Red fury USB asic & Bitminter

Moi, osaako joku sanoa mistä saisin oikean ajurin windows 7:lle ja miten se saadaan toimimaan?

Voiko laitetta muuten pitää 24/7 päällä läppärissä vai vaatiiko jonkun tuuletuksen? En saanu vielä toimimaan mut perhanast se kuumeni ku vähä aikaa oli konees.

Tarviiko eri ajurin jos hommaan jonkun hubin ja muutaman lisää? Voiko sitten samassa hubissa ajaa eri firman tikkui vai tarviiko ne eri ajurit tai eri usb paikat?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :slight_smile:

[quote=“Meister, post:1, topic:1823”]Moi, osaako joku sanoa mistä saisin oikean ajurin windows 7:lle ja miten se saadaan toimimaan?

Voiko laitetta muuten pitää 24/7 päällä läppärissä vai vaatiiko jonkun tuuletuksen? En saanu vielä toimimaan mut perhanast se kuumeni ku vähä aikaa oli konees.

Tarviiko eri ajurin jos hommaan jonkun hubin ja muutaman lisää? Voiko sitten samassa hubissa ajaa eri firman tikkui vai tarviiko ne eri ajurit tai eri usb paikat?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :)[/quote]

Oletko kokeillut näitä?

Mining with Red Fury USB ASIC miners

How to setup USB Asic Miner Red Fury bitcoin miner 2.2~2.7 GH/s with cgminer

http://zadig.akeo.ie/

Esimerkiksi kun olet yhdelle Antminerille laittanut oikeat ajurit, loput tunnistuu automaattisesti, oli ne sitten kiinni hubissa tai missä vain.
Voit ajaa yhdella hubilla useita erimerkkisiä tikkuja, ne tunnistautuvat kaikki erikseen. Mulla ois ylimääräsenä Yellowjacket tikkuja jotka Windows 7 tunnistaa automaattisesti ilman mitän räpellystä…

[quote=“mikasika, post:2, topic:1823”][quote author=Meister link=topic=1962.msg15021#msg15021 date=1394462491]
Moi, osaako joku sanoa mistä saisin oikean ajurin windows 7:lle ja miten se saadaan toimimaan?

Voiko laitetta muuten pitää 24/7 päällä läppärissä vai vaatiiko jonkun tuuletuksen? En saanu vielä toimimaan mut perhanast se kuumeni ku vähä aikaa oli konees.

Tarviiko eri ajurin jos hommaan jonkun hubin ja muutaman lisää? Voiko sitten samassa hubissa ajaa eri firman tikkui vai tarviiko ne eri ajurit tai eri usb paikat?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :slight_smile:
[/quote]

Oletko kokeillut näitä?

Mining with Red Fury USB ASIC miners

How to setup USB Asic Miner Red Fury bitcoin miner 2.2~2.7 GH/s with cgminer

http://zadig.akeo.ie/[/quote]

Noita oon molempia kattonu mut ohjeet cgminerille ku haluisin bitminterin toimimaa :smiley: Onko noilla kuinka paljon eroa? Latasin kyllä ton ylemmän sivuston suositteleman ajurin CP210x_VCP_windows? En kyllä tiedä mikä pitäisi liittää/muuttaa/siirtää mihin?

Tosta zadig:sta jos viitit kertoo vähä lisää? Ettiikö ohjelma ite oikeat ajurit mihin tahansa tikkuun mille tahansa ohjelmalle?

[quote=“Juho.K, post:3, topic:1823”]Esimerkiksi kun olet yhdelle Antminerille laittanut oikeat ajurit, loput tunnistuu automaattisesti, oli ne sitten kiinni hubissa tai missä vain.
Voit ajaa yhdella hubilla useita erimerkkisiä tikkuja, ne tunnistautuvat kaikki erikseen. Mulla ois ylimääräsenä Yellowjacket tikkuja jotka Windows 7 tunnistaa automaattisesti ilman mitän räpellystä…[/quote]

Ok, hyvä tietää. Paljos noi yellowjacketit vie virtaa tai mitä eroo niil on? Paljos on pyynti per tikku?

[quote=“Meister, post:4, topic:1823”][quote author=mikasika link=topic=1962.msg15030#msg15030 date=1394472597]

Oletko kokeillut näitä?

Mining with Red Fury USB ASIC miners

How to setup USB Asic Miner Red Fury bitcoin miner 2.2~2.7 GH/s with cgminer

http://zadig.akeo.ie/
[/quote]

Noita oon molempia kattonu mut ohjeet cgminerille ku haluisin bitminterin toimimaa :smiley: Onko noilla kuinka paljon eroa? Latasin kyllä ton ylemmän sivuston suositteleman ajurin CP210x_VCP_windows? En kyllä tiedä mikä pitäisi liittää/muuttaa/siirtää mihin?

Tosta zadig:sta jos viitit kertoo vähä lisää? Ettiikö ohjelma ite oikeat ajurit mihin tahansa tikkuun mille tahansa ohjelmalle?

Ok, hyvä tietää. Paljos noi yellowjacketit vie virtaa tai mitä eroo niil on? Paljos on pyynti per tikku?[/quote]

Tota noin. En ole koskaan louhinut yhtään mitään, mutta olen tältä foorumilta tilannut ja maksanut tollasen usb tikun, joten itseänikin kiinnostaisi tietää miten sen sitten saa toimimaan, kunhan eka saan sen postissa (toivottavasti).

Ilmoitus tuolla Myynti puolella, sieltä löytyy tietoa, 35e / tikku.
Yellowjacketit on lähes identtisiä Redfuryn kanssa, erona lähinnä että Windows tunnistaa ja asentaa ajurit suoraan ilman kikkailua ja kellotus on helppoa.

Bitminterin uusimmassa betassa on tuki Antminerille ja sen kellotukseen, toki nekin tarvii ajurit jotka voi asentaa Windowsin laitehallinnan kautta. Redfuryä Bitminter ei usein löydä, olen vain lukenut että useilla ongelmia näillä tikuilla ja Bitminterillä. Bfgminer kyllä huolii Redfuryt kun ajurit on asennettu.

Okei, pitää sit varmaan vaan vaihtaa ohjelmaa ja seurata niitä ohjeita. Olis ollut kiva käyttää Bitminteriä, mukavamman näköinen ohjelma kuin noi muut mitä oon kattonu. Kiitos vielä vastauksista.

Mitenkäs ton tikun saa viriteltyy siihen 2,7ghs? Mun oma pysyy aika tasasest 2,2.

Mites ton Bitminterin maksut tulee? Välil tuntuu et palkkioo tulee monta kertaa samanpäivän aikan mut sit välil menee pariki päivää nii ettei tuu yhtää.