Taas kaupan Pappa Tunturi :)

http://www.nettimoto.com/tunturi/pappa/1611503

Ei kelvannut kellekkään viime vuonna, kelpaakohan tänäkään vuonna? :smiley:
Hintaa pudotettu.

Maksutapoina kelpaa BTC, LTC, WDC ja NXT

Kyllähän tollanen kelpais mutta hinta/ikä -suhde ei ole sopiva. :wink: Eli siis liian uusi. Eikös tuon voisi saada 2 vuoden päästä museorekisteriin? …johon littyen: Onko varma, että kaikki muut osat alkuperäisiä? Esimerkiksi eikös pappatuntureissa ole kaikissa harmaat kahvakumit? Vai onko sitten väri muuttunut noihin uusimpiin versioihin…?

[quote=“Base, post:2, topic:1509”]Kyllähän tollanen kelpais mutta hinta/ikä -suhde ei ole sopiva. :wink: Eli siis liian uusi. Eikös tuon voisi saada 2 vuoden päästä museorekisteriin? …johon littyen: Onko varma, että kaikki muut osat alkuperäisiä? Esimerkiksi eikös pappatuntureissa ole kaikissa harmaat kahvakumit? Vai onko sitten väri muuttunut noihin uusimpiin versioihin…?[/quote]On varma :slight_smile: Kaveri joka tuon osti oli vanha pappa joka ajoi sillä 1200Km ja kuolla kupsahti. 20 vuotta vietti mopo yksin ladossa kunnes perin sen. Pari kesää minäkin olen vain kerinnyt ajella ja nyt kun olen muuttanut keskustaan kerrostaloon niin kuivan säilytystilan puutteessa on vähän pakkokin myydä pois. Muutenhan tuon arvo ei taida kuin kasvaa vuosien saatossa.

Vieläkö myynnissä ja paljon hinta? :smiley:

[quote=“SA, post:4, topic:1509”]Vieläkö myynnissä ja paljon hinta? :D[/quote]Kättä päälle on jo lyöty, mutta noudosta on sopimatta. Jos 2K€ maksat niin olen valmis vastaanottamaan sovitun ostajan vihat. ehkä…