Erittäin hyvät veikkaukset. 3.9 muutos saattaa kyllä olla isompikin, koska BFL, Avalon ja Bitfury kaikki toimittavat tosissaan. Ainakin jos eläisimme täydellisessä maailmassa.
[quote=“Cherenkov”]En tiedä lähtikö se 100TH mine jo käyntiin, siinä on aika iso syy nykyiseen muutokseen jos näin kävi.
Bitfuryn pitäisi olla tämän kuun suurin vaikeuden nostattaja, ASICMiner seuraa varmaankin perässä ja milloinkas niiltä saa niitä halvempia bladeja taas ostaa?
Avalonin chipit on jossakin jumissa ja niitä ei kai ole toimitettu kuin pari erää yhteensä, en tiedä mitä tästä tulee vai onko vaan perinteinen Kiinalainen viivästys kyseessä. Näistä pitäisi tulla syksyn mittaan merkittävä määrä uutta tehoa verkkoon.
Jokatapauksessa louhintascene tulee muuttumaan nyt parin-kolmen kuukauden sisällä radikaalisti. Itse laskeskelin että GPU louhinta muuttuu omalla kohdalla Bitcoinin osalta kannattamattomaksi siinä 50M diff kohdalla (eikai kukaan oikeasti enää louhi GPU:illa muuta kuin scryptiä?).[/quote]
100Th:lla on yksi 400Ghs unit pyörimässä, se on löytänyt viisi blokkia ja maksaa jo pennejä osakkeenomistajille.
[quote=“pitkaran, post:6, topic:1051”][quote author=pitkaran link=topic=1124.msg8372#msg8372 date=1376427052]
Heitän omat laskelmani ilmoille, saa nähä miten pitää paikkansa
Tuli näköjään jonkinlainen laskuvirhe näissä mulle. Pakko myöntää että olin väärässä.
Oiskohan uusien laskelmien vuoro.[/quote]
Kyllä noi on kuule todella hyvät laskelmat, edelleen. Otetaan vielä huomioon, että 60 päivää sitten tehdyt veikkaukset bitcoin-maailmassa ovat käytännössä lottoa ja sä olet nyt 10 % sisällä oikeasta tilanteesta noilla veikkauksilla.
Suurinta vaivaa noissa laskelmissa aiheuttaa tod. näk. tuon block intervalin ajallinen heilunta, jolloin difficultyväli ei pysy tuona 10 pvänä.
Nyt näyttää taas olevan paremmin kartalla ennustus, kun katsoo seuraavaan diffin arviota.
[quote=“pitkaran, post:8, topic:1051”]Suurinta vaivaa noissa laskelmissa aiheuttaa tod. näk. tuon block intervalin ajallinen heilunta, jolloin difficultyväli ei pysy tuona 10 pvänä.
Nyt näyttää taas olevan paremmin kartalla ennustus, kun katsoo seuraavaan diffin arviota.[/quote]
Jos difficulty nousee 30% se tarkoittaa että blockit muodostuu 30% nopeammin, eli 10 blockia*0,7=7 päivää.
Aika easy mun mielesta.
Juu, eihän tuolla niin hirveästi tosin ole väliä, sillä vaikka laskee 10 pv:llä niin jossain vaiheessa tasaantuu.
Tarkoitin vain että päivät ei osunut kohdilleen.