattaa nähdä näppäilyni ja syöttämäni private key “näkyy” muualla ja hetken kuluttua piipauksen myötä tili tyhjenee.
Blockchainissa on jossain syötettävissä tupla-autentikaatio, mutta eipäs pistä silmään. Eli ohjelmaan kirjaudutaan omalla salasanalla ja tilisiirtoon tarvitaan toinen salasana.
Onkohan tämä ominaisuus poistunut, vai enkö enään muutoin tuota löydä.
(nyt tietenkin tuo tupla-autentikaatiokin on hakkeroitavissa, mutta ei puututa siihen)

Muistatko sinä missä kohtaa tämän tuplasalasanan sai valita?
[/quote]
Mun mielestä tuo zenminer cloudin varmistus on hemmetin hyvä (automaatti soittaa/lähettää sms viestin). Sitä toivoisi myös cex.io. Itse ajan diaknostiikat melkein päivittäin.[/quote]
Vähän offtopiccia… mutta kylläpi cex.io:ssa on myös SMS 2FA ominaisuus :wink:
Oikeasta yläkulmasta kiliksauttaa omaa käyttäjätunnaria -> ‘Profile’ -> ‘Security’ tabi -> ‘Two-Factor Authentication’ kohta.

Affiliate Program

[COLOR=#FF8C00]Become an Affiliate[/COLOR]

Our Affiliate Program offers you highly lucrative remunerations for referring clients to 5StarsForex

Are You:
A website or forum owner?
An expert advisor (EA) developers or a signal provider?
An education provider?
An online marketing agent?
If you answered yes to any of the above, then this opportunity is specially made for you. You can now boost your income thanks to our high quality financial products, competitive and flexible trading services and stable technology platforms.

Ways 5StarsForex guarantee you succeed:
High conversion and elevated rebates
Quick and efficient set-up
Full performance tracking and reporting systems
Free marketing support
Unique financial services & products to your clients
Low spreads

Open Real Account

Open Demo Account

Become Our Partner