Tupakan ostaminen Bitcoineilla?

Ehkä omituinen kysymys tänne mut onko jollain tietoa mistä saisi tilattua Suomen hintoja halvempaa tupakkaa?
Joskus Bitmit:ssä oli paljon eri myyjiä mut ei jääny yhdenkään yhteystietoja talteen.

Onko homma muuten laillista ja pitääkö ulkomailta tilatessa maksaa veroja tms? :smiley:

Kiitos jo valmiiks vastauksista :slight_smile:

Itse on tullut tilailltua myrkytöntä luomu röökiä, muttakin vain miuutama toppa kerralla, nin en osaa veroista sanoa jos punttikaupalla tilaa. Kirjoitappa googleen: order tobacco online uk.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=472896.0

http://www.finnvape.com/

sähkötupakkaa saa ainakin bitcoineilla :slight_smile:

Euroopan sisältä saa tilata taxfree tupakkaa yhen kartongin kerrallaan. Pari vuotta sitten löysin yhden sivuston missä pysty maksaan vielä bitcoineilla, mutta en ole sen jälkeen sitä löytänyt. Jos joku löytää kyseisen sivun niin oon kiitollinen :slight_smile:

[quote=“Meister, post:1, topic:2068”]Ehkä omituinen kysymys tänne mut onko jollain tietoa mistä saisi tilattua Suomen hintoja halvempaa tupakkaa?
Joskus Bitmit:ssä oli paljon eri myyjiä mut ei jääny yhdenkään yhteystietoja talteen.

Onko homma muuten laillista ja pitääkö ulkomailta tilatessa maksaa veroja tms? :smiley:

Kiitos jo valmiiks vastauksista :)[/quote]

Pitää maksaa tupakkavero + alvi. Mun käsityksen mukaan postissa ei saa tilata tupakkaa? -Oliko se nyt näin? Huumeita ja lääkkeitä ei missään nimessä kannata tilata POSTISSA, ei tule muutakuin ongelmia.

[quote=“Hannu, post:6, topic:2068”][quote author=Meister link=topic=2259.msg17111#msg17111 date=1401639451]
Ehkä omituinen kysymys tänne mut onko jollain tietoa mistä saisi tilattua Suomen hintoja halvempaa tupakkaa?
Joskus Bitmit:ssä oli paljon eri myyjiä mut ei jääny yhdenkään yhteystietoja talteen.

Onko homma muuten laillista ja pitääkö ulkomailta tilatessa maksaa veroja tms? :smiley:

Kiitos jo valmiiks vastauksista :slight_smile:
[/quote]

Pitää maksaa tupakkavero + alvi. Mun käsityksen mukaan postissa ei saa tilata tupakkaa? -Oliko se nyt näin? Huumeita ja lääkkeitä ei missään nimessä kannata tilata POSTISSA, ei tule muutakuin ongelmia.[/quote]

Saa tilata EU:n sisältä, ja ilman veroja. 1 kartonki kerrallaan.

Kiitos tiedoista :slight_smile:

Kiitos tästä linkistä. Aikaisemmin tainnut asioida ton Onlyn kans mut jäbä nostelee hintoja ihan miten sattuu ja lähettää välil 2-3 viikkoo myöhäs. Pitää tutkii ketjuu vähä pitemmälle jos löytyis joku muu vaihtoehto.

[quote=“tistus, post:7, topic:2068”][quote author=Hannu link=topic=2259.msg17757#msg17757 date=1404076165]

Pitää maksaa tupakkavero + alvi. Mun käsityksen mukaan postissa ei saa tilata tupakkaa? -Oliko se nyt näin? Huumeita ja lääkkeitä ei missään nimessä kannata tilata POSTISSA, ei tule muutakuin ongelmia.
[/quote]

Saa tilata EU:n sisältä, ja ilman veroja. 1 kartonki kerrallaan.[/quote]

Enkö siis saa tilata itselleni ja tyttöystävälle samaan pakettiin ilman veroja?

[quote=“tistus, post:7, topic:2068”][quote author=Hannu link=topic=2259.msg17757#msg17757 date=1404076165]

Pitää maksaa tupakkavero + alvi. Mun käsityksen mukaan postissa ei saa tilata tupakkaa? -Oliko se nyt näin? Huumeita ja lääkkeitä ei missään nimessä kannata tilata POSTISSA, ei tule muutakuin ongelmia.
[/quote]

Saa tilata EU:n sisältä, ja ilman veroja. 1 kartonki kerrallaan.[/quote]

Huumeita ja lääkkeitä ei kannata tilata, ei tule muutakuin ongelmia.