Ravintola kokemus San Franciscossa

En tiedä mihin tämä olisi pitänyt sijoittaa, mutta kirjoitin nyt tänne. Yritin etsiä olisiko jotain threadia “kokemuksia paikoista, joissa voi maksaa bitcoinilla” mutta en löytänyt.

Eli tuli käytyä San Franciscossa sushi paikassa, joka hyväksyy bitcoinit (Nara Sushi; http://www.sfnarasushi.com/). Alue vaikutti kaikin puolin turvalliselta, ei välttämättä sellainen paikka mihin heti eksyisi syömään. Ravintolan ulkopuolella oli tuttu mainos “We accept bitcoin here!”. Ravintolassa toivotettiin välittömästi tervetulleeksi ja pöydän sai itse valita. Kysyin vielä tarjoilijalta ennen tilausta varmistaakseni, että käyhän heillä bitcoinit. Hetken kuluttua toinen tarjoilija tuli kertomaan, että heillä voi maksaa vain ruoat bitcoineilla, ja tipit pitää maksaa käteisellä.

Tilasin muutamat sushi rullat ja olivat erittäin herkullisia! Maksun koittaessa tarjoilija toi masiinan, josta skannasin QR-coden kännykällä ja maksoin ruoat. Kolme rullaa ja parit limukat maksoivat noin ~20e. Tipit jätin käteisellä.

Voin siis suositella kyseistä paikkaa hyvillä mielin, jos sattuu olemaan SF päin liikenteessä.

/o\ facepalm, tämä esimiehen tietoon niin eiköhän ohjeista tarjoilijoita.

Tein markkinapaikan alle uuden osion “Ruoka ja juoma”, ja siirsin ketjun sinne. Tähän osioon voi jatkossa laittaa vastaavat ketjut. Markkinapaikan alle on yhdistetty osto- ja myyntitarjousten lisäksi keskustelu bitcoineja hyväksyvistä kauppapaikoista (kategorioittain).

Kävin itse juuri täysin samassa paikassa viikko sitten! Olin lomareissulla San Franciscossa ja ajoimme kyseisen ravintolan ohi ja nappasi tuo “Bitcoin accepted here” silmään.
Päätettiin mennä sinne syömään seuraavana päivänä.
Hyvää oli!