Raketti on noussut

[quote=“L00S3R, post:40, topic:149”][quote author=Technomage link=topic=111.msg980#msg980 date=1345241098]
Itseasiassa myynti onnistuu aika nopeasti Bittirahankin palvelun kautta. Jos meillä on vaan joku hereillä (yleensä on) niin myynnit hoidetaan parin tunnin sisään siitä, kun tilaus on tehty.
[/quote]

Näinhän tämä toimi tänään hyvällä kurssilla :slight_smile: rapiat 2h siitä kun myynti kuponki oli täytetty tuli viestiä että coinit myyty / rahat matkalla.[/quote]

:slight_smile: kiitos positiivisesta palautteesta!
Ostopuolelle on tulossa nopeutumista myös lähiaikoina. Onhan se jo nyt noita ulkomaalaisia palveluita reilusti nopeampi lähtötilanteessa, jossa rahat vielä makaavat asiakkaan tilillä.

Itse en harrasta daytradingia, enkä suosittele sitä myöskään muille pörssialottelijoille. Välillä selkeätkin kurssista ja tarjoustasosta poimittavat “signaalit” olla vain isompien pelurien tahallaan aiheuttamia, jolla koitetaan harhauttaa.

Vähän offtopicia…

Itse ostin bitcoineja bittirahan omalla palvelulla. Siirsin rahat verkkopankista (Tapiola) bittirahalle ja seuraavana aamuna oli bitcoinit tulleet lompakkoon.
Kokonaan tähän meni aikaa reilu 10h (Wed, 08 Aug 2012 14:26:52 - Thu, 09 Aug 2012 04:00:15). Varsin nopeaa mielestäni.

Kohtahan arvo käy taas jo 11 puolella! Olisi pitänyt olla hereillä kun arvo 15 tuntumassa…

[quote=“Ville, post:42, topic:149”]Vähän offtopicia…

Itse ostin bitcoineja bittirahan omalla palvelulla. Siirsin rahat verkkopankista (Tapiola) bittirahalle ja seuraavana aamuna oli bitcoinit tulleet lompakkoon.
Kokonaan tähän meni aikaa reilu 10h (Wed, 08 Aug 2012 14:26:52 - Thu, 09 Aug 2012 04:00:15). Varsin nopeaa mielestäni.

Kohtahan arvo käy taas jo 11 puolella! Olisi pitänyt olla hereillä kun arvo 15 tuntumassa…[/quote]

Kiitos palautteesta, mutta off topicciahan tämä tosiaan.

Aiheeseen liittyen, hieman muistuttaa viime vuoden meininkiä tämä. Kurssin volatiliteetti on hurja eli heiluu ympäriinsä.

Veikkaan sen pyörivän tuossa $12 tienoilla nyt, ihan vaan sen takia että sitä alempia hintoja moni pitää edullisina tässä tilanteessa ja sitä ylempiä hintatasoja taas pelätään hieman.

Tilanne tosin muuttuu taas alkuviikosta, kun rahaa alkaa virrata pörsseihin. Sitten on jännä nähdä mitä tapahtuu.

Ja raketti laskee, 9.5€. :slight_smile:

Aiotteko ostaa kohta lisää ja odottaa taas raketin nousemista vai? Vai oletatteko, että laskee vielä tuosta paljonkin?

Tässä on ollut irkissä kiivasta keskustelua valuuttamarkkinoiden ennustamattomuudesta. Oletan että ne pysyy jatkossakin ennustamattomina. ;D

Edit: Olen myöskin sitä mieltä että Bitcoiniin sijoittaminen on myös jatkossa pidemmällä aikavälillä kannattavaa. Sen sijaan lyhyen aikavälin tuotto-odotuksista on paha mennä sanomaan mitään.

Joku hullu on näköjään toissapäivänä maksanut bitcoin-centralissa jopa 26€ yhdeltä coinilta :smiley:

The rocket has been refueled. Hinta kävi juuri äsken $11.29:ssä.

Yhtenä syynä on takuuvarmasti tämä: https://forum.bittiraha.fi/index.php?topic=275.msg1346#msg1346

Veikkaan raketin jatkavan matkaansa ensi viikolla. Perusteluina se, että niin sanottu “viikonlopun korjausliike” oli tänä viikonloppuna todella lievä, ja Bitcoinin saama massiivinen mediahuomio (Bitfloor + Romney) tuo uutta rahaa markkinoille ensi viikon aikana takuuvarmasti.

