Kuinka monta kertaa päivässä tarkistatte bitcoinin kurssin?
Viimeisten kuukausien aikana olen tarkistanut sen ainakin 10krt päivässä. Haluisin vähentää max3 kertaan, mutta en pysty:)
Kuinka monta kertaa päivässä tarkistatte bitcoinin kurssin?
Viimeisten kuukausien aikana olen tarkistanut sen ainakin 10krt päivässä. Haluisin vähentää max3 kertaan, mutta en pysty:)
Kyllähän tuo addiktioksi on mennyt,. Itsellä blockfolio sovellus käytössä, sitä tulee availtua kymmeniä kertoja päivässä, vaikka olen hodlaaja enkä daytradeeja, joten varsinaista tarvetta sen seurantaan ei edes ole. Mutta kyllähän se lämmittää mieltä aina päivän päätteeksi tajuavansa folion arvon olevan enemmän mitä aamulla
Aiheesta on tehty uutinenkin:
Aika monta kertaa, kahvitauolla töissä, kotona ym.
Tätä coindesk sovellusta tulee tuijoteltua Välillä selaan sieltä lukujen lisäksi tylsiä uutisia ja tietenkin hälytys täytyy olla kytkettynä
Saisi tuo alarajakello soida vielä kerran, että pääsisi ostamaan lisää
Jep, ei siitä ole kun vajaa pari kuukautta kun oltiin 5000$ kohdilla
Itsellä kyllä hieman vajonnut usko bitcoiniin. Kestääkö sen infrastruktuuri enää ensi vuotta?
No osittain kai usko mennyt. Näkyy ehkä siinä että jotenkin nuo hinnan nousut ei tunnu oikeen miltään enään vaikka niitä seuraa. Joku hahmottamiskyky hävinnyt.
Vähintäin puolen tunnin välein. Aika jännät ajat menossa
(kirjoittajan poistama viesti)
Minkä loppu on lähellä?
muutaman kerran päivässä, kotona, töissä kahvitauolla, lounaan jälkeen…
(kirjoittajan poistama viesti)
niin, säännöllinen seuraaminen on alan “opiskelua”.
Usein seuraaminen on varmaankin tilanteesta riippuvaa - etsiikö sopivaa osto/myyntihetkeä. Sitten kun oston/myynnin tekee, voi seuraamisen jättää vähemmälle.
Casiodude:
Loppu on lähellä, se on todella lähellä.
fiatorb :
Minkä loppu on lähellä?