Tilisiirtojen kirjautuminen coinmotioniin

Onko muilla ollut ongelmia ja viiveitä rahojen kirjautumisessa coinmotion palveluun?
Eilen lauantaina tein 18 aikaan pikasiirto.fi palvelun kautta pikasiirron. Pikasiirto vakuuttaa, että
rahat näkyy vastaanottajalla reaaliaikaisena päivästä ja kellonajasta riippumatta.
“Pikasiirto on uusi palvelu, jonka avulla pystyt lähettämään ja vastaanottamaan rahaa kotimaisten pankkitilien välillä reaaliaikaisesti. Pikasiirto toimii päivästä ja kellonajasta riippumatta.”

Nyt on sunnuntain 18 ja coinmotion.fi palvelun mukaan he päivittää tilisiirrot myös pyhinä 11 ja 16.
“Mikäli maksatte Säästöpankista Säästöpankkiin tai Nordeasta Nordeaan, siirto on perillä samana päivänä. Tilisiirrot tarkistetaan arkisin klo 11, 15 ja 18 jälkeen sekä pyhinä klo 11 ja 16 jälkeen.”
Eli kaks tarkastusaikaa mennyt, eikä rahat kirjaannu??

Samoin heidän puhelimensa avautuu, kun soittaa, mut mitään ei kuulu???

Parhaiten saat yhteyden Coinmotionin sisäisen viestijärjestelmän kautta. Siirrot kyllä tarkistetaan 2-3 kertaa joka päivä, eli jotain poikkeuksellista tässä on käynyt. Mutta tosiaan viestiä sieltä Coinmotion-tilin kautta niin asia selviää.

Laitettu jo ajat sitten, mutta ku sieltäkään ei vastata.
Saati suoraan sähköpostiin teidän infon kautta, eikä myöskään puhelimeen.

Ja ku tämä viive ei ole ensimmäisen kerta ainakaan minun kohdalla.

Tällä hetkellä aspassa on melko paljon ruuhkaa, mutta asiaan reagoidaan pian varmasti.

Onpa kumma ku on ruuhkaa :slight_smile:

Mitähän se Henkka Teillä tarkoittaa, että aspassa reagoidaan varmasti pian?
Tässä vähän logia, nyt on 3.12, klo. 19:30 ja alkaa käymään vähän tunteisiin tämä Teidän toiminta.

Coinmotion sisäinen viestijärjestelmä viestit
2.12.2017 18:22

  • Ei vastausta
    3.12.2017 14:16
  • Ei vastausta
    3.12.2017 18:22
  • Ei vastausta

Soittoyritys asiakaspalvelunumeroonne
3.12.2017 17:46

  • Puhelu aukes 3x, mut kukaan ei puhunut mitään

Sähköposti [email protected]
3.12.2017 17:46

  • Ei vastausta

Puhumattakaan, että eilen 2.12, klo. 18:19 tehty reaaliaikainen pikasiirto olisi kirjautunut

Minä ainakin laittaisin kiertoon tuommoisen asiakaspalvelun jengin,
varsinkin jos haluaa kasvaa euroopanlaajuiseksi välittäjäksi.

Viikonloppuisin on meillä vähemmän porukkaa töissä, se vaikuttaa tähän. Ja nyt on tavallista selvästi vilkkaampi vkloppu. Pahoittelen viivettä, mutta asia ratkaistaan pian.