Raketti jatkuu, mutta niin sanotun piiloraketin muodossa. Hinta valuu hiljalleen ylöspäin. $12 meni juuri rikki ja ylöspäin valuminen jatkuu.

tulee hassu olo kun puhutaan ylöspäin valumisesta :smiley:

Totta, maasta käsin ajateltuna se on erikoinen konsepti. Avaruudessa siinä on enemmän järkeä. :wink:

Koskakohan menee kymppi rikki 8). Eurokurssissa siis.

Mulla on vähän vaikea päättää, miten tuohon kurssinousuun ja sen vahtimiseen pitäisi suhtautua. Kaikkein kivointa olisi, jos kaikilla olisi bitcoineja ja niillä voisi maksaa lähikaupassa. Mutta on myös itsestään selvää, että ensimmäisenä mukaan tulevat “nettoavat” eniten.

Ennustaminen on vaikeaa, mutta koska olen niin usein ollut oikeassa niin lausutaan nytkin, että AGD nousee n. 40 euroon (nyt=22-24) talven aikana, ja bitcoinilla on edellytykset nousta suurinpiirtein 100 euroon kunhan uusi spekulaatiokupla saadaan. Sieltä sitten -70% korjausliike.

Varottakaa kokeneet ja viisaat koska on aika paniikkimyydä. Mä olen nukkunut joka kuplan ohi tähän mennessä. :wink:

Veikkaan nousua ensi viikolle. Raketti saattaa jatkaa matkaansa. Syynä mm. hyvät uutiset, orderbookin vahvistuminen nousua ajatellen, pudotusta ei näytä tulevan vaikka sitä ollaan odotettu, viikonloppudippiä ei näy tänä viikonloppuna.

Lisäksi eräs suosikkitreidaajistani on antanut taas vahvan vihreän valon: https://btctrading.wordpress.com/

Hän ennustaa tällä hetkellä $13.xx hintoja lokakuulle ja $17-$18 lähikuukausina. Saa nähdä pitääkö paikkansa, en henkilökohtaisesti yhtään ihmettele jos pitää.

[quote=“Vesa Linja-aho, post:52, topic:149”]Koskakohan menee kymppi rikki 8). Eurokurssissa siis.

Mulla on vähän vaikea päättää, miten tuohon kurssinousuun ja sen vahtimiseen pitäisi suhtautua. Kaikkein kivointa olisi, jos kaikilla olisi bitcoineja ja niillä voisi maksaa lähikaupassa. Mutta on myös itsestään selvää, että ensimmäisenä mukaan tulevat “nettoavat” eniten.[/quote]

Itsekkin mietiskelin tässä, miksi minua ei niin hirveästi kiinnosta tämä bitcoinien sijoituspuoli ja arvonkehitys. Tulin lopputulokseen että syy on varsin rationaalinen: itselläni ei ole juurikaan sijoitettavaa varallisuutta, vaikka bitcoinien arvo nousisikin paljon niin en siitä merkittävästi kostu.

Sen sijaan “assettini” ovat pyörittämäni bitcoin-palvelut. Niiden käyttökelpoisuus taas on aika paljon kiinni bitcoinien kurssivakaudesta. Toki pitkällä tähtäimellä minäkin hyödyn bitcoinien kurssinoususta, mutta sanotaan jos vaikka huomenna kurssi tempaisisi sataan euroon, se voisi harmittaa minua aika vietävästi. Johtuen syystä, että olen sijoittanut aikaani ja rahani enemmän bitcoin-palveluihin, en itse bitcoineihin. Tämä on tietysti vähän tyhmä strategia jos nyt lyhyellä tähtäimellä on kurssinousua odotettavissa.

No nyt meni.

Raketille löytyi polttoainetta. Polttoaineen laadun voisi luokitella… vähintäänkin fuusiovoimaksi ellei antimateriaksi. Kohta mennään ja lujaa.

Matkapuhelimella kirjoittaen voisi todeta lyhyesti, että mahtavaa! Hyvää nostetta Bitcoinille uskottavana bisneksentekovälineenä. :slight_smile:

Bitcoin-raketti on taas todenteolla lähtenyt. Vuoden 2012 huippukurssi ylitettiin heittämällä ja kurssi kävi jo melkein 16 dollarissa. Eurokurssikin kävi lähes 12 eurossa.

Tässä artikkeli aiheesta: http://bitcoinmagazine.com/bitcoin-price-breaks-15-4-august-2012-high/