Pyydetään tarjouksia: Avaamaton 1 BTC Casascius painovirheellinen 2011 brass kolikko

Laitan tarjolle myyntiin vuoden 2011 Casascius 1 BTC brass bitcoinin, jossa on hologrammissa painovirhe. Tekstissä lukee Casacius, ilman keskimmäistä s-kirjainta. Kolikko on ladattu vuonna 2012. Se on avaamaton eli arvo on tallessa. Olen itse ensimmäinen omistaja kotimaisen tukkumyyjän jälkeen.

Kolikon kunto on hyvä, siinä ei ole naarmuja tms.

MUUTETTU: Huomioin kaikki 1,5 BTC ylittävät tarjoukset. Kolikko sijaitsee Tampereella ja ostajalla on mahdollisuus tavaraan tutustumiseen etukäteen.

Tämä ei ole huutokauppa, vaan teen kaupat tarjousten perusteella oman harkintani mukaan. Maksu euroissa tai bitcoineina. Kaupat voidaan tehdä kasvotusten, ja sovittaessa voidaan käyttää molempien osapuolten hyväksymää välittäjää, joka voi olla esimerkiksi foorumin jäsen tai jokin luotettava instituutio.

Näyttää siltä, ettei kiinnostusta tätä kohtaan ole. Otetaan ilmoitu pois lähipäivinä.

Mutta sitä ennen, jos kenelläkään on vinkkejä miten kolikkoa kannattaisi yrittää myydä tai joku haluaa itse toimia välittäjänä, niin suuri kiitos jo etukäteen ja välitys- tai vihjepalkkiosta sovin mielelläni.

Jos on vakavissaan myymässä, niin kannattaa laittaa minimihinta millä kolikko lähtee.

Voin tarjota tästä ainakin summan x, mutta päätän oman harkintani mukaan tarjoanko sittenkään😉

Hei Stv,

kiitos palautteesta -tuo on mahdollisen ostajan näkökulmasta hyvä pointti.

Tarkennettaakoot siis niin, että 1,5 btc (tai vastaava määrä euroissa tämän hetken kurssilla 3888e) on hintapyyntö jolla olen valmis kaupat tekemään.

Tämän kirjoittaminen julki mustaa valkoisella voi tietysti johtaa siihen että inboxiini tai tähän ketjuun tulee useita tiedusteluita -samalla hinnalla tai joku voi korottaakkin-, mutta reiluuden nimissä olkoot järjestys sitten “first come, first serve”.

Sovin siis mielelläni tavaran näytöstä tosiostajalle Tampereella tai ostajan kotipaikan ja Tampereen puolivälissä.

Ja jos löytyy kokeneempaa välitysapua, joka johtaa myyntiin, niin sovin mielelläni väliyspalkkiosta.