Töitä bitcoineilla?

En tiedä onko tällaista ketjua jo tehty mutta en ainakaan löytänyt Palvelut-osion alta. Poistetaan jos tällainen on jo olemassa.

Eli siis tähän ketjuun voi jokainen ilmoittaa ammattinsa ja/tai listata taitonsa. Siis eräänlainen ansioluettelo ja työpaikkahakemus mitä töitä on valmis tekemään bitcoineista. Kannattanee myös kertoa asinpaikkakuntansa. Aloitan:

Olen ammatiltani painotuotantoassistentti eli koulutettu asemoimaan lehtien sivuja, tekemään ilmoituksia ja mainoksia ynnämuuta. En ole kumminkaan koskaan tehnyt noita töitä virallisesti, vaan oikea osaamiseni on tekniikan/mekaniikan puolella. Tiedän jonkin verran kaikenlaisista kulkuvälineistä, esimerkiksi autoista ja moottoripyöristä ja olen toiminut yrittäjänä toimialana ajoneuvojen puhdistus ja huolto sekä monta vuotta polkupyörämekaanikkona. Olen myös uudisrakentanut sekä peruskorjannut taloja. Muunmuassa rakentanut terasseja ja portaita, laittanut laminaatteja ja listoittanut. Hionut, tasoittanut ja maalannut seiniä, asentanut keittiökalusteita ja tasoja ym. Kokemusta löytyy yleisellä tasolla puu-, metalli-, sekä lasikuitutöistä. Minulla on voimassaoleva työturvallisuuskortti, hygienia- sekä anniskelupassi joten voin anniskella alkoholia C-oikeudellisissa paikoissa itsenäisesti tai A-oikeudellisissa vastaavan hoitajan alaisuudessa. Asun Jyväskylässä.