Treidaus-signaali-sovellus kryptomarkkinoihin

ALT-coin markkinassa tapahtuu koko ajan ja kolikkojakin on jo melkein 1200 kpl. Coinmarketcapissa, joten eihän noita kukaan jaksa/pysty enää seuraamaan. Uutisten/PnD:n/hypen jne. takia tietyt kolikot nousevat välillä kuitenkin satojakin prosentteja melko lyhyen ajan sisällä. Olisi hyvä jos nämä paikat pystyisi havaitsemaan (EV+) niiden alkaessa.

Onko kukaan löytänyt hyvää palvelua, joka kertoo automaattisesti ja tarpeeksi hyvällä todennäköisyydellä hyvät treidauspaikat? Jos olet, niin kerro ihmeessä - itse en ole sellaista vielä löytänyt ja siksi ajattelin sellaisen tehdä itse. Porukalla tulisi varmasti parempi, joten ajattelin kysellä löytyisikö muita kiinnostuneita osallistumaan? Tarkoituksena tehdä automaattinen systeemi joka ilmoittaa treidauspaikasta. Järjestelmä olisi luonnollisesti täysin automatisoitu. En mene tässä kohdassa vielä sen enempää yksityiskohtiin.

Mikäli järjestelmä saadaan toimimaan siten että pystyy signaloimaan paikat riittävällä todennäköisyydellä, niin minulla on mielessä joitain ansaintamalleja millä tulosta todennäköisesti voitaisiin vielä parantaa.

Löytyykö kiinnostuneita, joilla on tarvittavaa osaamista järjestelmän tekemiseen minun lisäksi?

Hyvä idea.
Samaa itsekin miettinyt :slight_smile: … mutta ei ole oikein löytynyt aikaa opetella tarvittavaa koodausta. (Edes yhden ALT:n robottia en ole saanut paperilta eteenpäin)

Vaikka järjestelmä ei kovin hyvin/nopeasti signaloisikaan, saisi sillä kerättyä tietoa, ja vuoden datastakin voisi löytää arvokasta tietoa markkinoista. (Arvokasta siksi että … a) pienet markkinat b) isot kalat c) salaliittoteoria nro 172 :wink:

ihteäki kiinnostais sellanen en kyllä koodailla osaa :smiley: coinsniper ja whalesniper sydeemeitä tekee tossa yks tyyppi tuolla ja se julkasee sen tässä vähän ajan sisällä kunhan on saanut kaikki testit tehtyä eillen ainakin oli haistellu parit kolikot mitkä otti tänää sitte kunnon nousut. nähtävästi toimii ainaki bittrexissä. onhan myös erilaisia pump singal botteja mutta maksavat ja sit ei välttämättä toimi muutamiin scammeihin törmännyt tässä viimesen 2kk aikana.

Whalesniper on muuten hyvä nimi. Pystytkö laittamaan linkkiä?

Pump signal botit tuntuu olevan aika keskinkertaisia ja mitä luin käyttäjpalautetta maksullisista, niin en mitenkään vakuuttunut. Onko joku löytänyt jonkun josta on oikeasti hyötyä?

Kumma että ei tunnu täältä löytyvän porukkaa jolla osaamista? Ja myös kiinnostusta. Tässä aiheessa on paljon potentiaalia.

ei oo vielä ku se ei oo julkassu sitä kun se on kokeilu vaiheessa. esim eilen sen grs oli singaloinu jo 1400 kohilla että ainaki vaikuttas siltä että toimiva härpäke ois :smiley: mutta voin infota heti ku saan siitä enemmä tietoa

tradeview.com
hacked.com
cryptosignals aplikaatio
cryptocoin pump appi
CoInsider appi nää kaikki andoidille siis
Ja 1 vielä Coinofono,kaikki ihan mielenkiintosia

Sitten windows&linux&mac löytyy GunBot,jolla jengi on saanut profitteja aikaan.
kellään tästä kokemusta?

Onko kenelläkään ajatusta mikä olisi paras ajankohta treidailla krytoja?

Itse hävinnyt vain treidauksilla… kannatan holdausta. Koitin yhtä sovellustakin niin hävisin lisää…

Onko noista coinsniper ja whalesniper sydeemeistä kuulunut mitään uutta?