Nyt kuuluu sen verran kuumottavia vessahuhuja maailmalta, että suosittelen jokaista karttamaan BITSTAMPia. Siirrot ulospäin kestää jopa viikkoja, mutta menevät sisään hetkessä. Toki asiakkaitakin on tullut viimeaikoina, mutta viiveet valituksiin ei noudata logiikkaa
Onko siellä ollut fiatti jumissa vain myös coinit? Itselläni ei bitstämpissä eikä muidenkaan osapuolten hallussa ole juuri mitään, kun pelkään jotain tuollaista.
Bittiraha käyttää bitstämppiä. Onkohan siellä huomattuongelmia?
Vahan miten sattuu. Tuntuu olevan summasta kiinni, pienemmat liikkuu nopeampaa.
Porssit aiheuttaa niin paljon paskaa systeemille, etta jokaisen pitaa kertoa jokaiselle ettei niita TARVITA!
Kyllä se Bitstamp toimii, ja on luotettava. Viiveitä voi toki tulla, heillä on aikamoista ruuhkaa noissa tilisiirroissa välillä, ja säätävät niiden kanssa yötä päivää. Tunnen Bitstampin toimitusjohtajan melko hyvin ja olen keskustellut hänen kanssaan säännöllisesti.
Jos haluaa nopeamman tilityksen niin kannattaa myydä Bittipörssissä.
Koittakaahan nyt ymmärtää että lineaarisen ja eksponentiaalisen välissä heiluva kasvu on “melko haastavaa”… mites teidän työpaikalla onnistuisi ?
Koittakaahan nyt ymmartaa, etta oli syy mika hyvansa, saastaa hermonsa ja rahansa (kurssin heilunta) kun pysyy poissa porsseista. Jos IT ei ole hanskassa, se pitaisi olla viimeisena asiakkaan ongelma. Aivan sama sille missa valissa heiluu
Se että tuntee kaverin/pyörittäjä ei ole anonyymi ei varsinaisesti vaikuta siihen jos pankkipuolella tulee ongelmia, koska tunteehan aika moni Mark Karpeleksenkin (mtgoxin pyörittäjä).
Toivotaan nyt että jonkinlaisessa ajassa siirrot tulee, itsellänikin nimittäin siirto odottamassa
Hyvin on Bitstamp toiminut ainaki minun ja yritykseni kohdalla. Pahimmillaan nostojen käsittely kestää sen kaksi päivää, mikä on ihan ymmärrettävää tässä markkinatilanteessa.
Väitteet siitä, että nostot kestäisivät viikkoja, ovat perättömiä.
Viikon on kyllä meilläkin kestänyt pisimmillään, ja meillä on melko VIP-suhteet Bitstampiin. Withdraw siis nimenomaan. Depositit kestää aina sen 1-2 pankkipäivää. Kyllä ne sieltä kuitenkin tulee, niillä voi vaan olla kovaa ruuhkaa nyt. Summilla voi myös olla merkitystä, tuo meidän viikon kestänyt kotiutus oli 6-numeroinen.
Ja siis omat yhteydenpitoni Bitstampin pääjehuun koskee yleensä juuri näitä maksuliikenneasioita. Ei siis ole niin, että vain tunnen hänet, vaan me keskustellaan nimenomaan näistä maksuliikenneasioista säännöllisesti.
Aijaa? Minulla kyllä edellisen siirron saapumiseen kesti yli viikko, ja voin siitä lyödä vaikka kivekseni pantiksi
Mutta ehkä ne priorisoi esim. asiakkaan tai summan suuruuden mukaan.
Joku voi ottaa tän pilkun viilauksena, mutta mä puhun siis viikoista. Jos alle 100k€ siirto kestää yli kaksi viikkoa niin silloin alkaisin huolestumaan. Bitstampilla nimittäin pitäisi olla ne rahat pankkitililla valmiina odottamassa. Maksun prosessoinnin pituudesta riippuen rahojen pitäisi olla asiakkaan tilillä 2-5 päivää nostopyynnön tekemisestä.
Voi myös olla, ettei mulla vain ole osunut huonoihin kohtiin nostoja. Suurimmatkin ovat tulleet ~viikossa perille.
Voisit lukea nuo aloittajan linkit…
19.12 tehty nosto oli perillä maanantaina 23.12.
19.12 tehty nosto (eri tili) oli perillä myös maanantaina 23.12.
Olen kyllä lukenut jutut linkkien takaa. Siellä oli puhetta Bitstampin 0,38 % treidauskulusta, joka saavutetaan $10 000 - $15 000 volyymilla. Molemmat tekemäni nostot olivat em. summia suurempia eli en itse näe mitään normaalista poikkeavaa Bitstampin kohdalla.