Tienaa bitcoineja tiettyjä youtube-videoita katsomalla

Näitä linkkejä taisi olla useampiakin mutta ainakin tällainen näyttäisi toimivan:

cointube.tv

Summat ovat luokkaa 0.1 - 0.4 mBTC per video. Videot ovat pääasiassa musiikkivideoita ja mainosclippejä.

Huvittaa, että kun mulla ei ole kelvollista GPU:ta, saan cointuben katselusta nopeammin rahaa kuin mainaamisesta. ;D

Siis 0,8-3,2 senttiä per video? Kuinka kauan noi videot kestää :open_mouth: Mä en liikuttais evääkään tohon hintaan.

Joo, ehkä jos tekee skriptin joka tekee tuota automaattisesti :smiley: Mutta kuulemma koko mesta ei edes maksa…

No kyllä mulle ainakin maksaa. :slight_smile:
Tänäänkin kattelin jotain vartin tai vähän päälle ja tuli 5 eri tilisiirtoa välillä 0.0001 - 0.0003 btc.

Skriptejä (ja katselua) vähän vaikeuttaa se, että pitää naputella kuvantunnistus-captcha joka videon välissä.

Eli tyyliin 1 centti 10 videosta.
Yksi video kestää yleensä vajaat 5 minuuttia.

Ihan on höpöhöpö-hinta kyllä.

Eihän tohon hintaan kannata aikaa tuhlata. Vaihda mielummi naapurien renkaita ja osta parempi näyttis :smiley:

(Ei tarkoitus loukata OPta. Noi hinnat on vaan niin naurettavat)

Kyllähän tuo maksaa, mutta aika naurettavan vähän. Tosin eihän niitä videoita edes tarvitse katsoa maksua saadakseen :wink:

Tuollaiset cointuben kaltaiset saitit ovat taivaan lahja CPU-mainaajalle.

Olen nyt mainannut n. 2-3 kuukautta putkeen kahdella eri tietokoneella ja kasassa on n. 0.008 btc.
Jos ajatellaan että saan tunnin youtube-tuijotuksella saman summan niin onhan tämä vähintäänkin hypettämisen arvoinen asia! :smiley:

Onkos sillä merkitystä että minkä pituisia videoita katsoo? Siis että saako pidemmistä enemmän korvausta?

Miten tän nyt muotoilis: Älkää tuhlatko aikaa noiden videoiden katseluun. Myöskään CPU-mainaukseen ei kannata tuhlata prosessoria. JOS on pakko ni mainaa jtn alt-coinia.

Tuottoisampaa on kerätä pulloja ostaa niillä rahoilla Bitcoineja vaikka localbitcoinsista.

Toisaalta taas esim vaikka BitVisitor maksaa 0.08-0.4 mbtc siitä että pitää auki jotain sivua viisi minuuttia, joten jos tätä nappikauppaa tosissaan haluaa harrastaa, niin tekee edes vähän järkevämmäksi :wink:

Saas kattoa kauanko pysyy toiminnassa, ovat nimittäin tehneet jo botit bitvisitoriin ja cointubeen. Se siitä mainostamisen hyödystä. (sitäpaitsi tuntuu että tällä hetkellä sivuja on ihan vain muutamia jotka luuppaavat)

Mutta joo, bitcoin-pohjaiset mainostamispalvelut tuntuvat yleistyvän pikkuhiljaa. Sun muut affiliate-referal-pyramidi-viritelmät.

Ehkäpä näilläkin virityksillä voi rikastua olemalla ensimmäisten joukossa joko mainostamassa tai tarjoamassa ko. palveluja…?

[quote=“Rider, post:10, topic:285”]Miten tän nyt muotoilis: Älkää tuhlatko aikaa noiden videoiden katseluun. Myöskään CPU-mainaukseen ei kannata tuhlata prosessoria. JOS on pakko ni mainaa jtn alt-coinia.

Tuottoisampaa on kerätä pulloja ostaa niillä rahoilla Bitcoineja vaikka localbitcoinsista.[/quote]

Ehkä se on se näennäinen rahan saamisen helppous, joka sekoittaa pään ajan ja saadun hyödyn suhteen. ;D

Harva nykypäivänä edes viisisenttistä poimisi kadulta.

Ehkä se on se näennäinen rahan saamisen helppous, joka sekoittaa pään ajan ja saadun hyödyn suhteen.
Myöskään CPU-mainaukseen ei kannata tuhlata prosessoria.

Tai sitten ajatus, että on ainakin teoriassa mukana ylläpitämässä järjestelmää.
Tosimies mainaa CPU:lla ja pitää lompsaa päällä vaikkei itse bittirahaa edes käyttäisikään. 8)

Mutta joo, pitää varmaan jossain kohtaa hankkia se GPU ja/tai FPGA ja 500-1000-kertaistaa tulot eikä leikkiä jollain cointubeilla että “musta tulee vielä miljonääri”. :smiley:

Kannattaa katella tuleeko noita ASIC-mainaajia nyt tässä kuukauden sisään porukalla. FPGA on siinä vaiheessa täysin turha ja GPUkin taloudellisesti kannattamaton.

Maksaa varmaan ihan sikana sellanen ASIC? Mahtaako niitä edes saada helpolla mistään?