Ripplen käyttöönotto

Moro,

olen melko uusi “sijoittaja” näillä markkinoilla, mutta mieleni tekisi laittaa hieman rahaa Rippleen.
Mitä menetelmää tai tapahtumaketjua suosittelette siihen, että euro muuttuu XRP:n muotoon?
Itselläni on Exodus käytössä, mutta se ei vielä Rippleä tue. Toisaalta myös epäilyttää kaikki sellaiset palvelut, joissa pitää lähettää itsestään ja kasasta dokumentteja kuva identifiointia varten.
Kiitos.

https://changelly.com

Tällä palvelulle voit vaihtaa Bitcoinit tai Eurot Rippleksi tai muihin kryptovaluutoihin helposti ilman dokumenttien lähettämistä.

1 tykkäys

Löysin täältä tämän ketjun niin esitän kysymykseni tähän.
Ajattelin muutama päivää sitten että vaihdan osan bitcoineistani rippleen. Katsoin silloin changelly.comista että täällä se käykin helposti, mutta minulla oli kiireitä niin ajattelin että ehdin vaihtaa ne huomenna paremmin.
Noh… eilen kun olin suorittamassa kyseistä operaatiota niin changellyltä on hävinnyt koko ripple johonkin… Miksi ihmeessä?
No ei tässä vielä mitään, tein tunnukset bitstampille mutta tuli vastaus että käyttäjän vahvistamisessa voi mennä yli 24h ruuhkan takia ja niin on mennytkin, ei ole nimittäin vieläkään tullut vahvistusta.
Tämän jälkeen koitin vielä Krakenia, mutta joko tämä sivu on aivan p*ska tai todella ruuhkainen, en nimittäin pääse edes tunnusta tekemään loppuun saakka kun heittää jatkuvasti error 504:sta.
Kysymys siis kuuluu: onko jotain paikkaa mistä saisin vaihdettua BTC->XRP vielä tänään?
Alkaa nimittäin lievästi ketuttamaan koska sillä aikaa kun olen tässä koittanut säätää tätä vaihtoa niin XRP kurssi on noussut reilut 200%…

Bittrexissä ei ainakaan tartte verificationia tehdä henkkareilla, jos käy kauppaa vain bitcoinilla.

Itsekkin painin samanlaisten ongelmien kanssa https://www.litebit.eu/ sivustolla. Taitaa olla nyt todella moni kryptojen vaihtoja tarjoava sivusto hitaalla. Mistähän sitä ripleä saisi tällä hetkellä parhaiten suoraan euroilla ostettua?

Edit. Muutaman muunkin paikan tarkistuksen jälkeen; Osaako kukaan kertoa sivustoa jolta saisi suoraan euroilla ostettua riple/xem/jne ilman että pitää lähettää omaa kuvaa ja muita tietoja eteenpäin?

Poloniex kannattaa tsekata jos edelleen 2k$ päivänostoraja ilman ID.

Uudet asiakkaat: nostoraja 0 $.
Passilla saa nostettua 25 k$.

Aaaa, ok. Kiitos tiedosta.

Tuntuu, että mihinkään paikkaan ei voi tehdä enää ostoja euroilla ilman passikuvan lähettämistä.

Minusta on ihan hyvä, että veronkierto-aspektia koitetaan rajata tällä pois

Samaa itse harmitellut, BitStamp kohta ollut jo varmaan neljättä päivää käsittelyssä vai piempäänkin :frowning: Ei ole tehty liian helpoksi näiden altcoinien osto.

Joo ei tosiaan ole liian helppoa. Nyt bitstamp, kraken ja poloniex odottavat vahvistusta. Bittrex.com vaikuttaa kyllä muuten hyvältä mutta singup heittää error 404:ää. Ja mihin ihmeeseen ripple hävisi changellystä ja miksi?
Tämä alkaa vaikuttaa jo huonolta vitsiltä. Ihan kuin jokainen pörssi olisi suljettu uusilta asiakkailta.

Coinmarketcapista kannattaa klikata kryptoa mitä haluu ostaa ja valita sieltä markets.

Näkee kätevästi mistä saa ja missä eniten liikkuu. Hinnat saattaa myös vähän vaihella pörssien kesken. Ite hommasin XRPeet Binancesta, voin suositella. Ei mitään passihommia tai muutakaan vaadittu. Rahan tallettaminen on yleensä hiukka vaikeeta tai ainakin hidasta lähes joka pörssissä, joten ite oon päätyny siirtää Coinmotionista tai mistä nyt ikinä lompakosta suoraan BTC tai ETH sinne pörssiin. Ja sitten tallettaa takaisin Coinmotioniin tai mitä kautta ny normaalisti Bitcoininsa ostaakaan. Saa nopeasti ostot hoidettua tälleen.

Krakenilta tuli ensimmäisenä vahvistus ja tätä kautta sain vihdoin vaihdon suoritettua. Kiitoksia kaikille vinkeistä !

Kiitos @archangelus tuosta changelly vinkistä, sopivaan kohtaan satuin osumaan ripplen kans :smiley:
Aika tahmeesti on ripple liikkunu viime päivät mut nyt taas changellykin tarjoaa sitä. Pari kertaa Changellyä jo muuhunkin käyttänyt ja ihan hyvin toiminut ainakin itellä.