Suorat linkit posteihin?

Silloin tällöin haluaa vaikkapa privaatti-chattiin haluaa ottaa suoran linkin johonkin foorumissa kirjoitettuun postaukseen, kuten minä nyt ruotsinkielisellä osiolla, kun sain aikaan suht hilpeää suomenkieltä google translatella ja halusin ylpeänä esitellä sitä kaveilleni googlen hangoutissa. Mutta kun ei posteihin ole suoraa linkkiä täällä?

Esim tohon sun postiin on linkki: https://forum.bittiraha.fi/index.php?topic=1024.msg7192#msg7192

Sen saa kun hiiren oikealla klikkaa postin otsikkoa ketjussa. Täten jokaiseen ketjun yksittäiseen viestiin on oma linkki.

Aha ok, se ei tullutkaan hopeatarjottimella kuten bitcointalkissa. Taidan olla piloille hemmoteltu. Kiitos.

Miten se vois ton enempi tarjottimella tulla? Mulla on selaimessa “Kopioi linkin osoite” ja se menee leikepöydälle. Mihine sen halusit, ja saisitko sen sieltä helpommin kuin yhdellä klikkauksella?

EDIT: bitcointalkissa on sama softa kuin täällä, vanhempi versio vain. Joten isosti ihmettelen…

[quote=“jarif, post:4, topic:959”]Miten se vois ton enempi tarjottimella tulla? Mulla on selaimessa “Kopioi linkin osoite” ja se menee leikepöydälle. Mihine sen halusit, ja saisitko sen sieltä helpommin kuin yhdellä klikkauksella?

EDIT: bitcointalkissa on sama softa kuin täällä, vanhempi versio vain. Joten isosti ihmettelen…[/quote]

Käsittääkseni Vanderi ei puhu suomea eli kaikki täällä oleva teksti on google translatorista tullut. Sen takia osa lauseista voi näyttää vähän hassuilta.

[quote=“jarif, post:4, topic:959”]Miten se vois ton enempi tarjottimella tulla? Mulla on selaimessa “Kopioi linkin osoite” ja se menee leikepöydälle. Mihine sen halusit, ja saisitko sen sieltä helpommin kuin yhdellä klikkauksella?

EDIT: bitcointalkissa on sama softa kuin täällä, vanhempi versio vain. Joten isosti ihmettelen…[/quote]

Hopeatarjotin. Ihmettele.