ProximaX Blockchain reimagined and evolved

meaning … what project?

As an example: CEO of NEM.

Current downhill of NEM/Symbol in all directions is core people’s fault. Nothing to do with Mr.Wong as he stepped away way before that.

Onko noista todisteita että kuka teki virheitä?

Olikos Wong = makoto ?
Jotkut sanoneet että se vasta suijari oli …

On. Olen seuraillut vielä tätä juttua Discordissa. Core tiimiin palkattiin Kirsty Leigh, joka sai aikaiseksi epäluottamuksen yhteisöä kohtaan. Telegram ajettiin alas ja “toksiset” ihmiset bannattiin. Siitä alkoi alamäki.
Koodarit uskoivat Kirstyn jutut. On käsittääkseni saanut nyt potkut, mutta aika paljon liian myöhään. Makoto (Takemiya), väitti taannoin olevansa NEM projektin keksijä/luoja ja sai lähdöt. On nykyään Soramitsun CEO.

Kenen nickki oli bitcointalkissa ‘makoto’ ?
Jostain olin saanut sen käsityksen että se oli L Wong.

En jaksa nyt tarkistaa, mutta muistan ulkoa, että Lon Wong on “Rockethead”

Jaksoin kuitenkin : )

Makoto Takemiya on makoto1337

Varmaan olisit löytänyt tuon itsekin :man_shrugging:

Veikkaan, että on poistanut kaikki NEM-aiheiset keskustelut, koska mainitsee taustatiedoissaan vain “jonkin” lohkoketjuaiheisen kokemuksen. Johtunee niistä fuduista.

https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=220156

Lon Wong

https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=294420

Oliko se sama kuin makoto?
Se oli se “tyyppi”

no, ehkä … mutta netissä nyt on mitä on - ei aina niin luotettavaa.
Mutta sun ajattelin olevan sisäpiirissä ja siten tietävän asiasta.

Olet oikeassa. Olen joskus 2015/2016 viestitellytkin hänen kanssaan (Makoto Takemiya) koodihommista, mutta en osaa sanoa sen enempää suuntaan tai toiseen hänen tarkoitusperistään.

(kirjoittajan poistama viesti)

(kirjoittajan poistama viesti)

Ja sama trendi jatkuu …
Tuosta vuoden takaisesta piikistä on tultu -75 %.
Olisihan se mukavaa poimia nousupotentteja ja sitten ehtiä myymään, kun piikki käy +50 … 200 %:ssa. Mutta kun ei ole aikaa … eikä ole ollut aikaa koodata sitä kryptopörssiohjelmaakaan :frowning:

(OffTopic: Onkohan Coinmotionilla tulossa sijoittajapalvelu … noh, toivottavasti parempi kuin Tesseract-sijoituskuvio :wink: )

“ProximaX has been rebranded to Sirius Chain.” sanoi Coinmarketcap.