Poolit ei maksa osuuksia :(

Iltaa,

Mikähän hemmetti siinä on, ettei poolit maksa osuuksia? Olen konfiguroinut S1 kolme poolia louhimeen. stratum+ tcp:// (Poolin osoite) :o

No näkyykös ylipäänsä poolin päässä että onko worker online?

Itse en ole tarvinnut AntMinereissa tuota stratum+tcp// etuliitettä.

Et ole ylittänyt payoutrajaa tai jokin muu on pielessä. Voit kokeeksi heittää Slushiin “send thresholdiksi” 0.001 BTC niin sieltä ainakin pitäisi tulla keskimäärin yksi tai kaksi payoutia päivässä Antminer S1:llä jos se jyllää ympäri vuorokauden.

Tämä siis olettaen että Slush on ykköspoolinasi ja kaikki hashrate menee sinne. Huom. Slushissa alle 0.01 payouteista menee 0.0001 ylimääräinen maksu, eli 0.01 olisi alin fiksu minimi.

[quote=“ComaWombat, post:3, topic:2469”]Et ole ylittänyt payoutrajaa tai jokin muu on pielessä. Voit kokeeksi heittää Slushiin “send thresholdiksi” 0.001 BTC niin sieltä ainakin pitäisi tulla keskimäärin yksi tai kaksi payoutia päivässä Antminer S1:llä jos se jyllää ympäri vuorokauden.

Tämä siis olettaen että Slush on ykköspoolinasi ja kaikki hashrate menee sinne. Huom. Slushissa alle 0.01 payouteista menee 0.0001 ylimääräinen maksu, eli 0.01 olisi alin fiksu minimi.[/quote]

Mulla on treshold jotain 0.049 BTC. Töitä pitäisi saada jostain :frowning: Sanoin, että mulle voi maksaa BTC liksan.

OK. Eli 0.049 BTC saavuttamiseen menee S1:llä kolme tai neljä viikkoa 24/7 jauhaen ja sitten vasta tulee payout, ellet laske sitä maksurajaa.

https://alloscomp.com/bitcoin/calculator

Vaan pystyykö S1:llä oikeasti nykyään tienaamaan. Pelkään vaan että Hannulla menee työmarkkinatuki sähkölaskuihin ja korvaukseksi saa 13,5 eur kuukaudessa.

Miten on?

[quote=“ClessMeister, post:2, topic:2469”]No näkyykös ylipäänsä poolin päässä että onko worker online?

Itse en ole tarvinnut AntMinereissa tuota stratum+tcp// etuliitettä.[/quote]
Poolista riippuen omissa anteissa vaatii tuon jostain syystä.
Mitä jos Hannu kokeilis mainata vaikka peercoinia tai nyt pe asti paycoinia vaikka, paycoinia jauhaa itse ja myyn pois samaa mukaa kun niitä tulee.Tulot moninkertaisia suoraan btc mainaukseen verrattuna nyt ollut pari päivää,vaikka ei tämä ilo kauaa jatkukkaan…

[quote=“Juho.K, post:7, topic:2469”][quote author=ClessMeister link=topic=2767.msg22107#msg22107 date=1418669878]
No näkyykös ylipäänsä poolin päässä että onko worker online?

Itse en ole tarvinnut AntMinereissa tuota stratum+tcp// etuliitettä.
[/quote]
Poolista riippuen omissa anteissa vaatii tuon jostain syystä.
Mitä jos Hannu kokeilis mainata vaikka peercoinia tai nyt pe asti paycoinia vaikka, paycoinia jauhaa itse ja myyn pois samaa mukaa kun niitä tulee.Tulot moninkertaisia suoraan btc mainaukseen verrattuna nyt ollut pari päivää,vaikka ei tämä ilo kauaa jatkukkaan…[/quote]

Missä voi myydä PayCoineja?

[quote=“Hannu, post:1, topic:2469”]Iltaa,

Mikähän hemmetti siinä on, ettei poolit maksa osuuksia? Olen konfiguroinut S1 kolme poolia louhimeen. stratum+ tcp:// (Poolin osoite) :o[/quote]
Hei Hannu ja mukava tutustua. Olen itsekin Bitcoin-fanaatikko.

Hashrate yhdellä S1:llä on niin pieni, että kuten ComaWombat sanoi, raja payoutille ei ole vielä ylittynyt. Jos et vielä saanut maksuja toimimaan, voit konfiguroida sen louhimaan minun osoitteeseeni Eligiuksessa. Voimme sitten yhdessä miettiä, missä on vika. Eligiuksesta tulee minulle maksu viikoittain ja mikäli ongelma oli vain maksurajassa, voin lähettää sinulle osuutesi. Tästä ei aiheudu minulle vaivaa.

Aseta seuraavat tiedot laitteeseesi:

URL:
stratum.mining.eligius.st:3334

Worker:
1vbtbShkgVtWd7iJZbnPccZb2r4H57qWb_hannu

Lähetä oma osoitteesi vaikka yv:llä.

[quote=“AVS Store Oy, post:8, topic:2469”][quote author=Juho.K link=topic=2767.msg22125#msg22125 date=1418706505]

Poolista riippuen omissa anteissa vaatii tuon jostain syystä.
Mitä jos Hannu kokeilis mainata vaikka peercoinia tai nyt pe asti paycoinia vaikka, paycoinia jauhaa itse ja myyn pois samaa mukaa kun niitä tulee.Tulot moninkertaisia suoraan btc mainaukseen verrattuna nyt ollut pari päivää,vaikka ei tämä ilo kauaa jatkukkaan…
[/quote]

Missä voi myydä PayCoineja?[/quote]

PayCoineja voi myydä mm täällä:

https://c-cex.com/?p=xpy-btc
https://coin-swap.net/market/XPY/BTC

[quote=“Koppimopo, post:6, topic:2469”]Vaan pystyykö S1:llä oikeasti nykyään tienaamaan. Pelkään vaan että Hannulla menee työmarkkinatuki sähkölaskuihin ja korvaukseksi saa 13,5 eur kuukaudessa.

Miten on?[/quote]

Voi olla näin. Sais jostain hommia :frowning: Huh, siitäkin kohta 10v aikaa, kun ollut duunissa. Onneksi ei ole rikosrekisterissä mitään merkintöjä! Sitä mielellään tekis vaikka kahta duunia, että saisi unelmat toteutettua. :slight_smile:

Tee vaikka vapaaehtoistyötä hetki, se antaa työnantajalle paremman kuvan kuin 10 vuotta ilman mitään työtä :wink:
Kokeilitko Paycoinia? Muuten en tuota kolikkoa kannata mutta louhinasta saa hyvät tulot.

[quote=“Juho.K, post:12, topic:2469”]Tee vaikka vapaaehtoistyötä hetki, se antaa työnantajalle paremman kuvan kuin 10 vuotta ilman mitään työtä :wink:
Kokeilitko Paycoinia? Muuten en tuota kolikkoa kannata mutta louhinasta saa hyvät tulot.[/quote]

Montakohan dollaria se on per yksikkö? :o Onkohan sitä CEX.IO?

Paycoinia voi louhia mm. tuolla: http://suchpool.pw/xpy/ (samat vanhat workkerin luomisrutiinit ja payoutrajojen säädöt pätevät tähänkin)

Ja sitä voi myydä tuolla: https://coin-swap.net/market/XPY/BTC

Tämän hetken arvo on 6-7 dollaria per 1 Paycoin.

S1:llä voisi saada louhittua noita ehkä yhden päivässä. Louhinta loppuu joskus sunnuntaiaamuna luultavasti.

Tuossa poolissa on erisuuruisille hashrateille eri portteja ja tuollainen saattaisi olla sinulle sopiva louhintaportti/osoite: stratum+tcp://stratum2.suchpool.pw:33321

Ja tosiaan Antmineriin laitetaan luomasi workkerin nimi poolin käyttäjänimeksi samalla lailla kuin vaikkapa Slushissakin. Eli Käyttäjänimi.1 jne.

Tuo PayCoin vaikuttaa lupaavalta ja miksi muuten louhintaa ei enään Sunnuntain jälkeen voi jatkaa? Mitä hakevat tälläisellä ratkaisulla vai voiko tuota jatkossa vain ostaa? Mitä luulette tämän arvon olevan Maanantaina tai onko tulevaisuudessa tästä kehittymässä jotakin suurempaa?

Tuli eilen Bitcoineja sijoiteltua ja louhittua myös PayCoinia ja niitä on nyt jonkunverran. Mietin Holdaako näitä vai myisikö nämä? Senverran tästä PayCoinista kait perillä että on GAWin luoma ja mikä tää Perjantain takaraja juttu oikein on?

Paycoin on enimmäkseen POS-kolikko, eli sitä olisi tarkoitus hautoa ja steikata ja saada tuottoja holdauksesta. Kolikon lähdekoodiin on kirjoitettu takaraja, jonka jälkeen pow/asic/hardwarelouhinta loppuu ja aikaraja taisi tosiaan olla joskus sunnuntaina Suomen aikaa.

En itse tarkkaan ymmärrä miksi tätä edes pitää louhia ensin “oikeasti” raudalla viikko, mutta en valita kun tuotot ovat hyvät.

Jos kysytään Bitcointalkista, niin Paycoin on “Peecoin” ja “Shitcoin”, minkä arvo on viikonloppuna nolla $. Jos kysytään asiaa GAWin HashTalkista, niin Paycoinin arvo on viikonloppuna $20 niin kuin GAW CEO on monasti luvannut ja vuoden päästä satanen.

Joka tapauksessa se on GAWin Paybase-verkkomaksuplatformissa käytettävä oma kryptoraha.

[quote=“ComaWombat, post:17, topic:2469”]Paycoin on enimmäkseen POS-kolikko, eli sitä olisi tarkoitus hautoa ja steikata ja saada tuottoja holdauksesta. Kolikon lähdekoodiin on kirjoitettu takaraja, jonka jälkeen pow/asic/hardwarelouhinta loppuu ja aikaraja taisi tosiaan olla joskus sunnuntaina Suomen aikaa.

En itse tarkkaan ymmärrä miksi tätä edes pitää louhia ensin “oikeasti” raudalla viikko, mutta en valita kun tuotot ovat hyvät.

Jos kysytään Bitcointalkista, niin Paycoin on “Peecoin” ja “Shitcoin”, minkä arvo on viikonloppuna nolla $. Jos kysytään asiaa GAWin HashTalkista, niin Paycoinin arvo on viikonloppuna $20 niin kuin GAW CEO on monasti luvannut ja vuoden päästä satanen.

Joka tapauksessa se on GAWin Paybase-verkkomaksuplatformissa käytettävä oma kryptoraha.[/quote]
Onko niitä Cex.io? Ei kannata kaikkeen lähteä mukaan. Cex.io on se luotettavin ainakin minun näkökulmastani. Noin 50 dollaria 1Th/s. -En ole katsonut viimeisintä kurssia.

Voisin ihan tarkistamatta 99,9% varmuudella veikata, että ei ole Paycoinia (XPY) cex.io:ssa. En toisaalta ikinä sinne ole käyttäjätiliäkään luonut.

[quote=“Koppimopo, post:6, topic:2469”]Vaan pystyykö S1:llä oikeasti nykyään tienaamaan. Pelkään vaan että Hannulla menee työmarkkinatuki sähkölaskuihin ja korvaukseksi saa 13,5 eur kuukaudessa.

Miten on?[/quote]

Näin taisi mennä nyt tällä kertaa. :frowning: Scrypt louhinta on varmaan tuottoisampi vaihtoehto. :-\