Tapatalk-tuki tälle foorumille

Tapatalk on suosittu fooruminlukuohjelma älypuhelimille. Sen käyttäminen vaatii kuitenkin tuen foorumin puolelta, joten Tapatalk-käyttäjänä kysynkin olisiko sitä mahdollista saada tänne?

Itse olen kyseisen pluginin eräälle foorumille asentanut, eikä siinä mennyt muutamaa minuuttia kauempaa.

Eipä tossa ole mitään järkeä, että foorumia selaavan käyttäjän on annettava tapatalkin käyttää hänen Facebook-tietoja, että voi selata foorumia. :smiley:

Alkuperäinen tapatalkki oli ihan kiva, mutta tämä nykyinen Facebookia phishaava kötöstys on kammottava.
Tapatalkki tallentaa ja käyttää sun tietojas, vaikka otat sovellukselta facebookissa luvat pois. Tiedot on kuitenkin tallennettu tapatalkin omaan järjestelmään samalla hetkellä kun luvan erehdyt antamaan.

Itse sain mm, sähköpostia tapatalkilta, vaikka en ollut osoitetta heille suoraan antanut.
osoite oli sama, mikä on Facebookin tiedoissa.
Tämä tuli sen jälkeen, kun luvat oli otettu pois Facebookissa.

Mun tuomio tälle oli, että pysytellään hyvin kaukana. :smiley:
Tekee vaikka mobiili-skinin tälle foorumille?

Kävin tutkimassa asiaa, ja tässä forum-alustassa on sisäänrakennettuna useita mobiilimoodeja. Laittaa url-osoitteen perään ?wap tai ?wap2 tai ?imode niin saa mobiilille tarkoitetun hyvin yksinkertaisen käyttöliittymän. En tiedä miten käteviä nuo on, mutta testasin ja noista tosiaan tulee erilainen ulkoasu. Kaikki nuo ovat myös hieman erilaisia keskenään.

WML-kieltähän sieltä tuloo, HTML:n sijaan. WAP vuosituhannen vaihteesta iskee! Mato Valtonen olisi innoissaan ellei olisi mennyt puulaaki konkurssiin heti kättelyssä :stuck_out_tongue:

Jeh, aika oldskoolia kyllä. :smiley: